Chalet La Grange Sportive

Matig

1 review over Chalet La Grange Sportive in het Nederlands

Geen tweede keer meer.

mariasterken, 21-9-2014

Bij aankomst geen ontvangst. Sleutelcodekastje. Chalet was niet schoon. Van sommige bedden, beddengoed opnieuw gewassen. Vaatwasser stuk. Droger werkte maar half. Beloofde jacuzzi buiten was al ongeveer 2 jaar buiten werking. Getoonde ligstoelen nergens gevonden. Na diverse meldingen door ons, via mail en telefoon geen antwoord ontvangen. Pas einde van de week een antwoordmailtje, maar geen oplossing. Borg van € 500,00 na veel mailtjes en telefoontjes uiteindelijk veel later toch teruggekregen. Dit alles werd georganiseerd door Alpe d'Huez fietsreizen. Heel jammer, want na onze grondige schoonmaak was het een fijne locatie voor onze fietsclub van 14 personen.

Wij waren hier van 19 tot 28 juli 2014. Fietsclubje uit Aarle-Rixtel.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Grange Sportive in Venosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Grange Sportive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet La Grange Sportive scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: