Camping Les Peupliers ***

Camping Les Peupliers
Les Peupliers
7,1

20 reviews over Camping Les Peupliers in het Nederlands

Heerlijke camping op prachtige plek

Judith, 21-8-2017

Wat een heerlijke kleine camping aan de rivier. Als je houdt van rechte plekken die duidelijk afgebakend zijn dan moet je hier niet wezen, maar hoe heerlijk is het dat je aankomt en dat de zeer vriendelijke eigenaars (die ook redelijk Engels spreken) je met een kaartje de camping op sturen en dat je zelf een plek kan uitzoeken. Het sanitair is prima, ok geen wc-brillen en toiletpapier maar het is goed schoon en dat is toch wel het belangrijkst. De camping ligt aan de rivier en die is zeer goed toegankelijk, de kinderen hebben er heerlijk gespeeld. Verder is er voor de kinderen buiten het zwembad (met kinderbadje) niet heel veel, een klein klimtoestel en 2 tafeltennistafels. Er is geen animatie voor de kinderen, wij hebben dat niet gemist. Er is genoeg te doen in de buurt en het plaatje Vogue is prachtig.

Kortom een heerlijke camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rustige camping aan de Ardeche

Timm, 30-7-2016

Half juli op deze camping gestaan. We hadden een prachtige, ruime plek aan de Ardeche, waarin je heerlijk kunt spelen/zwemmen. De camping heeft ook een leuk zwembad, een restaurantje/bar, tafeltennistafel, volleybalveld e.d. De meeste kampeerders (Fransen) stonden in de buurt van de receptie/zwembad, verder verwijderd van de rivier. Juist dichtbij de rivier waren de mooiste en rustigste plekken, al werd het wel iets drukker naarmate we er langer stonden.

Camping is idd wat rommelig, geen duidelijke afbakening van plekken e.d. Daardoor vonden wij het juist gemoedelijk, maar daar moet je van houden.

Enige nadeel was dat er 's avonds/'s nachts soms (geluids)overlast was van animatie en/of luidruchtige jongeren van de buurcamping(s).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke rustige camping aan de rivier.

Martijn, 17-8-2015

De beoordelingen hier kloppen exact. Fijne rustige, ietwat rommelige camping aan de rivier met lekker zwembad, goed sanitair en perfect gelegen in de Ardèche.

Bijzonder dat deze camping in het hoogseizoen half leeg was maar begin augustus kwamen er wel veel meer Fransen. Ik denk dat deze eigenaar weinig aan marketing doet maar misschien ook maar goed!! Voor onze kinderen (9 en 11) waren er genoeg Nederlandse vriendjes.

Wij hadden een prima plek aan de rivier met veel schaduw, dat kon niet beter. Ook voor onze hond heerlijk.

Restaurant van de camping heeft prima pizza's maar in Vogue is het leuker eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Rustige camping in een toeristische Ardeche

Mieske72, 31-7-2013

Rustige camping, met ruime kampeerplekken. Wij hadden vantevoren gereserveerd en hebben een van de mooiste plekken aan de rivier gekregen. Veel schaduw. Geen animatie, maar ook niet gemist. Meiden (9 en 12 jaar) hebben zich prima vermaakt in het zwembad en in de rivier. eerste anderhalve week, veel franse kampeerders en enkele buitenlanders. De laatste week kwam er werkelijk een nederlandse invasie. Toen was het ook 's avonds wat luidruchtiger. Fijne omgeving, waar van alles te doen en te ondernemen is (dagtripjes naar mooie plaatsjes, grotten, marktjes, kano-en, ed) Aardige camping-eigenaar, die behulpzaam is. Brood is te bestellen op de camping of zelf te halen bij de bakker (+/- 5 min lopen). Sanitair werd 2x per dag schoon gemaakt. Alle dagen heerlijk warme douches gehad, ook toen het drukker was op de camping. Al met al een fijne rustige camping in een toeristische streek.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fijne familiecamping

Karin, 27-7-2013

Ruime plekken, inderdaad niet altijd even duidelijk aangegeven. Volop schaduw. Sanitairgebouw was prima. Ook het bijgebouwtje werd goed schoongehouden maar leek meer op een bouwkeet. Wij hebben altijd warm water en voldoende douches gehad.

Leuk gelegen aan de Ardèche, fijn zwembad. Jammer dat je er niet met een zwemsport in mag en vergeet ook niet de campingarmbandje want hier wordt streng op gecontroleerd!

Animatie stelt niet veel voor maar daar kwamen we ook niet voor. Echt een camping voor mensen die rust zoeken! Heerlijk!

Gereisd familie in juli 2013

Heerlijk plekje

dvandervlies, 15-9-2012

Afgelopen zomer hier voor het eerst gestaan met onze klein, we hebben enorm genoten mooie omgeving rustige camping aardige eigenaar. het enige minpuntje is dat de vrouw van de eigenaresse een beetje wereld vreemd is. Maar de rest maakt dat weer ruimschoots goed.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

eerste keer Ardeche, meteen goed

Piet , 18-8-2012

we zijn toevallig op deze camping gekomen, we kregen een hartelijk ontvangst bij de receptie waar naast frans ook goed engels werd gesproken, de standplaatsen zijn ruim en het sanitair is goed en wordt ook regelmatig schoongemaakt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

prima camping

fam. van der veen, 30-7-2012

De camping ligt rustig gelegen en heeft veel schaduwplekken. Prima chaletje, prima bedden. Zwembad is een heerlijke afkoeling. De rivier is leuker. Daar is het leuk kijken naar voorbij gaande kano's en naar alle kinderen die dammen bouwen, visjes vangen, beetje zwemmen en van de stroming afgaan op een luchtbed.

Stroomafwaarts is na 10 minuten lopen een sterkere stroming, een rots waar je van af kan springen en waar je echt kan zwemmen. Op de camping zelf weinig tot geen animatie. 1 keer circus en 1 keer disco per week. Veel franse tieners op de camping. Super leuke omgeving; echt heel veel leuke stadjes(balazuc,ruoms), marktjes, uitzichten, bruggen, grotten. Wij zijn net terug en hebben een super leuke vakantie gehad. Voor animatie- en luxe campingvermaak moet je op deze camping niet zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

leuke camping, grote plekken

Gert, 3-9-2011

camping is behoorlijk groot met zeer ruime plekken. lang gerekt tot aan de ardeche. hoewel de plekken slecht staan aangegeven is er ruimte te over. Geen afzettingen zoals bosjes of andere begroeiing.

rivier was redelijk laag water, maar voor de grotere kinderen moet je even 500m stroom opwaarts, is een diepe bocht met springrots.

zwembad is redelijk groot, maar ook redelijk saai.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Rustige camping

Smit, 14-8-2011

De camping ligt dichtbij het dorpje Vogue, prachtig dorp! Bakker en supermarkt 5 minuutjes lopen van de camping. Camping ligt aan de ardeche. Voor kinderen en volwassene is het daar heerlijk vertoeven. De kinderen kunnen er met een visnetje visjes vangen. 1 simpel speeltuintje bij het zwembad. Zwembad was erg koud, maar als het een paar dagen heet is geweest is dit een heerlijke afkoeling. Alles is heel simpel. Als je dit prettig vind dan is deze camping een aanrader. wil je graag meer animatie wil voor jong en oud dan moet je hier niet zijn. Sanitair niet luxe, maar schoon.

Toen wij de camping op kwamen rijden oogde het rommelig en chaotisch. Toch zie je dit niet meer als je er een paar dagen zit. Houdt er rekening mee dat je een lange elektriciteitskabel meeneemt. De kastjes staan ver uit elkaar. De kampeerplekken zijn ruim. 's Avonds na 10/11 uur was het rustig, afgezien van 2 avonden in de week. Een luidruchtige karaoke avond en disco-avond duurde tot zeker 01.00 u 's nachts.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Peupliers in Vogüé (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Peupliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Peupliers scoort een 7.12 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: