Hotel African Village **

6,9

25 reviews over Hotel African Village in het Nederlands

zeer eenvoudig, wel vrolijk

Rita, 20-12-2009

Zeer eenvoudig hotel, totaal geen luxe, ontbijt karig, eten niet bijzonder, vreemd systeem met fooien bijvoorbeeld. Er lopen meisjes die leren, die komen lopend naar hun werk, mogen niets aanpakken maar krijgen geen goede opleiding. De man die het meeste werk deed was de tuinman, een schatje...neem proefmonsters parfum mee, kleding, leuke dingen voor de kids...altijd goed. Mensen zijn wel heel vrolijk. Strandje is klein.
Gereisd met vrienden in december 2009

Erg genoten

Astrid van Woudenberg, 27-3-2009

Na onderstaande reacties wil ik graag een ander geluid laten horen. African Village is geen mooi 4 sterren hotel maar het is Afrika! Het is een eenvoudig hotel met ontzettend vriendelijk personeel! Ook het strandje is eenvoudig maar wel privé en een heerlijke zee. Vraag wel een kamer met zeezicht. Gambia is een zeer arm land wat je niet kan vergelijken met Spanje etc. Ga voor het land en de mensen. De meeste mensen vinden het leuk om met je te praten en zijn ontzettend trots op hun land. De bumpsters zijn lastig maar wees duidelijk dat je alleen gelaten wil worden. Geniet van wat het land je te bieden heeft en ga niet voor de luxe.

Gereisd met partner in maart 2009

Erg genoten

Astrid van Woudenberg, 23-3-2009

Gereisd met partner in maart 2009

Vreselijk

D. van den Berg, 12-3-2009

Dit is een vreselijk hotel. Het is totaal vervuild en niet meer van deze tijd. Het lijkt op de fot's in de gidsen erg leuk maar pas op !!

Er is geen toegang tot het strand, al staat dit wel in de gidsen. Er is een soort plateau gemaakt in de rotsen hier kunnen 8 mensen liggen maar er is geen toegang tot het strand.

Ook is er geen ruimte bij de lodges om buiten te zitten.

NIET BOEKEN>

dit kan veel beter

rovers, 27-2-2009

net terug,was hier met echtgenoot en schoonouders.8 dagen,half pension.

een oud en slecht onderhouden hotel.hadden kamer met zeezicht dat wel,maar vuile ramen en een badkamervloer die continu blank stond omdat t toilet lekt.

tafellakens in t restaurant lagen er de hele week,alleen de kruimels werden er afgeveegd,rieten stoeltjes zo oud daar gingen we bijna doorheen.koffiebekers en borden met stukjes eraf.ontbijt en diner is erg karig,echt ontzettend lief en behulpzaam personeel,maar totaal niemand die de leiding schijnt te hebben.we weten dit is afrika,maar dit is een, onze touroperator, onwaardig hotel.

27-02-2009 bezocht met partner

armoedig

Judith, 26-2-2009

Wij hebben van te voren deze site bezocht maar begrijpen nu bij terugkomst werkelijk niet hoe zoveel mensen positief kunnen zijn. Echt 1e dag kamer a 18 (vreselijk) daarna wel beter maar het is armoedig en oud. En een hele ongezellige eetzaal. Nee we hebben ook een hoop excursies gemaakt maar het is een vies land en niet ons vakantieland. En iedereen bedelt om geld enz. na een paar dagen word je daar niet goed van. Je kan niet iedereen helpen.

Heel armoedig

vd Gevel, 26-2-2009

Wij vinden dat je erg veel betaald voor wat je krijgt. Wij hebben 950 euro betaald voor half pension, 8 dagen en dat is veel te veel. 1e dag een hele slechte kamer (a18) nooit accepteren dus !! Ook de eetzaal zo ongezellig en oud. En voor het hotel erg veel bumpsters !! Word je na een paar dagen ook gek van. En kijk uit met het maken van excursies via African adventure tours, erg duur en je zit vaak uren in een gammel busje. Ook het welkomstdiner viel erg tegen voor de prijs. En tja, ook wij weten zeurpieten heb je overal maar echt voor mensen die ook een beetje willen relaxen tijdens de vakantie (gezellig terrasje pakken, en lekker liggen aan het zwembad of zee, is dit geen vakantieland. Wat een armoede en overal vies en rommel. Helaas want een heleboel mensen zijn wel aardig en betrouwbaar maar ook zoveel lui volk. Eten in kololi is wel lekker en gezellig.

waar voor je geld

christa schaap, 14-2-2009

dit hotel is voor mensen die niet persé strand willen een prima plek, gezellige atmosfeer, geen luxe maar van alles genoeg, elke avond een optreden tot max. 23.00 uur dus geen verstoring van de slaap. De omgeving is wat rommelig gezellig maar dat is Afrika overal zelfs bij 5-sterrenhotels. wij zouden zonder meer nog eens terug gaan.

heerlijke hotel

Gerda en Cor Kleine, 1-2-2009

Het is een hel lief hotl met en hele leuke Afrikaanse seer met hel lief en service gericht personeel. Je kan daar niet zo geweldig eten maar net rechts naar African Village heb je Kunta's bar en restaurant en daar heb je hel lekker eten voor een hele kleine prijs en ook in de erste straat rechts na ongeveer 200 meter heb je Mac.Domoro en daar kan je ook goed terecht. Kortom en lokoatie waar we graag nog eens terug komen. Gambia is een heerlijk land met lieve mensen
    Gereisd met partner in januari 2009

leuk african style hotel

AJ, 30-1-2009

hotel is mooi besloten gesitueerd,lastig gevallen wordt je hier dus niet,loop je alleen de poort uit,heb je uiteraard kans daarop,

winkel en internetcafe op het hotelterrein aanwezig,het restaurant is ook prima,

kluisje kun je huren voor 1 week 9 euro bij de receptie,doe wat leuke excursies,en je ziet heel veel,aanbevelen kan ik african adventure tours met hun 4 weel safari tour en orientatietour,

de kamer s zijn schoon,warme douche,airco, ventilator en klamboe aanwezig,neem nog wat deet mee,en je hebt een topvakantie voor een mooie prijs/kwaliteitvakantie,

deze periode waren er heel weinig muggen trouwens!

Gereisd met partner in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel African Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel African Village in Bakau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel African Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel African Village scoort een 6.93 uit 10 op basis van 27 reviews.