Hotel The Dunes Resort & Casino *****

Hotel The Dunes Resort & Casino
The Dunes Resort & Casino
8,2

25 reviews over Hotel The Dunes Resort & Casino in het Nederlands

Fantastische plek om te relaxen

Paul Hillen, 27-3-2013

Voor de 1e maal een 15-daagse reis naar Gambia geboekt en omdat het budget vrij laag was gekozen voor Dunes. Achteraf een schot in de roos, want het is een geweldig hotel met super lekker eten en hele vriendelijke bediening. De manager, Kabba, kent alle gasten bij naam en spreekt je iedere dag even aan, om te vragen of alles naar wens is. Wat een heerlijke mensen, nergens te beroerd voor. Ik heb van tevoren op Zoover gekeken, maar heb geen ratten of kakkerlakken gezien. Wel was er een hele lieve poes, die ook Dunes heet. Het hotel is natuurlijk geen super deluxe hotel, maar als je dat wilt, dan kun je voor het 5-voudige bedrag boeken bij Coco Beach, even verderop. Bij Dunes kun je heerlijk ontbijten, lunchen en dineren. Loop je even het hoekje om, dan is er een hele goede Italiaan, met daarnaast het Nederlandse Bucarabu, geweldig eten, en een paar maal per week een swingende live band.Wij willen dit jaar graag nog terug, wat een geslaagde vakantie hebben we gehad!
Gereisd met partner in maart 2013

dit noooooooit meer

J.Lamers, 18-2-2013

Ratten in het toilet beneden, zeer schamel ontbijt, wordt niet goed bewaakt, computers gestolen, geld gestolen zelfs zonnebrand creme wat op ligbedden ligt.

Manager betrapt op heterdaad zelfs op dvd om spullen te stelen, en gehoord hebbende van andere gasten onterechte rekeningen door de Manager. Manager is een expert in liegen en bedriegen.

Geen doortastend gedrag ivm diefstal wat toch zou moeten in de functie als manager.Absoluut noooooiiiiit meer

Gereisd met partner in februari 2013

heerlijk plekje

jan van elst, 18-2-2013

het dunesresort is een kleinschalig en net hotel. kamers zijn eenvoudig maar worden goed schoongehouden. het eten is zondermeer goed.

vanuit de tuin loop je zo het strand op waar je een leuk strandtentje vind.

het personeel is zeer vriendelijk ook op het strand.zij zetten je zonbed klaar en verzorgen je de rest van de dag.

prijs kwaliteit is gewoon goed.

Gereisd met partner in februari 2013

Redelijk hotel op een prima locatie

Lex, 15-1-2013

Wij waren in The Duners van 7 tot 14 januari 2013.

Het is een goed middenklaas hotel (3 sterren).

De prijs-/kwaliteitsverhouding is zeer goed.

Hoe mensen het echter een 9 kunnen geven is mij een raadsel.

De slaap- en badkamer zijn sober.

De locatie en de service zijn perfect. Het eten is goed met een groot hoofdgerecht, , maar de keuze bij het ontbijt is beperkt en elke dag hetzelfde.

Het water in het zwembad was te koud, zodat er bijna niemand in zwom.

Wie echter voor een goede prijs een weekje naar de zon wil en geen echte luxe wenst is in the Dunes goed uit.

Gereisd met partner in januari 2013

Manager is een bedrieger!!!!

hotelgast maand november, 1-12-2010

Wij waren er nov 2010.

Ligging is perfect, terras, zwembad, zee....alles in 1 blik.

Personeel supervriendelijk en behulpzaam

maar...

let op je eindafrekening...

Gereisd met vrienden in november 2010

LET OP : MANAGER IS EEN BEDRIEGER!

hotelgast nov 2010, 27-11-2010

Goed hotelletje! Vooral de ligging aan strandzijde is fenomenaal!

Erg rustig.

Heel erg vriendelijk personeel!

Let op je eindafrekening ... de manager is een ware begrieger!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Ons lievelingshotelletje in The Gambia.

Luiza, 6-2-2010

Reeds de 5e maal dat we er waren-telkens voor een dag of 3.Laatst januari 2010 waren er zaken veranderd.Totaal ander personeel-dat was even wennen.Dunes is nu samengegaan met een ander hotel en ligt onder hun beheer (hangt niet meer af van butchers). Véél was hernieuwt geschildert-ik had de indruk dat het eten ook beter was,maar voor een uitstekende maaltijd moet je nog altijd bij Jojo's zijn (Kololi). Wij zijn nog altijd heel tevreden en gaan binnenkort terug.

ALEX de chauffeur die aan de ingang van het hotel zit die vervoert je waar je maar wilt.Doe hem de groeten van Piloot Dimitri en Mama-Antwerpen-Belgiê.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Goede plek, iets te ver van centrum

van Hommert, 24-11-2009

Goede plek, maar zeker geen vijfsterren,vlgs.manager was het ook maar drie sterren, ligging aan het strand erg goed, maar te ver van centrum,personeel erg vriendelijk en behulpzaam deden heel erg hun best.
Gereisd met oudere kinderen in november 2009

Geweldig!

Machteld, 18-5-2009

Wat een fijn hotel en wat een lieve mensen. Dit hotel is perfect gelegen, namelijk niet in het drukke hotel gebied. Gevolg: je wordt nauwelijks lastig gevallen door zogenaamde hustlers. Toch loop je op het strand zo overal naartoe. Kleinschalig hotel met mooie ruime kamers en schoon! Wij hadden S6. Van hieruit is het ook prima excursies maken. Luieren op het strand of bij het (kleine) zwembad is ook prima. Het casino is gelukkig gesloten. Echt een aanrader, dit hotel.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

SUPER hotel 'The Dunes Resort'

Luiza & Dimitri, 5-4-2009

Wij waren er 2/09 voor een week en 3/09 voor 3 dagen.Het is een goed hotel met prachtige super vriendelijke mensen, de rustige ligging is ook OK vanwegen direkt aan 't strand.De maaltijden zijn gelinkt aan 'The Butchers' maar wel minder van kwaliteit,ontbijt is goed, je kunt dingen vragen die niet uitgestalt zijn.Wij gingen eten bij 'The butchers in Fajara alsook bij 'JoJo' in Kotu, de maaltijden die wij namen in Dunes waren goed voor de prijs.Wij waren in andere hotels in Gambia maar The Dunes is onze favoriet.
Gereisd met vrienden in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Dunes Resort & Casino in Kotu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Dunes Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Dunes Resort & Casino scoort een 8.23 uit 10 op basis van 27 reviews.