Hotel Fasthotel Bourg en Bresse

Hotel Fasthotel Bourg en Bresse
Fasthotel Bourg en Bresse

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fasthotel Bourg en Bresse bij:

1 review over Hotel Fasthotel Bourg en Bresse in het Nederlands

Prima doorreishotel en een goede service

kim, 24-8-2014

Hotel ligt temidden van meerdere doorreishotels op korte afstand van de snelweg. Vriendelijke ontvangst en ook al waren we er 'te vroeg', we konden meteen onze kamers in. Deze waren klein, maar je bent er toch alleen om te slapen. Het bed had goede matrassen, we hebben dus heerlijk geslapen. De 'badkamer' was niet meer dan een plastic cabine met douche, wastafel & toilet, maar ook dit was allemaal prima.

's Morgens kun je voor 5,30 euro p.p. ontbijten. Ook dit was keurig verzorgd: croissantjes, stokbrood, jam, koffie, thee, jus d'orange.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fasthotel Bourg en Bresse in Viriat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fasthotel Bourg en Bresse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fasthotel Bourg en Bresse scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.