Hotel Courtyard by Marriott Tbilisi *****

Hotel Courtyard by Marriott Tbilisi
Courtyard by Marriott Tbilisi

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Courtyard by Marriott Tbilisi bij:

1 review over Hotel Courtyard by Marriott Tbilisi in het Nederlands

Schitterend hotel

Nico, 7-3-2014

Ik heb twee nachten overnacht in dit hotel.

Aangezien ik 's nacht op de luchthaven aankwam had ik een pick up gevraagd. Het werd een heel comfortabele Mercedes. Vriendeljk chauffeur die ook even voor gids speelde tot we aan het hotel waren. Aan de check-in balie twee heel vriendelijke mensen die mij snel incheckten met een sociale babbel.

De kamers zijn heel ruim. Bedden zijn van uitstekende kwaliteit en je hebt de keuze uit verwschillende kussens.

Ik had aan wake-up call gevraagd om 9 uur en ondanks het feit dat er heel veel mensen aan het uitchecken waren op dat moment, kwan de wake-up call precies om 9 uur.

Badkamer was heel ruim met een slim bedacht douchegordijn. Geen splashen en niet oncomfortabel in de douche geplakt.

Spijtig genoeg was er geen tijd voor het ontbijt..

Aan de bar, zowel 's morgens voor een kop heel goede koffie, als 's avonds, voor een biertje, ben ik weer heel vriendelijk personeel tegen gekomen. Een gemeend vriendelijk babbel zonder pushy te zijn.

Gereisd zakelijk in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courtyard by Marriott Tbilisi in Tbilisi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courtyard by Marriott Tbilisi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Courtyard by Marriott Tbilisi scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.