Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****

22 september 2014

Domaine Le Pommier****
1324 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****
N 102, F-07170, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine Le Pommier scoort een 7,0 uit 10, op basis van 1324 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine Le Pommier**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1145 vakantiefoto's van Camping Domaine Le Pommier**** vinden. Je kunt 10 video's van Camping Domaine Le Pommier**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Domaine Le Pommier**** met andere accommodaties in Villeneuve-de-Berg (Ardèche).
Even geduld a.u.b.

7,9
7,1
6,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Superleuke camping zeker voor kinderen"vertalen
hendrienseline
9,0

18-09-2014 wij waren hier vlak voordat de camping dichtging hierdoor was het erg rustig en hadden we het waterpretpark bijna voor ons zelf.
de kinderen hebben de tijd van hun leven gehad. er was een super leuk annimatieteam, het zwembad is top! voor een 5*camping had er wel iets meer onderhoud gedaan mogen worden(groene aanslag ,bladeren in het zwembad) brood en boodschap op loopafstand.ik denk dat je je kinderen héél gelukkig maakt als je hier heen gaat.
fietsen is geen optie vanwege het hoogte verschil

"Twitter beoordelingen"
08-08-2014 @martijnterveenx Was mooi in camping #lepommier --- Bron: https://twitter.com/martijnterveenx/status/497859216666030080
15-08-2013 @dj_ponka Zo in de auto terug rii nederland #zinin maar was wel gezellig op camping le pommier met iedereen --- Bron: https://twitter.com/dj_ponka/status/367886454619254784
28-07-2013 @joazvdbeatz @JORNDENHAMER jorn hou het op nederlands mn fries is nog niet zo goed haha we zitten in de ardeche camping le pommier --- Bron: https://twitter.com/joazvdbeatz/status/361583975627632640
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Ik

30-08-2014 Wij zaten in caravan DM30 van pommier zelf
Naar zwembad en supermarkt prima te doen!
Tussen 2300-700 is er complete stilte, wat ook keurig wordt nageleefd) behalve voor de auto,s van pommier zelf en wij stonden naast de weg waar ze op reden. Ik kon met mijn hand vanuit het raam de auto,s bijna aanraken en ze begonnen al te rijden vanaf 400 uur snachts. Geklaagd maar er wordt niks mee gedaan! Van een uitgeruste vakantie kan ik niet spreken. Schandalig plekje om zoveel geld voor te vragen! en dan de bedden! waardeloze bedden. Mijn man sliep op een luchtbed anders kwam hij smorgens niet meer overeind :(
Supermarkt is leuk voor stokbrood en croissantjes
Zwembad is mooi, omgeving (natuur) is super
Vanaf het terras ook mooi!
Wanneer je bovenaan de camping staat echt een behoorlijke trippel. Ik ben niet vies van een wandeling, maar dat is echt super stijl!
Animatie is Top.
Restaurant niet geweest....
Bar in zwembad wel, best oke.

met partner, Aug. 2014
"Veel te grote camping!"vertalen
H.J. Helmig
3,0

14-09-2014 Bij aankomst werden we meteen gelabeld als vee d.m.v. een niet afneembaar armbandje. Is misschien leuk voor kinderen tot 12 jaar. Het kan ook anders; gebruik een horlogebandje die wel af kan.
Deze camping is veel te groot. De toegankelijkheid is slecht. Je moet alles op het terrein met de auto doen. Het zwembad geeft een verouderde indruk en is veel te klein voor deze mega camping waardoor de waterkwaliteit zichtbaar slecht is. Pas op met het kopen van wi-fi. Dit kan alleen via een creditcard. De ontvangst is zeer slecht of het werkt helemaal niet. Dit geldt voor de hele camping. Maar volgens de klantvriendelijke receptie kun je altijd naar McDonalds voor internet (ong. 12 km verderop). De stacaravans van VacansSoleil zijn zwaar verouderd en aan vervanging toe. De bedden zijn slechts 1.90 m lang en doorgezakt. Dit geldt ook voor het 2-persoonsbed. Gelukkig hebben wij deze stacaravan gehuurd voor 8 dagen voor slechts 313 euro. In het hoogseizoen zou het zijn geld niet waard zijn.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke vakantie gehad op le Pommier!"vertalen
Linda
8,0

28-08-2014 We zijn net terug van onze vakantie op Le Pommier. We zijn hier twee weken in Augustus geweest. Voor ons viel de drukte erg mee, misschien omdat we half augustus hier aankwamen. De laatste week liep de camping zelfs leeg en waren er veel plekjes vrij. Wij stonden op het E veld en hebben ons hier prima vermaakt. Het toilet gebouw was altijd redelijk schoon en inderdaad het ligt aan de gasten zelf als de wc's vies waren. De schoonmaakdames maakten het twee keer per dag goed schoon. De douches waren erg fijn, geen klein pisstraaltje maar een goede douche. Het zwembad was leuk! Piratenboot was favoriet om bij te liggen en daarnaast waren de glijbanen eromheen erg leuk voor de kids en ook voor ons. Wij hebben niet last gehad van drukte, hebben nooit ergens moeten wachten. Zelfs bij het zwembad werden op een gegeven moment handdoeken weggehaald als mensen te lang weg bleven. Misschien moeten ze dit in Juli ook dan doen. Wij gaan misschien ooit eens terug als de kinderen groter zijn.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Boven verwachting goede vakantie gehad."vertalen
Natasja
8,0

24-08-2014 Wij zijn een week in een tent geweest van touroperator, op veld D. We hebben een topweek gehad, mede door de goede ligging van de tent. Hadden we bovenaan de berg gestaan, waren we na twee dagen teruggereden. Totaal geen campinggevoel. Wij stonden dichtbij het zwembad, voetbalveld, winkeltje, tafeltennistafels en beekje. De kinderen hebben op de eerste dag vrienden gemaakt en zich vanaf toen super vermaakt op de momenten dat we op de camping waren. Het zwembad is druk, maar voor ons niet storend. Moesten inderdaad in de rij staan voor de glijbanen, maar ook daar werden vriendjes gemaakt. Jammer van de handdoekleggers, maar als we een campingdag hadden gingen we maar gewoon voor het hek staan en vanaf 10.00 uur aan het zwembad liggen. Zonder parasol, want rennen en duwen voor een parasol gaat ons te ver. De sfeer onder kinderen was heel gemoedelijk. Iedereen mocht meedoen met voetbal, tafeltennis, of de glijbaanpolonaise. Ook het beekje met de kikkers is een pre op deze camping.

"Fantastische vakantie"vertalen
Irma
10,0
9,0

19-08-2014 Het is inderdaad een grote familiecamping maar dat weet je vooraf. Wij hadden 2 meiden van rond de 15 jaar bij ons en wij hebben ons allen heel goed vermaakt. Er is voor alle leeftijden iets te doen op de camping en de omgeving is schitterend. Dat de wc's niet altijd schoon zijn, ligt echt niet aan de schoonmaaksters maar aan de campinggasten. De toiletten werden meerdere malen per dag schoon gemaakt, maar de gasten maakten er zelf een zooitje van.
Het enige wat ons is tegen gevallen is de snackbar. De patat was klef en slap en de pizza leek wel een stuk karton. Wij hebben hierna een eettentje in het nabijgelegen dorp opgezocht, hier was het eten heerlijk.
Zwembad is echt uniek met al die glijbanen maar inderdaad erg druk. Belachelijk dat veel mensen al s'morgens vroeg een ligbedje claimen en vervolgens niet eerder dan in de loop van de middag gebruik gaan maken van het bed. Jammer, want als niemand vooraf een bed reserveert zijn er genoeg ligbedden voor de aanwezige gasten.

"Leuk maar nooit meer"vertalen
Marco de jong
7,0

30-08-2014 Het is een hele leuke camping., met een geweldige animatie.
Echter hadden wij een chalet gehuurd en deze had wel wat gebreken waaronder een kapotte douchebak.
Hier natuurlijk melding van gemaakt maar met problemen kunnen ze bij de receptie niet mee omgaan.
Na een week kregen we een nieuwe douche, het was duidelijk dat we in Frankrijk waren de nieuwe douche lekte achter de cabine geplaatst met de franse slag.hier is na melding niks meer aan gedaan.
Als je van vroeg op staan houd en het niet erg vind om een half uur in de rij te staan voor het zwembad open gaat dan heb je een bedje bij het zwembad.
De regels zijn dat je geen bedjes mag reserveren echter wordt hier niet of nauwelijks naar gekeken.

"Leuk voor een keer"vertalen
J. van Wesel
9,0

24-08-2014 Een grote camping inderdaad met ik denk zo'n 80 procent Nederlanders.
Deze camping gekozen voor het aquapark. De aanschaf van een zwemband voor 10 euro per stuk was wel even schrikken. Moet je ook nog erg lang wachten en daardoor weinig gebruik van gemaakt.
Ook hier weer... handdoekje leggen niemand zeggen.... (het mag niet maar er is geen controle op)
Verder een prima camping met voor ieder wat wils. We hebben ons prima vermaakt maar wat ons betreft maar een eenmalig bezoek.

"Teleurgesteld"vertalen
Koert van Sittert
4,0
7,0

15-08-2014 Na een eerdere ervaring in mei (5 jaar geleden) deze camping in de zomer geboekt. Wij zaten op het C veld waar we elke avond mee konden genieten van de muziek van het animatieprogramma. Wel dicht bij voorzieningen. Chalet redelijk, goede douche, versleten slaapbank en mooi terras. Wifi, overigens betaald, 5 dagen (?!) niet bereikbaar, de laatste 2 dagen heel slecht (ook onze eerder ervaring in mei toen de camping niet vol zat). Na een klacht hierover werd verteld dat ik maar een email moest sturen......
Zwembadwater niet schoon, zeer veel ligbedden dus hutje-mutje op elkaar. Ongeluk gebeurd in de blauwe zeer snelle achtbaan. Voelde aan als de Efteling met de wachttijden bij de glijbanen. Ben teleurgesteld in mezelf dat ik me toch heb laten gek maken door het aquapark.

"Te massaal"vertalen
Jeffrey
4,0
7,0

14-08-2014 Wij zijn net terug van onze vakantie naar, wij hebben ons verkeken op de grote van deze camping,in het hoogseizoen zitten hier ongeveer 3500 Nederlanders , wij zaten op het touroperator gedeelte welke zich redelijk achter op de camping bevindt, wij moesten dus elke dag met 3 kleine kinderen de berg op en af om bij het zwembad te komen, deze camping is niet aan te raden als veel lopen op vakantie niet gewenst is. De kinderanimatie bij het grote terras is wel erg leuk deze lag echter een eind bij ons vandaan, er rijdt een treintje op de camping om iedereen overal heen te brengen, dit is ideaal om niet te veel te hoeven lopen, nadeel is wel dat je op vakantie dus toch op je horloge loopt te kijken. De stacaravans van touroperator zijn netjes, wij hadden echter wat gebreken zoals lekkend sanitair, dit is na meermaals melden helaas niet opgelost
Al met al een leuke vakantie gehad maar wij zullen hier ondanks het luxe zwembad (welke veelste vol is) niet terugkomen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?