Appartement Riyan ***

Riyan

30 reviews over Appartement Riyan in het Nederlands

super!

wendy, 15-4-2017

Zalige vakantie gehad in Riyan appartementen.Ik denk dat je beter de grote appartementen neemt,ook al ben je maar met 2.Deze zijn echt ruim,proper,alles wat je nodig hebt.Douche kan beter,maar hadden wel elke dag warm water.Wifi werkt perfect,als de electriciteit niet uitvalt:)Dit ben je snel gewoon.Perfecte locatie ook.Beneden een lekker Italiaans restaurant en supermarkt.Spijtig dat deze supermarkt pas zijn brood begint te maken tegen 11u00,wat een beetje laat is.Supervriendelijk personeel in het complex.Wij zijn de eerste 11 dagen van de Paasvakantie geweest(Belgie) en het was er heel kalm.Meestal lagen we alleen aan het zwembad.Deze was erg proper en hele mooie tuin.Begin april noemen ze uit seizoen,maar begrijp nog altijd niet waarom.Het was er rond de 35 graden en de Gambianen noemen dit winter...Voor diegene dat de eerste keer naar Gambia gaan,zoals wij,willen of niet,zoek u direct een Gambiaanse gids,waarbij je je goed voelt en laat deze overal meegaan.Anders wordt je nier gerust gelaten en dit kan op je zenuwen werken:)Geef geen geld aan de excursies met organisaties!Je doet dit echt wel beter met de lokale gids.Tip:Neem oude gsm mee,kleding,...om iemand gelukkig te maken.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Wij hebben genoten .het is er prima .

Hannie Brasser, 19-2-2016

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam ,iedere dag wordt alles schoon gemaakt .tuin ,zwembad ,huisjes alles ,volgend jaar gaan we weer terug .
Gereisd met partner in februari 2016

Nooit meer in sept.

M.Hart, 28-9-2015

Het appartement is mooi en groot! Wifi werkt nauwelijks. En we hadden 8 dgn een groen zwembad, vervolgens 3 dagen een leeg zwembad ... In de omgeving is in sept. helemaal niks te beleven, restaurants zijn dicht, cafes zijn leeg, parken/resorts zijn gesloten, lege stranden, gesloten strandtenten!
Gereisd met partner in september 2015

leuke lokatie

Louise, 16-6-2015

is rustig maar toch centraal
Gereisd met partner in januari 2012

Riyan blijft een aanrader!

Bea Maas, 16-6-2014

Voor de derde keer in Riyan verbleven. Het blijft mijn favoriete onderkomen in Gambia. Dicht bij het strand, vriendelijk en behulpzaam personeel, van manager tot cleaninglady's. In de "poolbar" ( gelegen aan de prachtige binnentuin )kun je gezellig een drankje drinken of een snack eten ( zelfs een ontbijt of maaltijd bestellen ). De kamers zien er prima uit en worden elke dag schoongemaakt. Geen schimmelige badkamer. De elektriciteit valt af en toe uit, maar.......this is the Gambia. De volgende keer ga ik er zeker terug.Ebrahim, een jonge, vriendelijke Gambiaan, is zeer correct en betrouwbaar om tripjes mee te doen. Hij regelt alles tegen een schappelijke prijs. Ook een aanrader !!
Gereisd alleenreizend in mei 2014

prima uitvalsbasis voor een rustige zonvakantie

annalars, 10-4-2014

uitstekende kamers (veel ruimte), mogelijk wat minder comfort dan een europese hotelkamer, maar je bent dan ook in Afrika! Prettige, vriendelijke, betrouwbare en behulpzame personeelsleden. Verder heerlijk om aan het zwembad te vertoeven en het strand op loopafstand! Doordat het hotel niet direct aan het strand of de 'strip '' (toeristische gebied) ligt, heb je echt het gevoel om ook wat echt afrikaans leven te zien. Hierdoor ook rustig, geen last van de strandfeesten! Nog een voordeel: supermarkt onder het hotel!
Gereisd met partner in april 2014

Dit echt nooit meer

Zonaanbidder, 9-3-2014

Ruime appartementen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De tuin is leuk. maar de appartementen zijn sterk verouderd en op zich worden ze redelijk schoon gehouden, maar de badkamer is ronduit smerig. Deze zit helemaal onder de schimmel en geen enkel appartement (2 slaapkamers) uitgezonderd. Er is een hond die je 's-nacht met zijn gejank uit je slaap houdt. Deze hoort 's-nachts uit zijn hok gehaald te worden, maar men verzuimt dit regelmatig waardoor deze hond de hele nacht jankt. Weet dat dit Afrika is en een arm land, maar je mag toch wel verwachten dat het appartement schoon is en de badkamer niet bedekt is met ziekteverwekkende schimmel.
Gereisd met partner in december 2013

Geweldige appartementen

Bianca, 15-2-2014

Heerlijke super ruime appartementen. Fantastische binnentuin met zwembad en terrasje. Vriendelijk personeel. Ibrahim en Mouroon hebben een klein "barretje" met terras bij het zwembad voor een lekker drankje en een eenvoudige snack. Ontzettend aardige jongens en hebben altijd zin in een gezellig praatje. Er werkt ook een vrouw "Leah" voor Riyan die erg professioneel je een heerlijke massage geeft van zeker een uur voor een zeer schappelijke prijs. Ze heeft me ook een heerlijke pedicuur behandeling gegeven.Je kan reserveringen maken bij de receptie. Verder worden de kamers goed schoongemaakt en hebben wij een heerlijke tijd hier gehad.
Gereisd met partner in februari 2014

super relexed vakantie

fred en esther, 7-2-2014

Afgelopen maandag terug gekomen van een weekje Gambia. Voor de eerste keer in het riyan appartement. Dit is ons heel goed bevallen en voor herhaling vatbaar. De supermarkt is naast de ingang van riyan en de bakker op 5 minuten lopen. Voor alles geldt, je bent in Gambia (Afrika). Maar voor Afrikaanse begrippen is het goed voor elkaar. Personeel is erg vriendelijk. Wij zijn een dag op pad geweest met een lokale taxichauffeur (heel betrouwbaar) .

we gingen naar marakissa (Kingfisher;s loddge ) gerund door locals broer en moeder .

hele mooie vogels gezien en lekker gegeten super middag gehad.

zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2014

Voor herhaling vatbaar, erg ontspannend!

Janet, 1-11-2013

Heel groot 4 persoons appartement, met grote woonkamer en open keuken v.z.v. koelkast met groot vriesvak en gasfornuis met oven. Daarachter ruimte met toilet en wasmachine. Boven 2 hele ruime slaapkamers en badkamer met douche en toilet. Het is gelegen aan de drukke weg, maar in de binnentuin van het complex heerlijk rustig en veilig. Het personeel is heel erg behulpzaam en klantvriendelijk. Prijs kwaliteit is goed. Er is naast het complex een leuk restaurantje en een supermarkt. Het appartement wordt goed schoongehouden, zelfs de afwas werd voor ons gedaan. Ik heb ook nog een leuke TIP.
Gereisd met partner in november 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Riyan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riyan in Kololi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riyan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Riyan scoort een 8.01 uit 10 op basis van 31 reviews.