6,7

Matig

3 reviews over Appartement Vasilikos in het Nederlands

Vera, 27-6-2005

Wij hadden een studio minpunten vond ik waren de bedden(2 aparte bedden die doorgezakt waren en waar je de vering van voelde prikken) en het balkon (je keek zo bij je buren op tafel. En voor zo'n rustige omgeving had ik wat meer privacy verwacht.

Wel prachtig uitzicht en ik vond het plaatsje gezellig 2 goede restaurants 1 hele slechte en een gezellige cocktailbar. Erg vriendelijke mensen.

Het eiland is prachtig, het appartement net iets minder.

andreas, 22-6-2005

Nette, ruime appartementen, maar geen luxe. Tv en airco aanwezig. Groot balkon met mooi uitzicht, o.a. op boom vol met cyclades (krekels van xxl formaat)Oorverdovende krekelconcerten, vonden we prachtig! Erg vriendelijke eigenaar. Strand met keien op 5 min loopafstand. Zwaar minpunt: Aghia Fotini is 3x niks. Klein, truttig, vol met decadente griekse touristen (ons-kent-ons, op z'n goois...) Stadje kent +- 10 restaurants. Bediening leek op 1 bar na overal racisties/vijandig, dit hoorden we ook van andere nederlanders. Pluspunt is dat alle andere stadjes op het eiland, inc. hoofdstad wel de griekse vriendelijkheid en gastvrijheid hebben. Stadjes Mesta en Pyrgi als aanrader/hoogtepunt. Landschap van Chios is prachtig!Onderweg waanzinnig interesante en leuke mensen ontmoet! Dat alles trok de hele vakantie van een magere 3 naar een vette 8+. Chios is prachtig, maar Aghia Fotini sucks!

Erna Marion, 11-6-2005

Net terug van een heerlijke ontspannen vakantie op Chios. Ook wij verbleven in het 3 kamer appartement. De inrichting in hopeloos ouderwets, maar alles is er. De bedden niet echt geschikt voor lange mensen! De TV werkt nu wel, helaas de stereo staat er voor de sier. Uitzicht vanaf het grote balkon/terras is prachtig! Op het balkon is tevens een zonnewering. Af en toe komen wel vliegtuigen over op weg naar de landingsbaan, maar echt storend is dit niet. 11-6-2005
        Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vasilikos in Aghia Fotini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vasilikos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vasilikos scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.