Hotel Grand View Inn **

Grand View Inn
7,5

2 reviews over Hotel Grand View Inn in het Nederlands

maria, 30-5-2007

Wij zijn in sept. 2001 in Grand view inn geweest en was heel bijzonder. Zo is heel Grenada heel bijzonder en absoluut nog ongerept. Een heerlijke vakantie in een heel apart hotel. Zeer de moeite waard alleen niet als je slecht ter been bent. Verder een top-aanrader. Ga vooral met de boot erop uit naar andere kleinere eilandjes.Grenada is paradijselijke mooi met stille stranden!
Gereisd anders in mei 2007

Bianca Mokkenstorm, 16-5-2005

Inmiddels is het zo'n 6 jaar geleden dat we hier een week hebben doorgebracht. Het appartement was heerlijk ruim, met een mooi uitzicht. Het restaurant was lekker, sfeer was persoonlijk en goed. Onze zoon (toen 5) brak zijn arm, we werden helemaal in de watten gelegd door de eigenares en het personeel. Grenada is een mooi eiland, leuke uitstapjes.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand View Inn in Grenada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand View Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand View Inn scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.