Appartement Poseidonion

Matig

15 reviews over Appartement Poseidonion in het Nederlands

Prima prijs-kwaliteitverhouding

E. Eerland, 22-7-2008

Een beetje afgesprokken door de andere recenties hier vertrokken we naar Karfas. Eenmaal aangekomen bleek het gelukkig allemaal mee te vallen.

Appartement werd dagelijks schoongemaakt (incl. vervanging handdoeken) en overlast van andere bewoners hebben wij niet ervaren. Het eerder genoemde slechte onderhoud herkennen wij ook niet: alles zat vast, werkte en was schoon.

Kitchinette is wat kleiner dan thuis, maar prima koelkast, elektrische kookplaat en wasbak. Servies is gewoon aanwezig; misten een paar suffe dingen (afwasborstel, snijplank), maar goed op kunnen koken. Hoeft overigens niet want voor € 30 kun je in Karfas prima met z'n tweeën uit eten!

Ligging van het complex is ook prima: drie minuten van het prachtige zandstrand en vijf vanaf alle restaurantjes en mini markets. Met de bus ben je in een kwartier in Chios-stad.

Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

27-5-2008

Wij hebben in augustus 2007 in de appartementen gezeten. Met een zin vies,smerig en zeer slecht onderhouden. Erg rumoerig en onplezierig vanwege de indonesieers die er woonde voor hun werk. Onze touroperator heeft ons de accomedatie volledig vergoed, dit geeft dus genoeg aan.
Gereisd familie in augustus 2007

Hans, 29-4-2008

Complex erg gedateerd, slecht onderhouden en als je niet vies bent van een ander dan kan het er mee door. Speelse indeling, maar door het slechte onderhoud maak je er geen gebruik van, bijv. keukenblokje was te vies om aan te pakken, laatstaan het zeer beperkt aanwezig servies. Maar voor een habbekrats erg goed te eten bij de overburen voor de lunch en aan het strand voor diner. Voor mensen die slecht ter been zijn, geen goede keuze.

Wel vriendelijk personeel en erg gunstige ligging

Gereisd met partner in augustus 2007

Mieke, 6-2-2008

Ik ben hier 5 jaar geleden geweest. Het is inderdaad niet een super de luxe appartement maar prima te doen. Echt heel erg super schoon en goed onderhouden is het niet (ik hb voor de zekerheid met slippers aan gedoucht) maar je zit in zo'n mooi plaatsje dat je toch nauwelijks in het appartement bent. Als je de straat over steekt zit je op een super mooi rustig strandje waar wij bijna altijd als enige waren. Verder denk ik dat...als je klachten hebt, de receptioniste het graag voor je op wil lossen.

Al met al, als je niet al te veel luxe verwacht heb je een appartement wat goed te doen is op het aller mooiste plekje van Chios voor niet teveel geld!

Gereisd met vrienden in februari 2008

G.K, 30-12-2007

wij hier geweest in september 2007

zeer slechte accomdatie,slechte bedden.wc spoelt slecht door.geen douche gordijn sproeikop sproeit alle kanten heen alle kranen draaien zo zwaar dat je bang bent dat ze afbreken

gaten in de muren dicht gestopt met kranten. keuken bestaat uit 2 verroesten kookplaten maar er zijn geen goede pannen dus je hebt er toch niets aan. kastjes zonder deurtjes.geen mogenlijkheid om koffie te zetten, een heel oude niet werkende airco.al met al een zeer slechte accomodatie van Touroperator een klacht ingediend bij Touroperator helpt weinig tot niets

In nieuwe reisgidsen staat het er weer

in.Mijn advies niet boeken er zijn betere!

Gereisd met vrienden in december 2007

Anja Mulder, 21-9-2007

studio veel te klein, stond nog geen tafel in. Leek op een hotelkamer. Interieur ouderwets, donker. Bedlamp bungelde aan een draad. Keukenblok oud, niet schoon. basale dingen in de keuken ontbraken, er was maar één mes ! Heb de indruk dat de eigenaar het pand laat verloederen. Jammer ! Hebben verstopping gehad. Bleek vaker voor te komen bij deze appartementen. Konden gelukkig in een andere studio.

We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. Niet aantrekkelijk. Is het wel schoon ?

Het aangrenzend complex werd verhuurd aan werknemers uit de Philippijnen. De hele dag/avond heen en weer geloop (ploegendienst), daardoor minder privacy. Zaten als ze vrij waren op het muurtje waar we tegen aan keken.

Ligging van het appartementencomplex is uitstekend, vlakbij het strand. Schoonmaak, wisseling van handdoeken, lakens elke dag was top (service).

Gereisd met partner in september 2007

Lili Lucien Jasmijn Noura, 30-8-2007

Wat een afgang! Zeer slecht onderhouden appartementen. Baas spreekt geen woord Engels en schreeuwt tegen zijn personeel. Is al een aantal keren gewaarschuwd om iets aan de app. te doen. Inventaris, met name keuken gerei, incompleet.

Enige pluspunt is dat je vlak bij het strand zit.

Eiland Chios is verder wel een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2007

Anneke, 30-8-2007

Nog nooit zo'n slecht appartement gehad. We verwachten geen luxe in Griekenland maar zo "basic" is wel heel erg. Keuken kun je nauwelijks gebruiken, geen stopcontact, geen pannen, kookplaatjes doorgeroest, badkamer beschimmeld, WC spoelde slecht door, bedden zijn slecht. Wij hadden uitzicht op witte muren van andere appartementen, kortom mensen niet boeken!!! Er zijn echt veel betere appartementen in de omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2007

Dennis, 26-12-2005

klein plaatsje weinig te beleven de rest wel leuk het strand was ook goed
Gereisd familie in augustus 2003

richard, 6-10-2005

Na het lezen van voorgaande beoordelingen met tegenzin toch afgereisd naar poseidonion, wat blijkt.

Het blok waar wij zaten was schoon, netjes en volledig in orde.

zes keer in de week schoonmaak, vaak nieuw bedlinnen en handdoeken.

In Griekenland al veel slechter meegemaakt.

App maakte rest van het eiland een beetje goed.

Chios is geen eiland voor ons, misschien over 30 jaar.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poseidonion in Karfas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poseidonion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Poseidonion scoort een 4.8 uit 10 op basis van 15 reviews.