Hotel Grecian Castle ****

8,5

62 reviews over Hotel Grecian Castle in het Nederlands

Prachtig hotel!

C.Boutestein, 20-8-2017

Zeer goed en mooi Hotel. Mooie ruime kamer, wij zaten in het gebouw achterin de tuin gelegen. Super rustig en groot balkon en een ruime badkamer met top douche. Bedden ook inorde. Schoon zwembad. Niet veel lig bedden en veel herrie van de naast gelegen weg. Super goed ontbijt met veel variatie aan eten en drinken. Heerlijke grote olijven. Vriendelijk personeel. Wij hadden logies ontbijt. Maar daarnaast kon je gewoon dineren. Jammer dat we dit niet vaker hadden gedaan. Heel lekker en smaakvolle gerechten. Een echte aanrader voor stelletjes. Stad Chania met de haven op loop afstand. Helaas vonden wij het niet zo gezellig daar. Veel cafe bars met locale jongeren, maar weinig gezellige tavernes. Maar het hotel maakte alles goed. Goede vakantie gehad.
Gereisd met partner in augustus 2015

prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel

theo kuipers, 5-5-2017

Je waant je in een kasteel. Huur wel een auto om het hele eiland te bezichtigen, vooral het prachtige dorp Petra met zeer bijzondere muurdecoraties. Nergens anders hebben we dit gezien
Gereisd met partner in mei 2015

Erg veel wind en geen strand

famvankoert, 6-7-2016

Hotel is erg goed, eten iedere avond een feest!! Ook veel Griekse bruiloften in dit hotel.
Gereisd met partner in mei 2016

Aanrader

Frank en andrea, 13-10-2015

Goed hotel met schone kamers en goede bedden.

Goed ontbijt. Zelfde eigenaar als golden sand.

Totaal plaatje is meer dan goed!

Gereisd met partner in september 2015

Fijn hotel!

Denise, 29-8-2015

Bij aankomst was onze kamer (104) meteen klaar. Helaas hadden wij geen balkon, maar daar namen we genoegen mee aangezien we een last minute hadden geboekt. De kamer was heel schoon! Bovendien waren de airco en het kluisje bij de prijs inbegrepen wat voor ons een echte verrassing was. Het personeel was ontzettend vriendelijk en elke dag werden de kamers schoongemaakt wat erg prettig was. Wij verbleven hier eind augustus en hadden genoeg bedjes bij het zwembad. Het ontbijt was uitstekend (vers brood, eieren, fruit, zuivelproducten, zelfgemaakte jam, elke dag verse taart, verse cake etc.) Ook het avondeten bij het hotel was erg lekker! Dan even over het strand.. Het Bella Vista strand (tegenover het hotel) stelt eigenlijk niets voor.. Het ligt langs dezelfde (drukke) weg als het hotel en heeft maar weinig ligbedjes en dixies als toilet. Beter kun je de bus pakken naar Karfas (2 euro pp). Daar is het echt super!
Gereisd met partner in augustus 2015

Aanrader

N., 24-8-2015

Fijn hotel, erg sfeervol. Kamers zijn schoon en alle ramen/deuren zijn voorzien van een hor en zonverduisterende gordijnen. Wij zaten aan de achterkant met een groot balkon en het was heel stil en rustig. Aan de voorkant van het hotel ligt een weg maar daar heb je geen last van. Kamers worden elke dag schoongemaakt en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is uitgebreid en ook 's avonds kan je lekker en betaalbaar eten (gasten krijgen 15% korting). Ook staat er in de lobby de gehele dag water, sap en koekjes klaar. Op 3 minuten lopen heb je een kiezel/zand strand, waar je voor 2 euro de hele dag kan liggen (als je een drankje neemt lig je er gratis). Het strand is voorzien van kleedhokjes, (invalide)WC, douche, bar, bedjes, parasols en strandwacht. Stad en haven zijn 5/10 minuten lopen, hier zijn genoeg cafés en restaurantjes waar je prima kan eten. Het vliegveld is ook maar 5 minuten rijden dus je hebt gelukkig geen lange transfer. Wij hebben het naar ons zin gehad!
Gereisd anders in augustus 2015

Vier sterren zeker waard

Heerlijk hotel op prima locatie, 18-8-2015

Grecian Castle is een mooi ingericht hotel op loopafstand van het centrum van Chios Stad. De 3 persoonskamer was wat krap (door de slaapbank) maar de badkamer en balkon groot genoeg. De kamers zijn compleet en dagelijks is er schoonmaak en verse handdoeken. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad was maar heel beperkt ondiep wat stijl afliep naar 5 meter diep, wat totaal niet geschikt is voor kleine kinderen. Er is geen kinderbad. De ruimte rondom het zwembad voor ligbedden was zeer beperkt. Mede doordat aan èèn zijde het terras opgesteld stond. Na 19.00 uur wordt het zwembad afgezet met touwen en kun je er naast dineren. Wat zeker sfeerverhogend is. Het ontbijt en de keuken in het algemeen is een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fijn verblijf, dicht bij het centrum

Laura, 4-9-2014

Ik ben samen met mijn vriend 8 dagen naar Chios geweest, waarbij we in dit hotel hebben overnacht. Het hotel ziet er mooi uit, is goed verzorgd en wordt goed schoon gehouden. Het eten is lekker en het ontbijt is erg uitgebreid. Het enige minpuntje vond ik de wat gedateerde kamers, de bedden lagen niet zo lekker. Verder hebben we het super naar onze zin gehad. Het personeel is erg vriendelijk en het zwembad is erg fijn. Hierbij kun je gebruik maken van de handdoekenservice en parasols/ligbedden.
Gereisd met partner in augustus 2014

Luxe en comfortabel

cor, 9-5-2014

Een schitterend hotel gelegen 800 meter buiten het centrum.

Zeer vriendelijk personeel en keurige kamers. Elke dag werd er gedweild en werden er schone handdoeken neergelegd.

Het buitenterrein is echt Grieks en heerlijk rustig.

Goede parkeerfaciliteit voor het hotel. Uitzicht op zee in vele kamers.

Je kunt er prima eten voor een goede prijs. Ontbijt is echt heel goed. Alles is voorradig (internationaal ontbijt).

Gereisd met partner in mei 2014

Supergoed hotel

Evalina Bar, 5-10-2013

We hebben het erg goed gehad in deGrecian Castle hotel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamers waren superschoon en het ontbijt was geweldig.

Heel veel keus.

Verder ligt het hotel is rustig ondanks dat het aan een doorgaande weg ligt

Vanuit het hotel is het goed te lopen naar Chios stad.

We hebben fietsen gehuurd in Karfas en die kwamen ze brengen en ophalen.

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grecian Castle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecian Castle in Chios Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecian Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grecian Castle scoort een 8.52 uit 10 op basis van 62 reviews.