Hotel L'Etendard **

161 reviews over Hotel L'Etendard in het Nederlands

Basic

VDA, 13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Basic Hotel. Vriendelijk personeel. Alles wordt wel afgemeten met een 'apothekersschaal'. Zeer beperkte Wi-Fi, enkel in café. 1 klein lichtpeertje in de badkamer, slechts 1 handdoek vernieuwd bij de ochtend opkuis. Bi avondmaal 4 -5 kleine gebakken patatjes, extra is niet mogelijk. Zeer beperkte verwarming op de kamer, in de veranda niets. De baas chanteert een groep van 28 omdat 1 klant een ontbijtbonnetje van vorig jaar gebruikte. Dat was toen reeds betaald?
Gereisd met partner in februari 2016

Eric & Matine, 6-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement,alles aanwezig,mooi uitzicht en heel behulpzaam.

Restaurant l'etendard 's morgens een lekker ontbijt alles was aanwezig vers en alles steeds op tijd aangevuld,ook 's avonds alles aan tafel bediend en zeker ook oké.

Verder een bedankje voor de manager en het personeel voor de hulpvaardigheid .

Wij komen zeker terug !

Gereisd met partner in januari 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Kim, 6-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zijn met de bus aangekomen: koffers konden we in de sauna zetten zonder slot, iedereen kon in en uit, is echt geen service!

Eten: ondermaats ontbijt, enkel croissant, en stokbrood en beleg en wat yoghurt.

Vrij lang onderweg vanuit het hotel naar de pistes, 2 grote liften vooraleer je op een redelijke hoogte zit, waren in rustig weekend daar en hebben er een keer 40 min over gedaan totdat we boven waren.

Tot overmaat van ramp is er een snowboard uit de kelder van het hotel gestolen(dat zogezegd) op slot zat in de nacht!!!

Het hotel zelf is echt toe aan wat opknapbeurten, oude eetzaal, geen enkele stoel was hetzelfde, oud tafellaken, vuil bestek en glazen, vuile vloer!

Gereisd met vrienden in februari 2015

Zonder korting zou het te duur zijn.

j.v.Harskamp, 3-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Onervaren personeel. De Kok was goed als kok, als barman goed voor de eigen fles en geluidsknop (voluit). Manager kon niets betekenen voor de klacht aangaande het geluid. Het eten was eenvoudig maar goed gezien de prijs. Vegataris eten was zeer goed verzorgd. Het totaal kwam nogal rommelig / amateuristisch over.

goede prijs/kwaliteit, vriendelijk personeel

Fam. Jahangir, 24-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

personeel deed best om het gezellig te maken

er werd rekening gehouden met dieetwensen mits tijdig aangegeven

Gereisd met vrienden in februari 2015

Goed hotel voor de prijs

John van Doorn, 24-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vorige week met ons gezin geweest, wat een leuk hotel. Het was wel erg druk, maar het personeel was heel vriendelijk, het eten was basis maar lekker. De kamers zijn simpel, maar schoon, alleen was er op vertrekdagen niet altijd warm water rond 5 uur. De service die wordt geboden is ook goed, zo was op de dag van vertrek de bus door sneeuwval 1,5 uur te laat, maar we werden elk kwartier op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Het hotel ligt op 200 meter van de skilift. Kortom, we hebben een hele leuke vakantie gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Nooit meer

liesbeth, 17-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

L'etendard is een vies hotel, eigenlijk de naam hotel niet waard. Vies en goor!! Ontbijt nog viezer, van afwassen hebben ze blijkbaar nooit gehoord. De karaffen waar het fruitsap en de melk in opgediend worden zijn niet om aan te zien. De hygiëne is hier ver te zoeken.we hadden all-in maar na 1 blik op de keuken zijn we elders gaan eten. Gelukkig hebben we hier niet moeten slapen . Als jeugdherberg ideaal ..
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Super skivakantie, geweldige Ambiance in dit hotel

Xtof, 16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ben je op zoek naar een intense, supertoffe ervaring zowel overdag op de pistes als 's avonds, dan ben je bij l'Etendard aan het goeie adres. Wij hebben er een geweldige tijd beleefd dankzij de inzet, de vriendelijkheid en de ambiance die gemaakt werd door het aanwezige personeel en de andere gasten. We sliepen in het hogergelegen A gebouw. Basic kamer, maar netjes. Ontbijt en avondmaal kregen we in het nabijgelegen restaurant Perce-neige. Lekker eten en goede service van Nikos en zijn collega's aldaar. Middagmaal kon via lunchpakket of in het hotel. Meestal gingen we naar het hotel waar John, de kok en ambiancekanon, een lichte, smakelijke lunch had voorbereid. Het skigebied is prima en de sneeuwcondities waren ideaal, alsook de après-ski !! Zoveel plezier hebben we gehad in Vaujany dat we dikwijls spierpijn hebben gehad van het lachen. Gelukkig waren er ook roltrappen voorzien in dit dorp :-).Bedankt Gerty, John, Hilde, Nikos, Thierry en alle andere hotelstafmedewerkers ! Super !
Gereisd met vrienden in januari 2015

Nooit meer

Van der stocken, 10-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vies uitgeleefd hotel met slecht eten,nog geen haakje om je skikleding op te hangen
Gereisd met vrienden in januari 2015

goed gelegen

doortje, 23-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotele Etendard is een traditioneel hotelletje.

Geen 4*, maar wel degelijk.

Goede keuken en vriendelijk Nederlandstalig onthaal.

Al het personeel praat Nederlands of Engels

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Etendard in Vaujany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Etendard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'Etendard scoort een 7.39 uit 10 op basis van 170 reviews.