Hotel Palm Grove ***

7,3

19 reviews over Hotel Palm Grove in het Nederlands

degelijk goed hotel

van herck F, 30-12-2008

na 7 x in de palm grove geweest te zijn hebben wij er vrienden en vrienden gemaakt wij hadden half bord en buiten net naast het hotel kocht ik mijn drinken coca sprite fanta alles aan 15 del een blikje koste 20 del zo hadden wij ook onze smeerkaas poederso oplosbarekoffie en dergelijk bij ook een kleine waterkoker bij panama joe ben ik niet meer geweest daar hij tapwaterverkocht voor drinkwater ik ging het meest bij bachus 30 del

voor een biertje en 25 del voor een friesdrank een brooedje naast het hotel koste 5 del het was een half stokbrood om geld te wisselen ging ik net buiten het hotel kreeg er veel meer dan binnen snorgens na het ontbijt ging ik naakt zwemmen in de zee er was daar toch niemand en het was heerlijk een ijstkastje regelde we met de kamermeid een dikke fooi maar dan de helft wan de huur en zo was iedereen tevreden nu gaan we met een maand uitstel ergens in de buurd van kotu beach eop het einde van januari en gaan proberen wat vrienden op te zoeken .tot kijk

Gereisd met partner in december 2007

Nooit meer maar niet omdat wij niet willen!

Berry en Jaap, 5-8-2008

Wij zijn afgelopen najaar in dit hotel geweest en hebben een grandiose vakantie gehad. We hebben ook nog steeds contacten met Gambia. Het hotel is van een buitenlander, die nooit aanwezig was, en hij heeft het afgelopen voorjaar gesloten en te koop gezet.

Al het personeel staat op straat. Gambia is niet zoals Nederland. Geen voorzieningen maar bovenal geen werk! Jammer dat dit stukje opbouw in dit land al weer afgebroken is.

Gereisd familie in november 2006

Ilona Ulrich, 22-4-2008

Voor Gambiaanse begrippen zaten we in een goed hotel. Verwacht nu geen Spanje accommodatie, maar ik denk dat men ook niet te veel moet verwachten.

Buiten de toeristische gebieden is het een nog armer land. De mensen waren wel erg vriendelijk, maar erg op de blanke mensen gekeerd. De gambianen denken dat de blanken wandelende pin-automaten zijn.

Gereisd familie in juni 2007

A. Roelofs, 20-2-2008

LS. We zijn zeer teleurgesteld over onze vakantie waar wij ons zeer op hadden verheugd.

We hadden ongeveer 6 keer geen water om te douchen. Weinig variatie in de maaltijden en het totale compex is in een zeer slechte staat van onderhoud.. Ook hebben we begrepen, dat het hotel terecht binnen een maand zal sluiten. We willen een officiele klacht indienen, daarin meegenomen een compensatieregeling. Ook willen wij de geschillencommissie inschakelen. Wij hebben zonodig een aantal foto's ter inzage beschikbaar.

Hopelijk u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld van onze ervaring over onze vakantie in Gambia.

Gereisd met partner in februari 2008

Paul en Monique Tap, 19-2-2008

Fantastische vakantie: goed hotel, beetje gedateerd, zeezichtsuite bijna aan zwembad en daarachter de lagune en de zee. Lagune voor hotel met veel vogels en natuurschoon. Minder: niet kunnen zwemmen in de lagune en oppassen met blote voeten vanwege vele krabben. Diner perfect met veel keuze en elke dag ander buffet. Ontbijt typisch Engels met gebakken eieren etc. Maakten gebruik van plaatselijke gids : voor ongeveer 20 euro per dag neemt hij je overal mee naartoe met zeer goedkope taxibusjes en brengt je naar wisselkantoor met goede koers. Gambia is een heel bijzonder land met vriendelijke bevolking, een hele andere wereld.

B.A. Sturms, 9-2-2008

Het is een eenvoudig hotel. De kamers stellen niet zo veel voor, maar daar slaap je dan ook alleen maar. Het eten was heel erg lekker. Geen twintig verschillende gerechten, maar iedere dag afwisselend en smakelijk. De zee is een klein stukje lopen, maar heerlijk rustig. Door het kunstmatige stukje 'duin' heb je bij het hotel eb en vloed en dat is vooral voor kinderen heel leuk. Kortom een heerlijk rustig hotel om lekker uit te rusten en te genieten van het heerlijke weer.
        Gereisd familie in januari 2008

robin, 6-2-2008

we hebben in de herfst vakantie een rond reis gemaakt in gambia. het was een geweldige leervolle vakantie. de accomodatie van dit hotel was perfect. het hotel is voorzien van een heerlijk zwembad. de kamers zijn voorzien van zacht bed een doche met warm /koud water dit is luxs in dit land.zo kan je heerlijk eten van de menu kaart aan het zwembad of een drankje nemen aan de bar. aleen je moet rekening houden bij het onbijten je hebt weinig keuze, brood met paar soorten beleg en fruit. zo kan je nog kiezen uit ei,campions en bonen.

er zijn savonds entertamend shows in hotel die door de bevolking worden uitgevoerd, hetprachtig zien hoe hun cultuur met muziek om gaat.

als je bij het hotel de hoek omloopt zie je al het witte strand en de zee. nog geen 40 minuten over het strand lopen kom je bij een apen park. het is pragtig om alle vogels en apen te zien in de vrije natuur..

Gereisd familie in oktober 2007

madelief, 31-1-2008

Eenvoudig hotel. Het ontbijt is sober maar smakelijk. De keuze aan het dinerbuffet is beperkt maar de kwaliteit zeer goed en alles is echt warm.

Mooi zwembad maar het water is erg koud.

De wandeling naar zee is zeker de moeite waard. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteitsverhouding is prima.

Gereisd familie in januari 2008

H. Holtman, 30-1-2008

Voor de kamers een iets lager oordeel omdat de matrassen zeer matig waren.

Ook waren we zeer ontevreden over de vliegreis, heenreis met 1 tussenstop welke niet vermeldt was (wil daar nog een klacht over indienen waar kan ik dat doen???) en terug gelukkig wel non-stop maar wat ik totaal onaanvaardbaar vind is dat je op een vlucht van 6 uur (heen 8!!!!) NIETS gratis krijgt. Op een vlucht langer dan 3/4 uur moet op zijn minst water gratis en voldoende geleverd worden.

Het VIP inchecken in Banjul is wel een zeer groot pluspunt.

Carla, 28-1-2008

Dit hotel is schoon, daar kan niemand iets van zeggen. Het eten is niet heel slecht maar op is op, en als het buffet om 19:00 open gaat verwacht je om 20:00 toch wel nog iets te eten, helaas groente en vlees uitverkocht.

Helaas hadden wij ook pech met het water, nl geen water uit de kraan, 2 dagen achter elkaar.

Keuze naar een ander hotel was dan ook snel gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Grove in Banjul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Grove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Grove scoort een 7.28 uit 10 op basis van 19 reviews.