Camping Domaine Le Pommier *****

Camping Domaine Le Pommier
Domaine Le Pommier

WebsiteLink naar website

1617 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Prima stacaravan camping! Mooi zwembad.

Paulien, 12-9-2017

Niets te doen voor oudere kinderen. Bij het zwembad is het heerlijk, maar een grasveld waar je kan liggen als de ligbedden bezet zijn zou fijn zijn. Of het handdoekje leggen tegen gaan is ook een mogelijkheid. De aanwezige beveiliging moet nog veel leren net zo als de animatie. Klachten worden niet afgehandeld. Voor ons nooit meer!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super vakantie

Martin, 11-9-2017

Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad op Le Pommier. Vooral mijn 2 puber dochters hebben genoten. Het zwembad en de disco 's avonds waren super leuk! Helaas waren de toiletten af en toe echt smerig en was het wc papier op. Wat wij ook een beetje jammer vonden was dat er geen lig-veldje was bij het zwembad maar alleen ligbedden die altijd vol waren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer naar le Pommier

Fam Arends, 8-9-2017

Op onze vakantie met onze tweeling van bijna 2 besloten we om de laatste 5 dagen te besteden op le pommier omdat we hier in 2009 in het voorseizoen met vrienden een heerlijke vakantie hebben gehad. We zijn echt gedesillusioneerd terug gekomen. Op het grote restaurant boven aan welke beperkt open was na waren alle eet plekjes gesloten en ook de supermarkt nog maar beperkt open. Het grootste gedeelte van het sanitair was afgeloten en wat wel open was bleef dagen onaangevuld met toiletpapier en ongelofelijk vies!! Ook was het sluitwerk afgebroken. De ruimte met babybadjes is erg mooi maar lag de eerste 3 dagen bezaaid met dode insecten. Toen er wel was schoongemaakt ging het water wat op een lauwe stand stond ingesteld plot naar kokend heet. Mijn dochter gilde moord en brand. Ook de overige douches hadden hier last van waardoor ook blaren op mijn hoofdhuid! We hebben wel echt genoten van het zwembad maar volgens gasten was het de week er voor een grote mierenhoop van mensen geweest.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooi zwembad, slecht sanitair

Sandra, 8-9-2017

Zwembad was erg mooi, gave glijbanen, 2 van de 3 baden zijn verwarmd. Het bad wat niet verwarmd is, is echt ijskoud. Wij waren hier begin September voor 5 dagen, erg rustig op de kampeerplaatsen, maar prima. We stonden op veld E, erg dicht bij het zwembad en de supermarkt, dus weinig last van de steile wegen op de camping. sanitair gebouw naast het zwembad is echt slecht en aan vervanging/opknapbeurt toe. Begrijpelijk zijn er hokjes gesloten in het naseizoen, maar van de geopende toiletten, heeft de helft een kapot slot, andere helft geen toilet papier (al 3 dagen). Douchewater is super heet, ik hou van heet douchen, maar dit is echt te. Met kleine kinderen niet te doen. Zelfs bij de babybadjes veel te heet water, kind afspoelen hier niet mogelijk. Bij de afwasbakken is juist lauw water, en hier veel bakken die lekken (water wat je in de afvoer gooit komt er net zo hard aan de onderkant weer uit). Laatste avond gaan eten bij het restaurant. 18u waren we er, 21:30 pas van tafel, duurt veel te lang (met baby van 1 jaar)
    Gereisd met jonge kinderen in september 2017

leuk maar met een kanttekening

fam riemersma, 7-9-2017

+omgeving en aquapark ;

-hygiene toiletgebouw ongeïnteresseerde houding tav klachten. meldingen worden miet opgepakt

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Beste mevrouw, meneer,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek en voor de tijd die u besteed heeft aan het invullen van onze vragenlijst.

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

Mooie Camping met een super Zwambad

Nathalie, 6-9-2017

Wij zijn dit jaar voor de eerste maal geweest ondanks alle negatieve commentaren die ik soms lees. Wij hadden een caravan met 2 slpk die gelijk nieuw was. Alleen jammer geen airco.

De camping ligt op heel veel verdiepingen dus als je kan kiezen waar je ligt neem je best de D of onderaan de H. De rest is super stijl.

Best ga je om 9u30 al naar het zwembad voor een plaatsje anders heb je niets meer. Wel zijn er kastjes voorzien waar je altijd spullen in kan steken.

Die horloge is inderdaad zeer positief.

Het zwembad was was voor elk wat wils. Enkel jammer dat er in 1 zwembad veel steentjes loskomen waar je je tenen kan aan snijden. Er zou wel wat meer controle van de redders mogen zijn die de grote groepjes van jongeren wat kalmeren. zodat ze geen kindjes omver duwen om eerst op de glijbaan te kunnen. Uiteraard kijken wij zelf voor onze kindjes en zijn we overal bij.

in het winkeltje kan je van alles vinden. Wel jammer dat er niet meer assortiment is van Brood. Elke dag Stokbrood - chocoladekoek en croissant.

Chargée de Comunication, Directeur de site, 8-9-2017

Beste mevrouw, meneer,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf op onze camping.

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

Wij zouden deze complimenten graag ook aan ons team doorgeven. Wanneer u als klant tevreden bent is ons personeel dat ook want zij werken er elke dag aan om u een onberispelijke service te bieden.

Wij hopen u snel weer op onze camping te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Geweldig rustig

Corries, 3-9-2017

De camping is netjes. Prachtig zwembad. Geen wachtrijen maar gewoon klimmen en glijden. Wij hebben hier een fantastische tijd.
    Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Beste,

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

Volgend jaar weer voor het 6e jaar!!

Fam Tissie, 28-8-2017

Voor het 5e jaar naar le Pommier......en weer fantastisch!

Wat betreft het zwembad ja het is er druk.....maar dat weet je van tevoren....behalve het handdoekje leggen.....bah bah.....daar zal toch wel een oplossing voor te vinden zijn!

Wat betreft de overname naar een fransman.....wij hebben daar maar een minpuntje op....ja de animatie is iets minder, verder is de camping netjes verzorgd!

Wat betreft de toiletgebouwen die worden zeker 5x per dag schoongemaakt....t is ook maar hoe de mensen het achterlaten!!!! Het leek als er op de vloer ontlasting lag maar het waren de lava stenen uit de plantenbak, het leek er wel heel veel op maar het was t echt niet!!

Wat betreft het geldhorloge het werkt fantastisch, als je naar huis gaat boven aan de receptie afgeven en wat er nog op staat aan geld krijg je direct terug!

Dat het een klim is om ergens heen te gaan weet je vooraf,.......als je je doet voorbereiden, het staat immers overal geschreven.

Dus Le Pommier tot volgend jaar!!! pstttttttt.....denk eens na over t handdoek leggen.....

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

zeker voor herhaling vatbaar!

Kathleen, 27-8-2017

Ondanks alle negatieve commentaren op internet hebben wij een hele fijne vakantie gehad. Het sanitair is dan misschien niet altijd kraaknet, maar wat wil je ook op zo'n grote camping.Het personeel poetst er meerdere keren per dag, maar het zijn de bezoekers zelf die het niet netjes houden. Er was 's avonds al eens lawaai van jongeren, maar de camping voorziet dat alles op tijd gedaan is. Wij zaten overal heel dichtbij en hebben elke nacht goed geslapen.De bedjes aan het zwembad zijn snel bezet en als je te laat gaat dan is er geen meer vrij. Wij hebben altijd geluk gehad, alleen waren er dan mensen (eveneens mensen die op de camping verbleven) die vonden dat je te lang weg was en je bedjes inpalmden. Dit terwijl wij gewoon even gaan zwemmen waren (we laten onze kinderen niet graag alleen naar de glijbanen gaan en ja daar moet je al eens lang aanschuiven).Er is altijd overal wel iets negatief over te zeggen, dat is hoe je er zelf mee omgaat.

Beste mevrouw, meneer,

Naar aanleiding van uw verblijf bij ons, wil het hele team u hartelijk bedanken voor uw bezoek.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Mooi zwembad, maar daar is alles mee gezegd

Babette, 25-8-2017

Wij stonden er maar paar dagen puur voor t aquapark , en gelukkig maar! Want de wc's en douches waren om te huilen zo vuil en stinken. Bij sommige wc's lag de poep in de afvoerputjes! We waren met met kindje van 6 die ook net als ons nauwelijks kon slapen door geluidsoverlast!waar echter de beveiliging daar dus niks aan doet ben ik zelf maar op mensen afgestapt dat helpt voor wel 15. Min dan gaan ze weer verder.

Het ligt natuurlijk in de bergen dus steil hadden we wel verwacht maar zo steil niet! Kunt niks doen zo der auto of trein.

Personeel is nou ook niet echt behulpzaam.als je klaagt over overlast zeggen ze alleen, ja weten we van.

Voor paar dagen leuk zwemmen en niks verwachten moet je het doen! Maar echt vakantie.... ik raad je dan echt iets s deed aan! Wij stonden voordat we hier stonden op een 4 sterren camping 40min. Verderop, nou die is wel echt zijn sterren waardig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Beste mevrouw, meneer,

Wij vinden het heel vervelend dat de dienst en het niveau van de service niet aan uw verwachtingen voldaan heeft en willen u bij deze onze excuses daarvoor aanbieden.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons, juist in een dergelijke situatie.

U kunt erop vertrouwen dat wij alles in het werk stellen om de kwaliteit van de betreffende dienst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw opmerkingen en wij hopen dat wij u bij een volgend bezoek ervan kunnen overtuigen dat dit euvel eenmalig geweest is.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine Le Pommier bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Le Pommier scoort een 6.99 uit 10 op basis van 1707 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: