Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****

23 juli 2014

Domaine Le Pommier****
1233 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****
N 102, F-07170, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine Le Pommier scoort een 7,2 uit 10, op basis van 1233 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine Le Pommier**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1067 vakantiefoto's van Camping Domaine Le Pommier**** vinden. Je kunt 9 video's van Camping Domaine Le Pommier**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Domaine Le Pommier**** met andere accommodaties in Villeneuve-de-Berg (Ardèche).
Even geduld a.u.b.

7,3
7,5
7,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldig park!! mooi"vertalen
Angelique
10,0

14-07-2014 geweldig park! super mooie locatie. mooi zwembad en top animatie team. elke dag iets leuks voor jong en oud. je moet wel geluk hebben dat je op een goede locatie zit. wij zaten beneden .... en dan is het een flinke klim naar de bar. maar zit je boven een flinke klim naar het zwembad.
het went snel...maar je moet wel goed te been zijn.

"Twitter beoordelingen"
15-08-2013 @dj_ponka Zo in de auto terug rii nederland #zinin maar was wel gezellig op camping le pommier met iedereen --- Bron: https://twitter.com/dj_ponka/status/367886454619254784
28-07-2013 @joazvdbeatz @JORNDENHAMER jorn hou het op nederlands mn fries is nog niet zo goed haha we zitten in de ardeche camping le pommier --- Bron: https://twitter.com/joazvdbeatz/status/361583975627632640
09-07-2013 @Coentjeh_ @ArkelMaxx Weet niet waar je het over hebt. Maar #LePommier is de beste camping van Frankrijk en is niets mis mee. Alles is ook gewoon klaar --- Bron: https://twitter.com/Coentjeh_/status/354667096904433665
met vrienden, Juni 2014
"Fijne camping in het Laagseizoen"vertalen
norah
7,0

29-06-2014 grote terrassencamping, mooi uitzicht over de bergen. Via groupon goedkoop een tent van touroperator gehuurd. Stond op veld D. Perfecte afstand tot zwembad,winkel, sanitair.
In het hoogseizoen lijkt het mij geen prettige camping. Van vaste gasten hoorde ik dat de rij naar het zwembad toe meterslang is. Er zijn niet genoeg ligbedden en niet genoeg parasols. Het sanitair was nu prima, (schoon, warm en koud water naar wens) maar in het hoogseizoen is het te klein. Omgeving rondom camping is wat saai maar dorpjes erom heen bieden meer vertier. auto is een must. veld d is vrij onderaan de camping, naar boven lopen (receptie) is niet te doen. Mensen die bovenaan staan zullen met auto naar winkeltje en zwembad gaan.
Het is een echte familiecamping, veel kinderen. Je hebt altijd ergens kindergeluiden om je heen op alle tijden van de dag/nacht. Verwacht dus geen stilte.
er waren zo goed als geen ongedierte. Hier en daar een wesp of vlieg maar geen muggen of mieren.

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke voorjaarsvakantie"vertalen
L
10,0

22-06-2014 In het voorjaar is Le Pommier een fantastische plek om te zijn. In een safaritent van touroperator hebben wij een geweldige vakantie gehad. Alle complimenten voor het animatieteam die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen vonden het zwembad en de glijbanen fantastisch

met partner, Juni 2014
"Vakantie in het voorseizoen"vertalen
Gerard van Stuijven...
1,0
8,0

04-07-2014 Deze terrassen camping is beslist niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij stonden op veld A, dat is boven aan de camping. Alleen het restaurant is te belopen. Voor brood etc of het zwembad moet je met de auto. Deze kun je parkeren op de veldjes E, die waren nu leeg. In het hoogseizoen zou er een treintje rijden. Waarom niet in het voorseizoen??
In het toilettenblok A waren diverse (af)wasbakken verstopt. Gevolg natte voeten bij de was. Ook hing er een rioollucht. De termostaatkranen van de douches waren ook niet in orde. Vijf minuten koud water en daarna een klein beetje warm water.
Door de steile helling is het haast niet mogelijk om de caravan zelf naar boven te brengen. De camping kan er wel voor zorgen dat je naar boven gebracht wordt: kosten € 5,00. Dit is belachelijk!! Dit bedrag staat ook nergens in de prijslijst vermeld.
Een volgende vakantie in de Ardèche zal zeker NIET bij Le Pommier zijn.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Goede vakantie gehad in voorseizoen"vertalen
jeremy geleijns
10,0

30-06-2014 Wij hebben een supervakantie gehad op le pommier. Wij stonden via touroperator op veld B. Deze plekken waren perfect. Wel volop stacaravans, maar op veld B stonden alleen splinternieuwe caravans. Het zwembad was 2 min. Lopen, supermarkt/bakker ook 2 min. Podium/restaurant/snackbar 3 min. Verder was het zwembad echt super. De glijbanen waren top (overigens kosten de banden die je nodig hebt € 5,-). Het animatieteam was erg leuk en Luc en Lilly waren top. Kortom een topvakantie

met jonge kinderen, Mei 2014
"Mooie camping"vertalen
Patrick
10,0

13-05-2014 Via touroperator, stacaravan op het H veld. Geheel bovenaan, prachtig uitzicht. Caravan was netjes, helaas veel last van mieren. Negatieve reacties op het H veld: kan ik niet begrijpen, genoeg ruimte rondom je stacaravan en deze staan prima opgesteld genoeg privacy! Terassen camping; dat was duidelijk, met de auto naar het zwembad gegaan, je kan nu makkelijk parkeren op het oude G veld wat, anders is het een hele klim, dus je moet goed ter been zijn.. Aqua park is prachtig, voor jong en oud. Animatie in de 2e week van de meivakantie was eigenlijk niet aanwezig, groot minpunt gezien de week ervoor er van alles te doen was volgens de planning. Ochtend alleen kinderclub en 's avonds Luc en Lily voorstelling van een 20 min met af en toe een kinderdisco. Eten: Snackbar, goed en lekker en niet duur. Wij komen hier zekers nog eens terug in de Meivakantie, in de zomer geen aanrader, dan is het grote Aqua park echt te klein.

met jonge kinderen, 2014
"Overlast, herrie, koude douches. Nooit meer!"vertalen
M
2,0
1,0
9,0

10-05-2014 Herrie: animatie denderde tot 23.00 over de camping. Bastonen dreunden door onze maag. Groepen schoolkinderen die niet normaal kunnen spelen, het was alleen maar gegil, geschreeuw, gevloek. Extreem veel overlast van hangjeugd, elke nacht moest ik 3x mijn bed uit vanwege schreeuwende jeugd met radio's en geklier in sanitair. Volgens personeel was disco gesloten wegens drugsoverlast. Auto's die 's nachts rijden, met klappende deuren en luidruchtige passagiers van dien. Campingpersoneel dat om 7.00 met auto langsreed en luidruchtig zijn werk deed. Altijd koude douches en afwaswater. Sanitair steeds bevuild door hangjeugd. Restaurant: Na 1,5 uur wachten en herhaaldelijk vragen, met lege maag vertrokken. Om 21.30 zelf nog maar gekookt. Het franse personeel was vriendelijk en werkte zich kapot. Maar ze zijn met veel te weinig mensen. Friettent: verkeerde bestelling, koud eten en 50 minuten wachten op bestelling. 2 dagen eerder vertrokken, voelde me door overlast niet meer veilig in tent.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Waardeloze waterglijbanen"vertalen
Miq
5,0

25-05-2014 Wij zijn 1 week in de mei vakantie geweest, dit was super.
Niet te druk, weer was goed en het aquapark was in het begin ook goed.
Echter halverwege de week deed de aqualoop het niet meer goed, er stroomde te weinig water door de glijbaan. Hierdoor hebben meerdere mensen brand- en snijwonden opgelopen, waaronder ook ikzelf.
Ik heb hier melding van gemaakt bij de badmeester en hij heeft meteen de aqualoop gesloten, maar er is niets gerepareerd, de dag erna was hij gewoon weer open. Ik heb een klacht ingediend, maar hier werd lacherig over gedaan!!! 1 advies ga niet van de aqualoop en ga er vooral niet naar toe in het hoogseizoen, te weinig faciliteiten voor zoveel mensen!!!

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Camping is erg achteruit gegaan!"vertalen
e_w_wevers
9,0

12-05-2014 Wij ztonden op het i veld ergens boven op een berg. Het is een hele klauter tocht naar boven. We weten dat het geen "platte"camping is, maar was echt klimmen, geen aanrader met kleine kinderen. Je zit overal ver vandaan. Plus punt is het grandioos uitzicht dat je hebt, maar daar is alles mee gezegd. Ik vond het onpersoonlijk en ongezellig zitten daar ergens boven op de berg.
in de eerste week volop animatie daarna ?????? Niks meer te beleven, ja dagtochten en tripjes kon je mee doen erg aan de prijs.
Verder werd er niks meer ondernomen voor de grotere jeugd die er toch echt volop aanwezig was. Volgens touroperator is er animatie 26/4 tot 6//9 erg jammer en een gemiste kans voor Le Pommier. Ons zien ze in de mei vakantie er niet meer terug en vooral niet in het hoogseizoen. Het word te druk te massaal en te commercieel erg jammer van deze camping, waar wij altijd met veel tevredenheid naar toe zijn gegaan. Kortom de camping groeit uit zijn voegen en word er niet beter op!

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Geweldig!!!!!!!"vertalen
kim
10,0

11-05-2014 Onze caravan stond geweldig,en helemaal nieuw,lekker dicht bij het zwembad,het uitzicht was ook mooi,
wij lagen op het dm gedeelte,maar als je hoger ligt dan moet je echt heeeel goed terbeen zijn met een bere conditie wand het is echt heel stijl!!!!!maar als je de klim gemaakt hebt,heb je wel een prachtig uitzicht.Het camping personeel erg vriendelijk en behulpzaam. het is een geweldige camping voor het voor en na seizoen,in de zomer zou ik er echt niet heen gaan,dan is het Massa toerisme..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?