Hotel Senegambia Beach ***

8,4

112 tips over Senegambia Beach

Petra, 13-2-2017

Petra 18 januari 2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in sennegambia beachhotel .

Hebben verschillende uitstapjes gedaan met Ensa Saidy.

Hij is vrolijk en op tijd en je ziet avontuurlijk gambia, echt TOP.

Hij is op de carpark te vinden rechts van sennegambia hotel te vinden.

gaea, 27-10-2016
Bij de receptie kun je de rekening niet per pin betalen. Bij de receptie zit wel een bank en buiten het hotel pin automaten. Neem je pinpas en credit kaart mee. Als de ene niet werkt, werkt de andere wel. Wil je excursies maken kijk eerst goed rond wat de lokale aanbieden, TUI is best prijzig en er is maar weinig te zien.
Henk Veenstra, 26-5-2016

Yaya Manneh van Gambia Santosu Drives Experiences is een 100 procent vertrouwde gids. Je kunt deze excursies vanuit Nederland al regelen.

Op de site wordt je in het Nederlands te woord gestaan. Zo wisten wij precies wat ons te wachten stond. Wij hebben in 1 woord een geweldige tijd gehad met deze gids.

Naomi, 14-3-2016
Kaba Macauley is een professionele gids. Ga samen met hem naar James iland, een schooltje, de markt in Serekunda, Laming Lodge, Paradise beach en Tanji (vissersdorp). Kaba is te vertrouwen en vraag hem gerust om meer informatie over de omgeving, restaurantjes, etc. Kaba is vaak in de avond te vinden op de strip (bij wisselkantoor Tumanni bureau the change) of te bereiken (via whatsapp) op het nummer +220 7056133. Of stuur mij een bericht zodat ik contact met hem op kan nemen.
Jote, 18-10-2015
In het hotel kun je goed geld wisselen, koers nagenoeg hetzelfde als bij de wisselkantoortjes
ivonne2000, 1-6-2015

er zijn veel goede restaurants in de omgeving.

Van echt Nederlands tot goede Europeesche keuken

Scala is een van mijn favorieten met El Sol mexicaanse keuken. beide op loopafstand.

Scala in zomer maanden gesloten

El Sol Mexicaanse keuken, tapa´s en heerlijke steak heeft goede kaart, heerlijke wijn en ook een goede cappuccino. Zeker gaan als u hier bent . Maandag is het gesloten.

Senegambia straat uit, links af en tegenover tank station zit village complex met rest. El Sol.

Paradiso ook ok

Martine Cats, 24-5-2015
Vlakbij het hotel is een heel goed restaurant namelijk El Sol!!! Top eten en de staf is geweldig!!!
pierre-en-margriet, 22-4-2015
Neem de uitstapjes bij een lokaal buro. Goedkoper en je kunt zelf het programma aanpassen. Voor een kleine fooi regelen ze alles.
karin28, 6-4-2015

Tours boeken!! Zo zie je veel van het mooie Gambia! Aanrader Ablie ( http://gambiasafari.com)

Super tijd met hem gehad, veel uitleg en je ziet ontzettend veel!!

M. de Haas, 15-3-2015
Eten bij Scala is een echte aanrader. Voor een frikadelletje speciaal kan je heel goed terecht bij 'typisch Holland'.