Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****

29 juli 2014

Domaine Le Pommier****
1240 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****
N 102, F-07170, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine Le Pommier scoort een 7,1 uit 10, op basis van 1240 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine Le Pommier**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1070 vakantiefoto's van Camping Domaine Le Pommier**** vinden. Je kunt 9 video's van Camping Domaine Le Pommier**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Domaine Le Pommier**** met andere accommodaties in Villeneuve-de-Berg (Ardèche).
Even geduld a.u.b.

7,5
7,9
7,2
8,3
Toon score en beoordelingen van:
"Veel te weinig personeel."vertalen
Aarts
9,0

28-07-2014 Camping heeft alles om een geweldige camping te zijn. Een groot nadeel, overal te weinig personeel, en dat zie je overal terug.

"Twitter beoordelingen"
15-08-2013 @dj_ponka Zo in de auto terug rii nederland #zinin maar was wel gezellig op camping le pommier met iedereen --- Bron: https://twitter.com/dj_ponka/status/367886454619254784
28-07-2013 @joazvdbeatz @JORNDENHAMER jorn hou het op nederlands mn fries is nog niet zo goed haha we zitten in de ardeche camping le pommier --- Bron: https://twitter.com/joazvdbeatz/status/361583975627632640
09-07-2013 @Coentjeh_ @ArkelMaxx Weet niet waar je het over hebt. Maar #LePommier is de beste camping van Frankrijk en is niets mis mee. Alles is ook gewoon klaar --- Bron: https://twitter.com/Coentjeh_/status/354667096904433665
met oudere kinderen, Juli 2014
"Camping nee bomvol vakantie dorp met mega chalets"vertalen
Brecht
6,0

26-07-2014 Enorm gegroeid maar ons teveel gericht op de vele huisjes en het kamper heeft stil gestaan dit zie je ook in de staat van her sanitair Geen wc bril geen toiletpapier in je wc hokje en geen zeep! Dat vind ik geen 4 of 5 sterren waard . Zwembad is veel te klein voor zoveel mensen Je hebt geen,plaats om te zitten of te liggen kampeerplek op À terras is goed en omhebt uitzicht prachtig maar comfort is maar minimaal, alleen stroom geen afvoer of water kraan WiFi (via Wifirst) is een drama om te verkrijgen Je kunt weinig on line zijn en we hebben hier voor 2 weken 51 euro betaald. Animatie is goed maar wederom te vol en je vind geen plaats op het terras iets te eten halen duurt ook te lang er zit geen systeem en ik heb zaken gezien qua hygiene om maar te zwijgen voor ons is dit de laatste keer Le Pommier en de mooiste herinnering is 2005 toen het nog gezellig kamperen was

met oudere kinderen, Juli 2014
"Wat is hier veel veranderd sinds de beginjaren.."vertalen
Erik Nijland
6,0

20-07-2014 Le Pommier is Le Pommier niet meer...te groot willen worden zonder dat de accommodaties hiervoor geschikt zijn.
Zwembad fors uitgebreid maar te klein, in de ochtend rond 10 uur rennen voor een bedje anders pech...hele dag liggen handdoeken nutteloos te zijn zonder dat iemand deze ook maar aanraakt!! Doe hier wat aan.
Terras bij het grote podium is veel te klein, de nieuwe bar van een meter of 10 lang wordt bezet door 2 mensen Waarom?? Lange wachttijden. Sanitair wordt keurig schoongehouden echter zijn er genoeg viespeuken die dit smerig weten achter te laten, pak deze hangplekken/speelplaatsen voor de jeugd aan, zet niet alleen een security bij de poort, het is heel normaal dat ze surveilleren op de camping. Wat is hier gebeurd in de afgelopen 15 jaar, waarom veranderende deze gemoedelijke familiecamping in een vakantiefabriek?? Heb de cijfers redelijk gehouden omdat er ook pluspunten zijn echter is Le Pommier niet meer de camping die zoveel aanzien had bij de vakantieganger.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk genoten!"vertalen
Clevis
9,0

28-07-2014 Wij verbleven in een stacaravan Bali 2 . Redelijk nieuw, keurig netjes. Mooi uitzicht bovenAn het A veld. ( M22) hele klim van zwembad naar caravan, maar dit was voor ons goed te doen.
Kinderen hebben zich kostelijk vermaakt met het beekje en uiteraard in het zwembad. Ja, deze is druk, maar niet storend, gezellig juist.
Animatieteam is gedreven en enthousiast. Leuke shows gezien.
Aanrader is de familiecanyoning. Wat een spannende ervaring! Actie in de mooie natuur, top!Door regenval een dag voorafgaand wel een zeer ruige waterstroom.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldig park!! mooi"vertalen
Angelique
10,0

14-07-2014 geweldig park! super mooie locatie. mooi zwembad en top animatie team. elke dag iets leuks voor jong en oud. je moet wel geluk hebben dat je op een goede locatie zit. wij zaten beneden .... en dan is het een flinke klim naar de bar. maar zit je boven een flinke klim naar het zwembad.
het went snel...maar je moet wel goed te been zijn.

met vrienden, Juli 2014
"Slechte camping. Slechte staplaatsen"vertalen
gilroyweiland
1,0
2,0
4,0
4,0

26-07-2014 Bij aankomst erg geschrokken van deze camping. We wilden ons geld terug. Dit was geen optie.
Onze plaats leek meer op een parkeerplaats.
Zeer slechte plek zonder water, met veel stenen en net aangelegd zacht asfaltweggetje.
Kleigrond welke dagen nat bleef na een regenbui en 20 minuten lopen op berg naar het gedeelte waar wel wat te beleven viel,
364 stappen van sanitair gebouw tegen steile helling terug.
vaak geen toiletpapier aanwezig
douche niet goed te regelen.
kinderen krijgen gewoon alcohol op terras.
Met je eigen zwemband van de glijbanen is geen optie.
Niks te beleven in de omgeving.
chagrijnig personeel welke over de camping heen scheurt.

Zwembad is overigens bomvol.
Restaurant laat animatiepersoneel in de bediening lopen.
90 minuten wachten op pizza's bij afhaalpunt. Chaos in de keuken en bediening.
En toch een fijne vakantie gehad ondanks deze camping :-)

met vrienden, Juni 2014
"Fijne camping in het Laagseizoen"vertalen
norah
7,0

29-06-2014 grote terrassencamping, mooi uitzicht over de bergen. Via groupon goedkoop een tent van touroperator gehuurd. Stond op veld D. Perfecte afstand tot zwembad,winkel, sanitair.
In het hoogseizoen lijkt het mij geen prettige camping. Van vaste gasten hoorde ik dat de rij naar het zwembad toe meterslang is. Er zijn niet genoeg ligbedden en niet genoeg parasols. Het sanitair was nu prima, (schoon, warm en koud water naar wens) maar in het hoogseizoen is het te klein. Omgeving rondom camping is wat saai maar dorpjes erom heen bieden meer vertier. auto is een must. veld d is vrij onderaan de camping, naar boven lopen (receptie) is niet te doen. Mensen die bovenaan staan zullen met auto naar winkeltje en zwembad gaan.
Het is een echte familiecamping, veel kinderen. Je hebt altijd ergens kindergeluiden om je heen op alle tijden van de dag/nacht. Verwacht dus geen stilte.
er waren zo goed als geen ongedierte. Hier en daar een wesp of vlieg maar geen muggen of mieren.

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke voorjaarsvakantie"vertalen
L
10,0

22-06-2014 In het voorjaar is Le Pommier een fantastische plek om te zijn. In een safaritent van touroperator hebben wij een geweldige vakantie gehad. Alle complimenten voor het animatieteam die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen vonden het zwembad en de glijbanen fantastisch

met partner, Juni 2014
"Vakantie in het voorseizoen"vertalen
Gerard van Stuijven...
1,0
8,0

04-07-2014 Deze terrassen camping is beslist niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij stonden op veld A, dat is boven aan de camping. Alleen het restaurant is te belopen. Voor brood etc of het zwembad moet je met de auto. Deze kun je parkeren op de veldjes E, die waren nu leeg. In het hoogseizoen zou er een treintje rijden. Waarom niet in het voorseizoen??
In het toilettenblok A waren diverse (af)wasbakken verstopt. Gevolg natte voeten bij de was. Ook hing er een rioollucht. De termostaatkranen van de douches waren ook niet in orde. Vijf minuten koud water en daarna een klein beetje warm water.
Door de steile helling is het haast niet mogelijk om de caravan zelf naar boven te brengen. De camping kan er wel voor zorgen dat je naar boven gebracht wordt: kosten € 5,00. Dit is belachelijk!! Dit bedrag staat ook nergens in de prijslijst vermeld.
Een volgende vakantie in de Ardèche zal zeker NIET bij Le Pommier zijn.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Goede vakantie gehad in voorseizoen"vertalen
jeremy geleijns
10,0

30-06-2014 Wij hebben een supervakantie gehad op le pommier. Wij stonden via touroperator op veld B. Deze plekken waren perfect. Wel volop stacaravans, maar op veld B stonden alleen splinternieuwe caravans. Het zwembad was 2 min. Lopen, supermarkt/bakker ook 2 min. Podium/restaurant/snackbar 3 min. Verder was het zwembad echt super. De glijbanen waren top (overigens kosten de banden die je nodig hebt € 5,-). Het animatieteam was erg leuk en Luc en Lilly waren top. Kortom een topvakantie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?