Hotel Badala Park **

Badala Park
6,6

10 tips over Badala Park

Patrick_en_Tanja, 5-4-2015
Neem dezelfde gids als wij hadden, hij is betrouwbaar, goedkoop (hij vraagt geen geld, maar fooisuggestie 50 Dalasi = ca 90 eurocent) zeer vriendelijk; weet alles heel rustig uit te leggen, neemt de tijd, en geeft goede inzicht/contrasten weer tussen arm en rijk, je kan altijd op hem (Musa Camara) rekenen, (mocht je nog op vakantie gaan, neem dan contact met hem op; email: MC466 @ hotmail.com ; of skype: moses.camara3 ). Hij heeft officiele gids licentie en zelfs verzekering tbv de touristen.
henk, 8-2-2015
Wij zijn 1 dag met gids Ibrahim(00220-7061014)op pad geweest en hebben heel veel gezien.Hij is erg enthousiast en heeft ons ook bij een schooltje gebracht. Hier waren zij erg blij met de schriftjes en pennen die wij meegenomen hadden. Tip, wanneer je nog wat kilo's over hebt in je bagage. Kindjes waren erg blij en hebben voor ons gezongen. Ook kan je iedereen blij maken met kleding. Op de markt werden zelfs 2e hands tandenborstels verkocht.
jan de otter, 8-2-2015

Park ligt op 10 min lopen van het strand.Bedjes op strand en wifi gratis.Mensen erg vriendelijk.Men blijft je aanspreken maar niet hinderlijk opdringerig.Taxi goedkoop naar de strip 50 delasi,

naar de markt van sarekuda 50 delasi.Naar het apen ressort over her strand 30 min lopen.Zelf ondernemen en taxi regelen is te doen.Wel plan maken over de bezichtingen en prijs.Scheelt veel geld t.o.v. georganiseerde reis!Prima klimaat .

Loes, 4-2-2015
Bezoek ook het apenbos en het krokodillen bos. Doe dit niet via je reisorganisatie, dit is namelijk veel te duur. Het personeel bij Badala park wil graag helpen. Wanneer ze een vrije dag hebben, willen ze een trip voor je organiseren, dit is stukke goedkoper en ze nemen je vaak mee naar hun huis, zodat je wat mee krijgt van hun cultuur. Ook hebben zij het geld harder nodig dan de reisorganisatie.
Bernadette, 27-4-2014
Fietsen in de omgeving is een aanrader. Senegambia heeft elke avond wat te doen en daar kan je lekker eten. In elk tentje is er wat te doen en te eten. Het is een uitgaansgebied. niet ver van de hotel.
jean, 30-3-2014
heb met 1 van de staf een lokale voetbalwedstrijd gezien, geweldig en als ze je aanbieden om gids te zijn, altijd doen, je ziet dingen en komt op plaatsen waar je anders niet komt. Lamin was onze gids

kaboe, 21-2-2013
Ga eens op uitstap naar "Senegambia". Het 'Jojo' restaurant, uitgebaat door Belgen, is tip met live-muziek. Een echte aanrader.
Carine Rombouts, 6-1-2013

Steek de rivier over in een taxiboot.....een ervaring om nooit meer te vergeten.

Neem " oude" maar nog goede kleding mee en laat die achter na de vakantie. Ze zijn er erg blij mee.

Probeer te begrijpen dat iedereen geld wil hebben voor van alles en nog wat....kun je daar niet tegen, ga dan niet naar Gambia.

Ineke van Huet, 1-1-2013

Prima taxi chauffeur.Vriendelijk en correct.Hanteert Hollandse tijden voor afspraken.Zijn naam Ebrima Joof te vinden bij Palm Beach.

Telefoon:(220)9983362

norine, 10-10-2012
Gidsen genoeg om Gambia te ontdekken en je zult er geen spijt van krijgen.Bezoek scholen in de dorpen,Tanjie,Laminlodge,je kukt het zogek niet bedenken.Je kunt in de avond naar Alibaba,kortom er is genoeg te doen.Ga met een positieve instelling ernaar toe want het is en blijft Afrika.