Camping Le Champ du Moulin ***

Camping Le Champ du Moulin
Le Champ du Moulin
8,5

16 reviews over Camping Le Champ du Moulin in het Nederlands

Mooie rustige camping in prachtige omgeving.

Kris, 19-8-2017

Mooie ruime staanplaatsen met rondom rond prachtig uitzicht op de bergen. Sanitair oogt wat "retro" maar alles werkt prima en wordt goed onderhouden. Prachtige omgeving om te wandelen, zelden zo mooi gewandeld en alles direct vanaf te camping of op minder dan 30 minuten rijden. supermarkt op 15 minuten rijden.

Kortom de camping is ideaal voor rustzoekers die houden van een stevige wandeling in de natuur.

Gereisd met partner in juli 2017

2e Jaar op rij. Wederom : Super!!!

Michael, 28-7-2016

Zoals in de review hierboven al gezegd, nieuwe eigenaren, die het restaurant, in tegenstelling tot de vorige, wel iedere dag geopend hebben.

Een ideale heerlijk rustige camping, mooie grote plekken, vriendelijke eigenaren, Schoon en gratis sanitair , goed eten in het restaurant, waanzinnig mooie omgeving.

Naar mijn mening geen ideale camping met jonge kinderen ( zeer weinig te doen).

Honden zijn aangelijnd toegestaan ( na een paar dagen hadden de eigenaren door dat onze hond perfect luistert en werd een oogje toegeknepen wat betreft loslopen).

Let er wel op dat als je van plan bent om lange wandelingen met de hond te maken, dat honden in het nationaal park Ecrins niet zijn toegestaan.

Camping is verder ook perfect gelegen t.o.v. het les deux alpes bikepark ( 5 min. fietsen en dan met de lift naar boven).

Enige nadeel wat ik kan verzinnen, is de vrij slechte wifi op de camping.

Tip : Iedere maandag-avond staat er een pizzakar voor de camping met heerlijke houtoven pizza.

Gereisd met partner in juli 2016

zeker voor herhaling vatbaar

Herman, 11-7-2016

Nieuwe eigenaar , dus de kritieken over het restaurant zijn denk ik dan niet meer helemaal actueel. Wij hadden een chalet gehuurd

+De camping is echt schitterend gelegen in een dal

+Vriendelijke eigenaar stel

+Gemoedelijke sfeer

Tip: Als je een accommodatie wil huren, huur dan een chalet ipv een stacaravan, een chalet beschikt namelijk over een overdekte veranda zodat je ook tijdens een warme regenachtige dag buiten kan verblijven.

Gereisd met vrienden in juli 2016

onze beste camping !

Familie Hoogesteger, 26-6-2016

Als je een megacamping voorzien van superdisco, animatie etc. zoekt, zoek dan verder. Als je natuur,rust,sportieve mogelijkheden zoekt dan ben je hier op het juiste adres. Een camping zonder capsones, netjes verzorgd een mooi zwembad (weliswaar betaald ), warme broodjes smorgens etc. etc. Kortom onze beste camping ooit. Wij verbleven zowel in de stacaravans als in de chalets. En als de tour de france voorbijkomt ben je zo in de buurt van de meest bekende cols waaronder Alpe Dhuez, de Glandon etc.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

geweldige camping

Yvonne, 17-6-2016

Dit is een mooie camping op een mooie locatie. De plekken zijn goed en ruim. Het sanitaire is goed en schoon.

Op de camping was er de mogelijkheid om 's ochtends broodjes te kopen bij de receptie. Daarnaast was er de mogelijkheid om gebruik te maken van een BBQ, een diepvries voor koelelementen en kon je spelletjes lenen.

Deze extra waren voor ons een pluspunt.

Gereisd met partner in augustus 2015

schiterende omgeving

kbraat, 25-1-2016

Een camping in een schitterende omgeving, en er is genoeg te doen in de buurt: paraglyding rafting, fietsen, wandelen enz. de camping is zeer goed verzorgd en het personeel is vriendelijk, de sanitairse voorzieningen zijn basic maar schoon en goed verzorgd. Wel is en een rivier langs de camping welke behoorlijk wat geluid maakt, maar met de 2e nacht waren we er al aan gewend.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Heel goed

V.j buurs, 23-8-2015

Prachtige omgeving, jammer dat je elke keer 3 euro voor het zwembad moet betalen.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super camping

sjoerdtje de graaf, 11-8-2012

Zijn met ons gezin naar deze camping geweest en hebben erg genoten!!!

Prachtig mooie omgeving, heerlijk vers gebakken stokbrood en rust. De stacaravans en de blokhutten waren prima. Een aanrader!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Keurige camping

Yvette Jongkind, 22-7-2012

Leuke camping, mooie plaatsen, perfect onderhouden sanitair voorzien van alle gemakken. 's Morgens kun je brood bestellen bij de receptie en 's avonds kun je iets eenvoudigs eten in een soort bistrootje.

De camping ligt direct aan een wild stromend riviertje waar je helaas niet in kan en mag en waar je behoorlijk wat geluid van hebt, voor een paar dagen niet erg maar als we hier drie weken moesten blijven hadden we een plekje verder achteraan de camping gezocht.

Gereisd met partner in juni 2012

Waren daar ivm Alpe d'HuZes, fietsen voor kanker

A.J. van der Weg, 17-8-2010

Een uitstekende uitvalsbasis om te fietsen naar de verschillende beklimmingen.

Dit jaar voor de 2de keer op deze camping waar we als groep 5 chalets hadden gehuurd.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Champ du Moulin in Venosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Champ du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Champ du Moulin scoort een 8.53 uit 10 op basis van 17 reviews.