Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****

19 april 2014

Domaine Le Pommier****
1190 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****
N 102, F-07170, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine Le Pommier scoort een 7,2 uit 10, op basis van 1190 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine Le Pommier**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1049 vakantiefoto's van Camping Domaine Le Pommier**** vinden. Je kunt 9 video's van Camping Domaine Le Pommier**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Domaine Le Pommier**** met andere accommodaties in Villeneuve-de-Berg (Ardèche).
Even geduld a.u.b.

7,9
7,3
6,9
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Dit nooit weer"vertalen
Leon
7,0

4-4-2014 Camping staat vol met caravans van touroperator en allemaal dicht op mekaar. Wel meer dan duizend caravans. Met eigen caravan geweest en staat allemaal dicht op mekaar. ook veel plekken dat als het regent er enorme modderbendes ontstaan. Als je op veld G of E staat is het goed te lopen naar het zwembad. De andere velden zijn vreselijk. Je moet enorm hoog klimmen. Voor mensen met kleine kinderen is dit absoluut niet geschikt. Wil je een ligbed of stoel bij het zwembad dan moet je minimaal drie kwartier,voordat het zwembad open gaat bij het zwembad wachten anders heb je geen plek. Wij zijn voor het zwembad heen gegaan maar dat is dan ook echt het enige leuke wat er is. Omgeving is matig. Dan moet je toch meer bij de Ardèche zelf zitten. Dorpjes zijn ook niet gezellig in de buurt ook daarvoor moet je een eind rijden. Een tegenvaller dus.

"Twitter beoordelingen"
15-8-2013 @dj_ponka Zo in de auto terug rii nederland #zinin maar was wel gezellig op camping le pommier met iedereen --- Bron: https://twitter.com/dj_ponka/status/367886454619254784
28-7-2013 @joazvdbeatz @JORNDENHAMER jorn hou het op nederlands mn fries is nog niet zo goed haha we zitten in de ardeche camping le pommier --- Bron: https://twitter.com/joazvdbeatz/status/361583975627632640
9-7-2013 @Coentjeh_ @ArkelMaxx Weet niet waar je het over hebt. Maar #LePommier is de beste camping van Frankrijk en is niets mis mee. Alles is ook gewoon klaar --- Bron: https://twitter.com/Coentjeh_/status/354667096904433665
met jonge kinderen, 2014
"Toen zeer goed bevallen."vertalen
Ger
7,0

6-1-2014 Twee jaar geleden geweest en gaan komend jaar weer. Toen ervaren als hele fijne camping met goede animatie en voorzieningen. Waar wij wel benieuwd naar zijn komende zomer is de staat van o.a. vloeren bij zwembaden en trapjes bij glijbanen, maar als we weer net zo tevreden weggaan als vorige keer denk ik dat we gelijk weer boeken voor het jaar daarna, omdat deze camping ons toch wel trekt.

"Grote Nederlandse camping"vertalen
ilja
10,0
2,0

28-8-2013 Zeer grote camping waar voor de kinderen enorm veel georganiseerd wordt. Het zwembad met al de spectaculaire glijbanen is fantastisch, maar je moetde banden kopen voor een enorm bedrag. Het sanitair blok bij veld G is vreselijk; vies en het water van de douche lauw en een heel klein straaltje. Dus mijn advies: ipv investeren in een nieuwe glijbaan.... verbeter eerst het santair en laat het beter schoonmaken.
De kinderen hebben wel genoten.

"Weer leuk"vertalen
Burggraaf
8,0

26-8-2013 Voor de 2e keer geweest (toen juli nu aug) met kinderen 11+14.
Het was weer leuk, geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Ja de camping is stijl, veel Nederlanders etc.... Maar dat weet een ieder nu wel.
Wat bezetting betreft. 2 jaar geleden was in juli 98% Nederlandstalig. Nu was aandeel Nederland en België (Vlaming) nog steeds boven de 80%, maar ook veel Fransen.
En ook wij hadden altijd wel een plekje in het zwembad en kwamen nooit voor 12uur.
Internet is wisselvallig (wij zaten dicht bij restaurant). Camping geeft aan dat dit door 3e wordt beheerd is te gemakkelijk afschuiven vinden wij.
De klantvriendelijkheid bij de receptie viel wel eens tegen. We zijn er een paar keer geweest (info en nieuwe armbandjes) en niet iedere medewerker straalt klantvriendelijkheid uit of komt zo over. Een aantal wel!
De nieuwe banden duurder+groter. Vooral dat groter is ook lastig. Geen 2 rijen bij de glijbaan en nemen veel ruimte in bij de bedden.
Ondanks de minpuntjes een geslaagde vakantie!!!!

met jonge kinderen, 2013
"Prima camping!"vertalen
LB
7,0

25-8-2013 Net terug van 2 weken Le Pommier. We hebben genoten, heerlijk weer, prima stacaravan (gebied D) en vriendelijk personeel.
Animatieteam top! Onze kids hebben genoten van de Luc en Lily shows.
Zwembad was druk, maar voldoende ruimte. Iedere keer hadden we plek, ondanks de bekende handoekleggers, maar die kom je overal tegen.
Kortom een aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Enorm tegen gevallen!! pas op voor SLANGEN"vertalen
saskia
1,0

23-8-2013 Net terug met 2 zieke kinderen, zoals velen die bij ons op het veld stonden met buikgriep. Wij zaten op veld G en maakten gebruik van het toiletgebouw bij het zwembad, zeer verouderd en het water was koud of kokend heet, als je al het geluk had dat er een straal uit kwam. wc ook zeer vies. het zwembad is prachtig maar de badmeesters hebben weinig oog voor veiligheid. overal zit iemand, maar er wordt nergens op gelet. voor 2 glijbanen moet je een band KOPEN! 1 persoon kost 15 euro, 2 persoons 35 euro, belachelijke prijzen! Tot onze grote schrik ontdekten wij bij onze zonen in de tent een SLANG , van ong. 20 cm! toen we de receptie belden (20:00), kregen we een bandje te horen dat ze gesloten waren en of je NIET op het antwoordapparaat wilde inspreken!! al met al een zeer teleurstellende vakantie, gelukkig hebben we nog op een ander veld een toiletgebouw ontdekt die wel schoon is, maar echt te gek dat ze er niks mee doen terwijl er zoveel klachten zijn geweest. voor ons nooit meer!!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Grote nlse terrasen camping met een mooi aquapark"vertalen
Janneke
10,0
7,0

23-8-2013 Erg grote terrascamping, mooie ruime staplaats, Wij stonden op het A-deel. Hoog met een prachtig uitzicht. Naar de bakker en het aquapark was wel een eindje lopen. Er rijdt een treintje maar deze doet 1 uur over een rondje dus dat moet je maar net treffen. Mooie zwembaden met glijbanen in alle soorten en maten. Sanitair redeijk schoon maar mag vaker dan 2x per dag gepoetst worden. Annimatie erg leuk en uitsluitend nederlandstalig. Voor onze kinderen wel prettig.
Wij vonden de camping iets te groot en te nederlands maar het is maar waar je van houdt.

"Prima camping"vertalen
José
6,0

23-8-2013 Wij hebben half augustus een prima week gehad op Le Pommier. We waren met de eigen tent en stonden vlakbij het zwembad (geen fraai uitzicht, zie foto). Onze aanvankelijke vrees dat dit 's avonds veel overlast zou geven, bleek ongegrond. Vanaf 19 uur is het stil en verplaatst de drukte zich naar het restaurant verderop. Positieve punten: de veilige en kindvriendelijke sfeer (geen dronken, baldadige jongeren); de vele faciliteiten (waaronder een prachtig sportveld); het ongelofelijk uitgebreide zwembad (je moet er wel van houden om hutjemutje te zitten); het heerlijke beekje waar veel kinderen de hele dag met een net aan het vissen waren. Negatieve punten: er kwam alleen maar HEET water uit de kranen in ons sanitairgebouw; zeer onberekenbare (qua sterkte en qua temperatuur) waterstraal in de douches; onhandige indeling van het sanitairgebouw; stokbrood dat niet bepaald geweldig was; povere afvalscheiding; een kop echte koffie was niet verkrijgbaar, slechts POEDERkoffie!!

"Nooit meer!"vertalen
WijreizendoorEuropa
1,0

24-8-2013 Enorm grote camping met in het hoogseizoen 5000-6000 gasten. Het zwembad is leuk vanwege de glijbanen, maar dan moet je wel een band kopen á 15 of 35 euro. In het zwembad wel personeel, maar die letten niet op de veiligheid. In het restaurant vind ik de prijs veel te hoog. Tijdens het eten enorm veel kabaal vd animatie. Iedere avond tot 23.00 uur muziek. En voor twaalf uur nog veel gasten die over de camping lopen of bij de tent duidelijk verstaanbaar praten. Het wc gebouw bij het zwembad is enorm smerig. De schoonmaak stelt niets voor. Of een koude of te hete douche en zeer klein straaltje water waarde shampoo uitspoelen een ramp is. Toen wij er waren vele gasten met buikgriep. De animatoren lijken met tegenzin hun werk te doen en zijn niet betrokken. De stacaravans in het nieuwste gedeelte staan dicht op elkaar, vol in de zon en nauwelijks beplanting. Vanaf daar loop je zeker 20 min. naar het zwembad. en terug de berg op!

"Geen dag verveeld!"vertalen
Kraantje
9,0

10-9-2013 Met een fantastisch uitzicht bij de tent genieten van de (op de achtergrond) optredens op het podium... Van vroeg in de ochtend tot 23.00 uur vermaak voor jong en oud! (en zelfs nog later in de disco voor de jeugd) Wie zich hier nog verveeld, kan beter thuis blijven! Ook in de omgeving is genoeg te zien en te doen. Personeel erg vriendelijk en sanitair op ons veld was als nieuw! 2x per dag kwamen ze schoonmaken, dus echt super! Enige minpuntje; voor zo'n grote camping (waar je op onze plek overigens niets van merkte) zijn de faciliteiten aan de krappe kant. Je ziet daaraan dat de camping erg snel gegroeid is. De verse broodjes die op 2 plekken worden verkocht zijn erg lekker, maar er is vrijwel geen keuze. Treintje is ideaal, maar vrijwel altijd overvol. Kinderen hangen er aan wat erg gevaarlijk is op de (echt heel) steile wegen! Fietsen kun je wel thuis laten, dat is absoluut niet te doen op de camping. Zwembad is super, maar ook hier zie je dat de voorzieningen niet zijn meegegroeid

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?