Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Pyramide**** bij :

1 review over Hotel La Pyramide in het Nederlands

Het eten vergeet je nooit meer!

Claudia Peters, 9-8-2008

Dit is zeker geen goedkoop hotel, maar het is zijn prijs meer dan waard! We moesten even wachten tot onze kamer gereed was en toen kregen we een klein hapje van het hotel. En wat een reuze kamer! En als klap op de vuurpijl het avondeten! Vraag gerust naar de uitgebreide wijnkaart, want dan val je als nuchtere hollander stijl achterover. Hun specialiteit is het piano dessert en als je die krijgt voorgeschoteld dan kijk je er eerst een paar minuten bewonderend naar. Het plaatsje zelf is niet zoveel aan, maar als we weer eens langs Vienne komen dan maakt dat hotel alles goed!
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Pyramide in Vienne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Pyramide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Pyramide scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.