Uitstekend

2 reviews over Lodge Footsteps Eco Lodge in het Nederlands

Nieuw 'thuis'! New home away from Home!

Kristel, 9-2-2014

Weg van de drukke toeristenregio op loopafstand van het strand en midden in de bush kun je heerlijk ontspannen in het kleinschalige Footsteps. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar dat hoeft zeker niet. In het zwembad (vers natuurlijk gefilterd water) is het zalig, zeker als de exotische vogeltjes je gezelschap komen houden. Volledig gedreven door zonnepanelen en op alle fronten duurzame idealen is dit mijn nieuwe favoriete bestemming! Als je van rust en natuur houdt... Mag je Footsteps zeker niet missen!
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Een Oase in Gambia

Marcel W., 9-2-2014

Vanaf het moment dat we aankwamen, terugkwamen en vertrokken bij Footsteps heb ik een geweldige vakantie in Gambia gehad. De opzet, het personeel en vooral ook het eten(Foodsteps zou ook geen verkeerde naam zijn) zijn simpelweg een super ervaring. Zowel het verblijf op het resort waar ik kon genieten van de oase van rust in een omgeving welke aandeed als een oase rondom het zwembad(klein, maar zeer fijn) was uitstekend. De hoeveelheid prachtige vogels en, hoewel schuw, mooie hagedissen was een waar genot.

Ook alle daguitjes, op advies van het personeel en David, die we hebben gemaakt zijn allemaal inspirerend geweest. En iedere dag terugkomen weten dat er een uitmuntende maaltijd zal worden geserveerd is erg fijn.

Ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende reis naar Gambia, waar ik zeker weer naar Footsteps zal gaan.

Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Footsteps Eco Lodge in Gunjur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Footsteps Eco Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Footsteps Eco Lodge scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.