175 reviews over Hotel Ocean Bay in het Nederlands

Hét hotel om tot rust te komen.

Antoine van Rijen, 29-7-2017

Vriendelijk personeel, goede kamers, ontspannen sfeer, mooi breed strand en lekker eten maken je vakantie een topper.
Gereisd met partner in januari 2017

Nooit meer, slecht hotel,ontzettend slecht eten.

Eddy S, 20-1-2017

Geloof me niets is goed in dit hotel.

Eten is vies, maar dan ook echt bedorven voedsel.

Service is ver beneden pijl.

Kamers niet schoon, beddengoed niet verschoond, handdoeken worden weggehaald uren voordat je nieuwe krijgt.

Kamers kunnen ook achter in het park liggen, dan zit je aan de sloppenwijken tegen een blinde muur aan te kijken in een donker hok.

Duurdere kamer kan, tegen bijbetaling van 200 euro per week.

Touroperator heeft dit hotel als 5 sterren op de site staan, dit is schandalig!

1 ster max.

Wees bekend met Gambia, derde wereld niet alleen buiten het hotel. Verwacht dit overal!!

Gereisd met partner in januari 2017

Super locatie

Maj, 10-1-2017

Voor Gambia is dit een 5 *hotel. Het is gedateerd. Maar zeer vriendelijk personeel. Schone bedden. Iedere dag schone handdoeken. Schone kamer. Heerlijk en schoon zwembad. Mooi strand. Wij hebben buiten hotel bij diverse restaurants gegeten. Top. Let alleen op dat Chinees restaurant begin januari '17 is overgenomen door Gambiaan. Viel erg tegen. Ga niet met reisorganisatie mee voor tours. Neem locale gids. Eerlijke man. Regelt Prive tour. Je komt met jeep overal.
Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ocean Bay***** bij :

Hotel aan vernieuwing toe !

Fab, 7-1-2017

Bij de aankomst vriendelijk onthaald met een drankje en verfrissend doekje. De kamers zijn allemaal aan vernieuwing toe. De promokamers en standaardkamers hebben geen balcon of terras, er staan enkel stoeltjes naast de voordeur.

Je kan een luxe kamer vragen met terras, dan betaal je 150€ per week extra.

Het personeel is zeer vriendelijk maar alles is op z'n Afrikaans....

Het hotel is eerder een magere 3* waard.

Prijzen dranken, lunch en diner zijn veel te hoog.

Zeer opdringerige gidsen op straat die je aanzien als een wandelende euro.

Stoelen aan het zwembad zijn in orde maar de kussens zijn zeer vuil.

Al bij al heeft het strandende weertje onze vakantie toch goedgemaakt, maar wij gaan zeker niet meer terug !

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig en boven verwachting

Nellie Spuiju, 7-1-2017

Ocean Bay is een heel goed en schoon hotel. Vriendelijk personeel..

Ligt wel een beetje afgezonderd. Tegenover het hotel is een office van tourist guides met deze jongens kun je heel goed weggaan vraag naar Ablie Jobe.

Hij is goud waard. Alleen als je gaat eten in de stad en je neemt een gids mee reken er dan wel op dat hij mee eet op jou kosten dit is gebruikelijk in Gambia.

Naast het hoten ligt een heel goed restaurant.

Het hotel zelf is heel duur om te eten maar verder heel goed naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in november 2016

bedrieglijke gids

patrick, 23-12-2016

Hotel was prima, vriendelijke mensen, schone kamers.

Voor de deur een gids ontmoet, leek een leuk aanbod te hebben. Wilde uiteindelijk steeds meer geld hebben en kwam afspraken niet na. Zo kwam hij niet om ons naar de luchthaven te brengen ( was vooraf betaald omdat we onze dalasie wilden opmaken)

Gereisd met partner in december 2016

Zeer goed

Marc en Marianne, 23-11-2016

Hotel was in orde. Geen 4* zoals we het gewoon zijn maar ' t is Africa hé.

Verschillende uitstappen gedaan met locale mensen. Rechtover het hotel hebben ze een standplaats.(oranje t shirts) Steeds met gids op stap geweest.( Je moet onderhandelen over de prijs) Zijn vriend heeft een taxi en het is echt een heel kalme chauffeur. Je komt op plaatsen waar touroperators niet komen.

Deze gids is een aanrader.

Gereisd met partner in november 2016

Goed, maar geen 5 sterren.

J. van Bommel, 1-11-2016

De prijzen voor het eten zijn veel te hoog. Enkele dingen zoals onze bestelde uiensoep was smaakloos. Een klein bordje salade met alleen wat sla, tomaat, uien en reepjes kipfilet koste omgerekend EURO 7,50. Een flesje Julbier kost aan de beachbar EURO 2,26. Guiness EURO 4,16 en Heineken zelfs EURO 6,24 en dit alles excl. 15% tax. Ze begrijpen echt niet dat dit alles voor Gambia veel te duur is. Wellicht komt het door de Roemeense eigenaren heb ik met laten vertellen. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon. De douche is aan vervanging toe. De tuin is prachtig. Het strand bij Ocean Bay is relatief schoon. Loop je over het strand 200 meter naar links naar de andere 2 hotels dan lijkt het steeds meer een vuilstortplaats. De hoek om richting Bakau is het nog erger.
Gereisd met partner in oktober 2016

Super hotel

Margriet, 29-10-2016

Heerlijk hotel, mooie tuin, prima zwembad wat superschoon was en heel erg vriendelijk personeel! Animatie 's avonds was ook erg leuk. Het was onze eerste keer in Gambia en het zal zeker niet de laatste keer zijn! Via een nederlandse site alvast een gids geboekt en dat was een schot in de roos. Ablie heeft ons twee prachtige dagen bezorgd met zijn prachtige verhalen over het land, cultuur en natuur. Helemaal geen last gehad van de jongens buiten het hotel, gewoon het spel een beetje meespelen en hun zo nu en dan wat gunnen. Zijn met de jongens van het strand nog naar bar Friends geweest waar een geweldige reggaeband speelde. Wisselkantoortjes vindt je tegenover het hotel en restaurant Rising Sun is een aanrader maar ook het restaurant naast het hotel Capylso is super!
Gereisd met partner in oktober 2016

Gaan zeker nog een keer terug!

Mariska, 20-4-2016

Gambia is een geweldig gastvrij land, met heel veel lieve mensen. Maak vooral kennis met lokale bevolking die nemen je mee naar de mooiste dingen maar laten je vooral zien hoe het leven daar in het echt is. Ocean bay is een goed hotel en wij hebben er erg lekker gegeten. Het personeel is heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Maar neem vooral een vers sapje op het strand gemaakt door Jarra die altijd klaar staat om samen met zijn vrienden Scotty en Osman met je op pad te gaan of gewoon even te kletsen. Al met al was het een vakantie om nooit te vergeten.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ocean Bay***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Bay in Bakau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean Bay scoort een 8.01 uit 10 op basis van 177 reviews.