Bed and Breakfast Les 2 M

• Ligging t.o.v. pistes8,9

27 reviews over Bed and Breakfast Les 2 M in het Nederlands

Fietsers en bergen

Henri en Monique, 17-6-2017

Michel en Marijn verstaan hun vak! Bijzonder gastvrij en knopen op hun eigen wijze de gasten aan elkaar. Na een ontbijt ga je de dag je eigen gang. 's Avonds kun je indien gewenst aanschuiven voor een door hen bereid diner. AANRADER!

Niet onvermeld mag zijn: door Michel zelf gestookte likeur, daar slaap je prima op. In totaal 2 nachten verbleven, maar had wat ons betreft ook langer mogen duren.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastiche dagen gehad. Zeker aanrader!

Ronald van Zon, 12-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

4 dagen verbleven wij in B&B less 2 M. Alles was in de puntjes geregeld. De eigenaren Michel en Marijn doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Avond eten was perfect en het was erg gezellig met de andere gasten aan tafel. Kamers waren heel schoon en een waanzinnig mooi uitzicht vanaf het balkon. Kortom zeker een aanrader voor een mooie vakantie! Ik was met een vriend om 3 dagen te fietsen op de bijgelegen cols. Ik kom zeker een keer terug met het gezin! Groeten Ronald van Zon
Gereisd met vrienden in juni 2017

wat een verwennerij! Echt genieten

Jokra, 4-1-2017

We hebben 2 nachten op doorreis vertoeft bij Les 2M

En wat hebben we genoten zowel wij als volwassenen als onze kinderen van 7 en 10 jaar

We hebben 2 kamers toebedeeld gekregen en deze waren beiden van alle gemakken voorzien, ruim genoeg en een klein balkon waarop je kan buiten zitten en ook nog mooi uitzicht hebt. Goede bedden en goed geslapen!

Uiteraard mee gegeten! Wat een verwennerij en wat hebben we gesmuld. Zelfs de kinderen die nog niet alles lusten hebben zitten smullen van het lekkers wat bereid werd.

En het was erg gezellig met anderen aan tafel, leuke gesprekken gevoerd.

De tweede avond hebben hebben de kinderen zich nog vermaakt met spelletjes doen met andere gasten. Wat erg gezellig was.

Het zwembad was heerlijk om even wat tijd door te brengen.

Omgeving is leuk om te verkennen.

Komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk!

Herman Langen, 6-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accomodatie was prachtig, heerlijke bedden en badkamer. Het uitzicht vanaf het balkon was indrukwekkend mooi. Het allermooiste was de bevlogenheid van Marijntje en Michel, de eigenaren. De heerlijkste maaltijden werden door hun uit de keuken getoverd. Een huis waar we zeker nog eens terug komen.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige tijd gehad.

Starren, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier geweldig ontvangen,mochten zelfs al ( omdat we er een dag te vroeg waren) de fietsen plaatsen.

Michel en Marijn zijn lieve ,zorgzame mensen .

Mensen die Les 2 m met liefde en zorg tot een welkom verblijf maken.

En als ze vragen of jullie s'avonds mee willen eten , zeg dan heel hard JA , koken is hun passie en daarom ook heerlijk.

De kamers zijn ook prima in orde ,netjes en van alles voorzien.

En dan ook nog de mooie natuur van de Alpen met genoeg mogelijkheden.

Dit alles heeft ervoor gezorgd dat wij een hele mooie vakantie hebben gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Het verblijf krijgt van ons een 9, nee een 10.

Frans van Rijn & Jannetta Liebrecvht, 14-6-2016

Voor de eerste avond hadden we aangegeven graag mee te eten. We waren direct verkocht. Zo lekker, afwisselend, met liefde gemaakt, zijn de maaltijden daar, dat we de avonden, dat we geen eet-afspraken elders hadden, allemaal bij Michel en Marijntje hebben gegeten. Het begint al met het vooraf borrelen. Heel gezellig in de zithoek. Het heerlijke hoofdgerecht is omgeven van een voortreffelijk voorgerecht en het toepasselijk nagerecht. We troffen het ook nog met de andere gasten. Zo gezellig.

Wij vonden alles goed tot uitstekend!

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch en gastvrij!!

Chris Ames, 2-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuke en warme ontvangst , nette kamers en heerlijk eten!!
Gereisd met partner in mei 2016

Tineke Mandos, 22-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Als er 2 mensen het de gasten naar hun zin willen maken zijn het Michel en Marijntje wel. Niets is hen teveel en ze koken fantastisch en heel gevarieerde gerechten. De kamers zijn prima en schoon. Heerlijke jacuzzi en sauna en gratis wifi in de kamers. Er is ook een mooi zwembad maar in de winter uiteraard niet in gebruik dus de jacuzzi is een prima alternatief. Het uitzicht is ook mooi want het hotel ligt redelijk hoog in een heel klein dorpje. Prima verbinding naar de pistes maar je moet wel redelijk ter been zijn wat in de Alpen natuurlijk begrijpelijk is. Zelfs bij de staking op de skipiste (wat zeldzaam was?) zorgde Michel ervoor dat zijn gasten toch konden skiën in een ander gebied. Wat een service! Het zijn toppers!
Gereisd met partner in februari 2016

Robben H, 23-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de vierde keer komen mijn vriendin en ik naar Les 2 M. Dit op zich zegt al meer dan voldoende, we zijn iedere keer zo blij als we daar zijn.

We worden verwend zoals thuis. Wat een gezellige sfeer hangt er daar! Gastvrijheid, het lekkere eten, de gezelligheid, ... zijn maar enkele troeven die ik hier even opsom. We komen nog steeds ieder jaar terug, het voelt voor ons echt als thuis komen! Na een dagje even bekomen in de sauna, het doet elke keer weer zo'n deugd!

Praktisch! Er is een heel makkelijke verbinding met het skigebied Les Deux Alpes, een korte wandeling (kleine 5') en je bent aan de lift beneden. Daarna makkelijk naar boven, ski's halen uit lockers (niet sleuren met ski's vanaf het verblijf!!), en hop de lift op naar de top.

Tot binnen een aantal weken :)

Gereisd met partner in april 2015

Fantastische plek

Anton van Beek, 16-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het straatje naar de ingang steil is, maar als je dan binnenkomt het voelt als thuiskomen. De ontvangst, de verzorging-ontbijt en diner- begeleiding en uitleg over uitstapjes in de omgeving alles was top. wij hebben genoten van een topvakantie.
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les 2 M in Venosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les 2 M zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les 2 M scoort een 9.54 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: