Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****

29 augustus 2014

Domaine Le Pommier****
1308 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine Le Pommier****
N 102, F-07170, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine Le Pommier scoort een 7,1 uit 10, op basis van 1308 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier**** in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine Le Pommier**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1112 vakantiefoto's van Camping Domaine Le Pommier**** vinden. Je kunt 10 video's van Camping Domaine Le Pommier**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Domaine Le Pommier**** met andere accommodaties in Villeneuve-de-Berg (Ardèche).
Even geduld a.u.b.

7,2
7,4
7,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Leuke vakantie gehad op le Pommier!"vertalen
Linda
8,0

28-08-2014 We zijn net terug van onze vakantie op Le Pommier. We zijn hier twee weken in Augustus geweest. Voor ons viel de drukte erg mee, misschien omdat we half augustus hier aankwamen. De laatste week liep de camping zelfs leeg en waren er veel plekjes vrij. Wij stonden op het E veld en hebben ons hier prima vermaakt. Het toilet gebouw was altijd redelijk schoon en inderdaad het ligt aan de gasten zelf als de wc's vies waren. De schoonmaakdames maakten het twee keer per dag goed schoon. De douches waren erg fijn, geen klein pisstraaltje maar een goede douche. Het zwembad was leuk! Piratenboot was favoriet om bij te liggen en daarnaast waren de glijbanen eromheen erg leuk voor de kids en ook voor ons. Wij hebben niet last gehad van drukte, hebben nooit ergens moeten wachten. Zelfs bij het zwembad werden op een gegeven moment handdoeken weggehaald als mensen te lang weg bleven. Misschien moeten ze dit in Juli ook dan doen. Wij gaan misschien ooit eens terug als de kinderen groter zijn.

"Twitter beoordelingen"
08-08-2014 @martijnterveenx Was mooi in camping #lepommier --- Bron: https://twitter.com/martijnterveenx/status/497859216666030080
15-08-2013 @dj_ponka Zo in de auto terug rii nederland #zinin maar was wel gezellig op camping le pommier met iedereen --- Bron: https://twitter.com/dj_ponka/status/367886454619254784
28-07-2013 @joazvdbeatz @JORNDENHAMER jorn hou het op nederlands mn fries is nog niet zo goed haha we zitten in de ardeche camping le pommier --- Bron: https://twitter.com/joazvdbeatz/status/361583975627632640
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Boven verwachting goede vakantie gehad."vertalen
Natasja
8,0

24-08-2014 Wij zijn een week in een tent geweest van touroperator, op veld D. We hebben een topweek gehad, mede door de goede ligging van de tent. Hadden we bovenaan de berg gestaan, waren we na twee dagen teruggereden. Totaal geen campinggevoel. Wij stonden dichtbij het zwembad, voetbalveld, winkeltje, tafeltennistafels en beekje. De kinderen hebben op de eerste dag vrienden gemaakt en zich vanaf toen super vermaakt op de momenten dat we op de camping waren. Het zwembad is druk, maar voor ons niet storend. Moesten inderdaad in de rij staan voor de glijbanen, maar ook daar werden vriendjes gemaakt. Jammer van de handdoekleggers, maar als we een campingdag hadden gingen we maar gewoon voor het hek staan en vanaf 10.00 uur aan het zwembad liggen. Zonder parasol, want rennen en duwen voor een parasol gaat ons te ver. De sfeer onder kinderen was heel gemoedelijk. Iedereen mocht meedoen met voetbal, tafeltennis, of de glijbaanpolonaise. Ook het beekje met de kikkers is een pre op deze camping.

"Fantastische vakantie"vertalen
Irma
10,0
9,0

19-08-2014 Het is inderdaad een grote familiecamping maar dat weet je vooraf. Wij hadden 2 meiden van rond de 15 jaar bij ons en wij hebben ons allen heel goed vermaakt. Er is voor alle leeftijden iets te doen op de camping en de omgeving is schitterend. Dat de wc's niet altijd schoon zijn, ligt echt niet aan de schoonmaaksters maar aan de campinggasten. De toiletten werden meerdere malen per dag schoon gemaakt, maar de gasten maakten er zelf een zooitje van.
Het enige wat ons is tegen gevallen is de snackbar. De patat was klef en slap en de pizza leek wel een stuk karton. Wij hebben hierna een eettentje in het nabijgelegen dorp opgezocht, hier was het eten heerlijk.
Zwembad is echt uniek met al die glijbanen maar inderdaad erg druk. Belachelijk dat veel mensen al s'morgens vroeg een ligbedje claimen en vervolgens niet eerder dan in de loop van de middag gebruik gaan maken van het bed. Jammer, want als niemand vooraf een bed reserveert zijn er genoeg ligbedden voor de aanwezige gasten.

"Leuk voor een keer"vertalen
J. van Wesel
9,0

24-08-2014 Een grote camping inderdaad met ik denk zo'n 80 procent Nederlanders.
Deze camping gekozen voor het aquapark. De aanschaf van een zwemband voor 10 euro per stuk was wel even schrikken. Moet je ook nog erg lang wachten en daardoor weinig gebruik van gemaakt.
Ook hier weer... handdoekje leggen niemand zeggen.... (het mag niet maar er is geen controle op)
Verder een prima camping met voor ieder wat wils. We hebben ons prima vermaakt maar wat ons betreft maar een eenmalig bezoek.

"Teleurgesteld"vertalen
Koert van Sittert
4,0
7,0

15-08-2014 Na een eerdere ervaring in mei (5 jaar geleden) deze camping in de zomer geboekt. Wij zaten op het C veld waar we elke avond mee konden genieten van de muziek van het animatieprogramma. Wel dicht bij voorzieningen. Chalet redelijk, goede douche, versleten slaapbank en mooi terras. Wifi, overigens betaald, 5 dagen (?!) niet bereikbaar, de laatste 2 dagen heel slecht (ook onze eerder ervaring in mei toen de camping niet vol zat). Na een klacht hierover werd verteld dat ik maar een email moest sturen......
Zwembadwater niet schoon, zeer veel ligbedden dus hutje-mutje op elkaar. Ongeluk gebeurd in de blauwe zeer snelle achtbaan. Voelde aan als de Efteling met de wachttijden bij de glijbanen. Ben teleurgesteld in mezelf dat ik me toch heb laten gek maken door het aquapark.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Te massaal"vertalen
Jeffrey
4,0
7,0

14-08-2014 Wij zijn net terug van onze vakantie naar, wij hebben ons verkeken op de grote van deze camping,in het hoogseizoen zitten hier ongeveer 3500 Nederlanders , wij zaten op het touroperator gedeelte welke zich redelijk achter op de camping bevindt, wij moesten dus elke dag met 3 kleine kinderen de berg op en af om bij het zwembad te komen, deze camping is niet aan te raden als veel lopen op vakantie niet gewenst is. De kinderanimatie bij het grote terras is wel erg leuk deze lag echter een eind bij ons vandaan, er rijdt een treintje op de camping om iedereen overal heen te brengen, dit is ideaal om niet te veel te hoeven lopen, nadeel is wel dat je op vakantie dus toch op je horloge loopt te kijken. De stacaravans van touroperator zijn netjes, wij hadden echter wat gebreken zoals lekkend sanitair, dit is na meermaals melden helaas niet opgelost
Al met al een leuke vakantie gehad maar wij zullen hier ondanks het luxe zwembad (welke veelste vol is) niet terugkomen

"Eenmalige actie"vertalen
Ronnes Vianen
6,0

26-08-2014 De camping is ons erg tegen gevallen. Het zwembad is uitgebreid, maar je moet 'uren' wachten voordat je de glijbaan op kan. Veel te klein voor zoveel mensen (en extra gasten van buiten die ze onbeperkt toelaten). Handoekje leggen, te idioot! Er is een zwaar ongeluk gebeurd omdat de badmeester op zijn mobiel bezig was. Personeel erg jong en ongeinteresseerd. Onvriendelijk en behandelen je als een nummer. De camping was slecht onderhouden. De wegen zijn slecht en de beplanting/aanleg onverzorgd. Met simpele en goedkope middelen kun je er zoveel meer van maken. Een nieuwe bar maar dan zetten ze er een of ander minibarretje voor waardoor je het uitzicht op het podium wordt belemmerd. Het is niet af! Animatie leuke lui, maar amateuristisch. Verblijven in een soort circustenten midden op de camping. Ziet er niet uit. En als je met je tentje beneden zit bij het zwembad: succes met het gebrom de hele dag van de machines. Veel meer van verwacht, maar erg tegen gevallen. Een eenmalige actie.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping erg mooie ligging"vertalen
xindra
8,0

21-08-2014 net terug van deze leuke bestemming camping is inderdaad erg groot maar dat weet je van te voren ook dat er veel Nederlanders zijn staat van te voren ook vast wij hebben ons hier goed vermaakt ook het zwembad was erg leuk we hebben maar 1 dag gehad dat er lange wachtrijen waren

met jonge kinderen, 2014
"Te groot icm de zwembadfaciliteiten"vertalen
Mike
6,0

09-08-2014 Net terug van vakantie, het is een mooie maar voor ons te grote camping. Als je van ren je rot houd voor een zwembad bedje als de poorten open gaan en als je een te vol zwembad niet erg vindt heb je het prima. De glijbanen zijn super en de animatie ook. Voor afhaal eten moet je rekening houden met wachttijden van 1 tot 1.5 uur. De mobile home was prima zolang je niet te ver vh zwembad af ligt. Anders gewoon met de auto, treintje of kuitspieren en beenspieren flink trainen op de steile wegen. Wij hebben het zwembad afgewisseld met zwemmen aan de ardeche, dit is super. Baluzac is een leuk dorpje waar je aan de ardeche kan liggen, aubenas en ruoms zijn ook aan te raden. Pinautomaat is in het dorp en tanken kun je op veel locaties. Wij hebben een super vakantie gehad met onze dochter van bijna 12, omdat we ook veel ondernomen hebben en met vrienden ( met kinderen ) opgetrokken zijn maar voor ons niet meer deze camping maar de omgeving is super.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Eenmalig"vertalen
cyn
6,0

26-08-2014 We stonden op veld I.Wel vlakbij het toiletgebouw, met maar 4 douches en 6 wc's voor alle tenten vond ik best krap. Op sommige stukken mag je toch echt wel een geoefend bergbeklimmer zijn, mensen die slecht ter been zijn of kleine kinderen hebben die nog in een buggy zitten hebben het niet makkelijk. Tijdens ons verblijf is er een ernstig ongeluk gebeurt bij de snelle blauwe glijbaan door onoplettendheid van het zwembadpersoneel, de badmeester liet nr 2 al vd glijbaan terwijl er nog iemand inzat waardoor ze met grote snelheid op elkaar zijn gebotst. Gelukkig voor de betrokkenen is het wel goed afgelopen. Tijdens de hulpverlening hebben wij grote vraagtekens gezet bij het hulpverleningsniveau van het personeel.
Als je Frans stokbrood wilt eten moet je het niet op de camping halen maar in het dorp, op de camping is het Nederlands afbakstokbrood, erg jammer.
Ik wil niet een grote klaagzang gaan ophangen, we hebben een hartstikke fijne vakantie gehad, maar we gaan niet meer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?