Hotel Formule 1 Villefranche sur Saone

Hotel Formule 1 Villefranche sur Saone
Formule 1 Villefranche sur Saone
3,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Formule 1 Villefranche sur Saone bij:

2 reviews over Hotel Formule 1 Villefranche sur Saone in het Nederlands

Goedkoop, makkelijk te vinden, weinig comfort

Frans, 30-7-2010

We kwamen hier met twee jonge kinderen, die vonden het stapelbed in hun kamer wel leuk. Ook handig dat je als gezin twee kamers naast elkaar kunt krijgen en dan zo van de ene in de andere kamer kunt komen. Belangrijkste nadelen: in de zomer erg warm, en alleen douches en toiletten voor gezamenlijk gebruik in de gang. Van de ontbijtmogelijkheid hebben we geen gebruik gemaakt, die zag er nogal minimaal uit. Voor onze terugreis vanuit Zuid-Frankrijk vonden we een kilometer verderop hotels die niet veel duurder waren maar meer comfort boden (o.a. een badkamer en een goed ontbijt).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2000

Nooit meer een formule 1 hotel!

BlueWonders, 3-1-2010

Eens maar nooit meer! Wat een verschrikking. Oke je zoekt een slaapplek voor onderweg als je op doorreis bent. Ideaal, direct aan de snelweg. De prijs is goedkoop en daar is alles meegezegd. Alleen een slaapplek met wastafel. Geen airco. Een kapotte WC (wordt na ieder bezoek met stoom gereinigd) op de gang zorgde voor onaangename hitte op de kamer.

De kamers waren netjes met 3 bedden en 1 wastafel.

Het ontbijt was rampzalig. Met je bordje op de parkeerplaats tussen de auto's en maar 1 6-persoons picknicktafel voor minstens 50 gasten! Keuze in ontbijtproducten was nihil stokbrood met jam niet meer en minder een tweede keer pakken zit er niet in. Nee voor ons geen formule 1 hotel meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Formule 1 Villefranche sur Saone in Villefranche sur Saone (Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Formule 1 Villefranche sur Saone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Formule 1 Villefranche sur Saone scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.