Camping Le Bontemps ****

7,7

134 reviews over Camping Le Bontemps in het Nederlands

heel oke

Tatum, 15-8-2017

We waren hier 1 nacht en ook 1 hele nacht. Het is een prima camping. Het zwembad is leuk maar wel erg druk en aan het einde van de dag troebel en niet meer echt schoon. Horeca heeft niet veel te bieden. De camping is verder wel mooi en gezellig.

Rustige, kleine camping

Janne, 14-8-2017

Ondanks kleine camping, genoeg vertier voor kinderen. Ideaal voor kinderen vanaf 3 jaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping, in goede staat, kindvriendelijk

BLvB, 14-8-2017

Mooie camping van Kawan Village. Grasrijke en ruime plekken. Redelijk nieuw sanitair, maar zou wel wat meer mogen. Te weinig bij volledige bezetting. Wij hebben hier 8 dagen gestaan en kinderen hebben zich goed vermaakt. Leuk zwembad met glijbanen, plek met zicht op de speeltuin en springkussen. BBQ-en bij de tent mogelijk. Dat is fijn, want voor gezellig en lekker eten in het restaurant kun je deze camping overslaan. Aparte plekken voor doorreis-gasten, zodat verkeer op de camping zelf beperkt wordt. Laatste dagen werd het erg druk (alles bezet), ook Franse jeugd, en was het voor ons tijd om verder te trekken. Minpunt: in de omgeving is niet veel te doen. Supermarkt op 15 km afstand.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Bontemps bij:

Prima camping met jonge kinderen

Martijn, 13-8-2017

Wij hebben hier een week in een villatent doorgebracht. De camping is een mix van toeristen en vaste staanplaatsen, welke grotendeels van elkaar gescheiden zijn. Niet alle plekjes op de camping zijn even mooi, dit geldt ook voor de huurtenten. Het zwembad is goed, maar vooral 's middags druk met stop&go gasten. Het sanitairblok nabij het restaurant is verwarmd, schoon en in goede staat en heeft ook een ruimte voor kleine kinderen (kinderbad en kinderdouche). De camping ligt niet in een spectaculaire omgeving, maar dagtripjes naar Vienne, Lyon, een klimbos in Septeme. Wifi en mobiele bereik op de camping was slecht.

Leuke camping!

van Kaathoven, 2-8-2017

Twee weken een kampeerplaats geboekt op deze camping. Ligt ongeveer 20 minuten rijden vanaf de snelweg dus dat vonden wij erg prettig. Ligt een beetje in een uithoek dus niet toeristisch. Wat maakt dat de Intermarche op 20 minuten rijden vanaf de camping te vinden is. Wij deden vaak boodschappen in combinatie met een uitstapje buiten de camping. Zo moet je dus ook een stukje rijden naar een bezienswaardigheid. De camping heeft ook een stop&go veldje vooraan op de camping. Hier heb je als kampeerder van de camping geen last van. Fijne camping camping om een tussenstop te maken.

De camping is niet duur maar ligt dan ook buiten het toeristisch gebied. Kwaliteit is prima! Sanitair ziet er netjes uit. Goed verzorgt, 2x per dag schoongemaakt, toiletpapier en handzeep aanwezig. Zo ook in elke douche een vloertrekker om het droog te maken. Piepklein campingwinkeltje aanwezig, als het al een naam mag hebben ;). Elke dag vers stokbrood te bestellen en elke ochtend vanaf 08.00uur op te halen. Eetgelegenheid aanwezig. Wij hebben er niet gegeten maar wel friet afgehaald. Deze was ERG lekker!

Op de camping is er van alles te doen. Riviertje waar je kunt vissen, kikkers kunt vangen en dammen kunt maken, zwembad (bij kouder weer overdekt met schuifdak) met glijbanen, tennisbaan, badmintonnet, basket, voetbalveld, speeltuin, springkussen, midgetgolf (gratis), kidsclub/annimatie. Annimatie was 2x per dag (met Nederlandse animator). Stelde niet heel veel voor maar onze kinderen vonden het prima. Kleuren, knutselen en uiteindelijk een lampionnenoptocht. Ook was er op sommige avonden iets extra's zoals een karaoke avond, clown en goochelaar.

Al met al voor ons een super fijne en gezellige camping! Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Teleurstellende veel te drukke camping

R, 29-7-2017

Drukke camping met te kleine plaatsen. Weinig privacy. Weinig groen rond tent. Sanitair is redelijk nieuw, maar verkeert vaak in bedenkelijke toestand. Weekenden zijn veel te druk. Veel lawaaioverlast gehad... echt niet asociaal. Weinig mogelijkheden in directe omgeving van camping. Camping ligt behoorlijk geïsoleerd. Is wel omgeven door mooie heuvels, maar die zie je vanaf camping niet. Helaas geen natuurlijk en ruimtelijk uitzicht dus. Geen plek om tot rust te komen. Wat ons betreft zeker niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

veel herrie in het weekend

Jong, 26-7-2017

Deze zomer een stop en go plek geboekt. Deze liggen op het parkeerterrein van de camping. Ziet er verzorgd uit maar wat een herrie in het weekend tot diep in de nacht. De plaatselijke discotheek is er niks bij. Voor een rustig nachtje in het weekend doen wij het zeker niet meer.

Zwembad, speeltuin en kinderactiviteiten zijn super voor kleine kinderen. Restaurant ziet er vies uit binnen en eten is niet echt lekker.

Ligt voor ons ook net wat te ver van de snelweg af.

Jammer voor ons niet weer.

Super leuke camping

Hoppie's, 18-7-2017

Super leuke camping, zeker voor de kinderen. Engels sprekende receptie is super. Jammer dat ze dit niet kunnen in het restaurant. Zwembad en riviertje is super. Springkussens en animatie is geweldig. We zijn op doorreis geweest maar komen zeker nog even terug, misschien wel op de terugreis. Visvijver zag er ook goed uit. Voor de rest zijn we hier te kort geweest om een betere indruk te krijgen. Wordt vervolgd.

Fijne camping

Martijn, 17-7-2017

In augustus 2016 1 nacht gebruik gemaakt van een "stop and go" plaats, we waren op doorreis naar het zuiden. Erg makkelijk: caravan op de plaats, laat de auto er voor staan en je kunt zo weer vertrekken op elk gewenst moment. De camping ligt zo'n 20-25 autominuten van de route soleil.

De indruk die wij in die ene dag kregen was prima. Leuk zwembad met leuke glijbanen. Genoeg speelruimte, zoals badmintonveld en voetbalveld. Het ligt ook aan een ondiep, riviertje dat leuk is voor de kinderen. Sanitair was goed.

Dit is een camping waar we terugwillen voor meer dan alleen het stop and go gedeelte, om te ervaren hoe deze camping is als je er langer dan 1 dag staat.

Onze kinderen 9, 6 en 2 vonden het voor herhaling vatbaar, dus we gaan komende zomervakantie er een dag of 3 staan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke camping met jonge kinderen !

Familie arts, 2-10-2016

Ontzettend leuke vakantie hier gehad! Mooi weer, mooi riviertje waar de kinderen met stenen dammen konden bouwen, vissen vangen. Zwembad zeer geschikt voor jonge kinderen, leuke glijbanen (3 grotere en 2 in het babybadje). Animatie twee keer per dag, vrijblijvend en leuk! Kasteel de postbode leuk voor jonge kinderen. Verder in omgeving weinig te doen met jonge kinderen. Restaurant was echt best lekker, gezien de eerdere reviews. Vooral de pizza's.... Heerlijk. Brood etc, dagelijks te bestellen voor de dag erna en op te halen vanaf 8:00 uur. Speeltuin met zijn mooie springkussen een echt speelparadijs voor onze kinderen (2,4,6 jaar).

Als je op zoek bent naar n rustige kleinere camping, deze zeker doen! Vooral de plekken vlakbij de rivier zijn erg mooi!

Sanitair echt heel prima. Wel vier keer per dag schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Bontemps bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bontemps in Vernioz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bontemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bontemps scoort een 7.7 uit 10 op basis van 141 reviews.