Onvoldoende

1 review over BedAndBreakfast Les Granges Neuves in het Nederlands

Dit raden we niemand aan!

jan denoyette, 29-6-2014

Positief :

- De kamers zijn mooi en proper.

- De gastvrouw was bij aankomst vriendelijk.

Negatief :

- Locatie : leek meer op een garage ( tal van auto's op het domein ) in combinatie met een dierenasiel, waar de dieren er weinig verzorgd bij liepen. Deze dieren deden ook overal hun gevoeg.

- Man des huizes : vrij onverzorgd

- Het ontbijt : nog nooit kregen we in Frankrijk zo'n ontbijt : minicroissants diepvries en niet uitgebakken, geen vers frans brood, geen fruit, geen kaas, geen bord, geen mes en het eitje kregen we ook niet

- De gastvrouw was 's morgens nergens te bespeuren. Had waarschijnlijk een zware nacht achter de rug ( incl lawaai van een toeterende auto en pratende mensen tot een stuk in de nacht)

- Prijs voor 2 volwassenen en 2 kinderen ( 13 en 16 ) : 145 €! Dit is geld in het water!

- Dit verblijf raden wij niemand aan!

Gereisd familie in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Les Granges Neuves in Vonnas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Les Granges Neuves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Les Granges Neuves scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.