Beoordelingen Hotel Palmgrove***

Het weer

35  °C

23 april 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
1 beoordeling
Beoordelingen Hotel Palmgrove***
Serrekunda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmgrove*** in Serrekunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmgrove*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Palmgrove scoort een 9,0 uit 10, op basis van 1 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmgrove*** in Serrekunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmgrove***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Palmgrove*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Gambia. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gambia. Vergelijk Hotel Palmgrove*** met andere accommodaties in Serrekunda.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 beoordeling van Palmgrove***

1 beoordeling
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Fam;Lambert
9,0

10-9-2005 Hallo , wij zijn hier 4 jaar geleden geweest en hebben hier onze mooiste vakantie ooit beleeft ,en ook hele goeie vrienden aan overgehouden.het hotel zelf was toen pas 2seizoenen open .Het hotel heeft een hééél romantische ligging en een eindeloos lang wit strand waar je urenlang ongestoord kan wandelen.mensen waren ongelooflijk attent en vriendelijk.Doe aub;stylo,s ,speelgoed,kledij,ea dingen die je niet meer nodig hebt mee naar daar want de mensen dragen u op handen daarvoor, we zyn ook uitgenodigt geweest in de sloppenwyken van serrekunda om het huisje(?) van onze gids te gaan bezoeken.neem zeker een gids mee zo zie je veel interessante dingen die je anders mist .Het hotel is gelegen recht tegenover de staatsgevangenis, we zyn regelmatig daar ene gaan drinken ,toen5 cent voor een cola.gambia is een aanrader gewoon doen en zeker in palmgrove hotel!!!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?