Hotel Première Classe Lyon Sud - Vienne *

Hotel Première Classe Lyon Sud - Vienne
Première Classe Lyon Sud - Vienne
4,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Première Classe Lyon Sud - Vienne bij:

3 reviews over Hotel Première Classe Lyon Sud - Vienne in het Nederlands

Goed hotel

Zandbergen, 31-8-2008

goed hotel om te overnachten als je bijv. op (door)reis bent. Na De berichten die we op zoover hadden gelezen gingen we met bevende benen naar het hotel. Gelukkig viel hier alles reuze mee! een schone kamer met douche wasbak en wc. Ook stond er een hek om het hotel heen, dat werd beveiligd .
Gereisd familie in augustus 2006

Zeer slecht hotel

Debbie, 27-6-2008

Het hotel biedt een troosteloze aanblik, ligt op een industrieterrein en kwam onguur op ons over. Dit gevoel werd alleen maar versterkt door de figuren die bij het hotel en de parkeerplaats rondhingen en onze auto bespuugden. De kamer was smerig en het beddengoed stonk. Aangezien het hele hotel volgeboekt was voor die nacht, was er niet de mogelijkheid om een andere kamer te nemen. We zijn 's avonds laat alsnog vertrokken en hebben de nacht in de auto doorgebracht. Hier gaan we nooit meer heen, en we raden het iedereen sterk af om dit hotel te boeken! Je kunt beter een plaatselijk hotel nemen of bij Formule 1 een kamer boeken, denken wij.
Gereisd met partner in juni 2008

Fam. Gulden-Timmers, 22-8-2007

Waren 20 juli `07 hier. Hotel goed bereikbaar maar lag in industriegebied waar hele dag een vieze rioollucht hing.Het terras was niet netjes en schoon. Het ontbijt was voor 5 euro pp redelijk. Wij waren beter gewend. Gaan hier vanwege de stank en het karig ontbijt nooit meer overnachten.
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Première Classe Lyon Sud - Vienne in Vienne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Première Classe Lyon Sud - Vienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Première Classe Lyon Sud - Vienne scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.