Hotel Palmgrove ***

Hotel Palmgrove
Palmgrove

1 review over Hotel Palmgrove in het Nederlands

Fam;Lambert, 10-9-2005

Hallo , wij zijn hier 4 jaar geleden geweest en hebben hier onze mooiste vakantie ooit beleeft ,en ook hele goeie vrienden aan overgehouden.het hotel zelf was toen pas 2seizoenen open .Het hotel heeft een hééél romantische ligging en een eindeloos lang wit strand waar je urenlang ongestoord kan wandelen.mensen waren ongelooflijk attent en vriendelijk.Doe aub;stylo,s ,speelgoed,kledij,ea dingen die je niet meer nodig hebt mee naar daar want de mensen dragen u op handen daarvoor, we zyn ook uitgenodigt geweest in de sloppenwyken van serrekunda om het huisje(?) van onze gids te gaan bezoeken.neem zeker een gids mee zo zie je veel interessante dingen die je anders mist .Het hotel is gelegen recht tegenover de staatsgevangenis, we zyn regelmatig daar ene gaan drinken ,toen5 cent voor een cola.gambia is een aanrader gewoon doen en zeker in palmgrove hotel!!!!
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmgrove in Serrekunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmgrove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palmgrove scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.