Appartement Les Hauts De La Drayre ***

57 reviews over Appartement Les Hauts De La Drayre in het Nederlands

goede prijs kwaliteit.

Gerda de Bruyne, 10-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima plek. Wel even lopen naar de lift
Gereisd met vrienden in december 2015

Dit nooit meer...

ww, 15-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pluspunt goed skiegebied.

Minpunt, onverzorgd en verouderd appartement. Bij 1 koppel kon men zelf gsm niet opladen of de zekering sprong. Restaurant van hotel Etandard was niet voorzien voor het aantal eters (gebrek aan borden, bestek en glazen). Ook beperkt in tijd om te eten. Geen speelruimte voor de kinderen. Wat mij vooral stoorde, 2,50euro voor een freeway frisdrank... om de hoek een merk frisdrank aan 2,80euro (je mag er iets aan verdienen, maar niet overdrijven).

Hotel en appartementen worden uitgebaat door een Antwerpse reisorganisatie. De terugreis met bus, was de slechtste busreis ooit. Wat een royal class moest zijn was een gewone (52plaatsen) bus, zonder extra beenruimte. Geen slaapruimte voor de chauffeurs (deze hielden elkaar al pratende de hele rit wakker en ook ons dus). De chauffeurs reden ginder 160km verkeerd, bij de terugreis waren ze zelf al de weg kwijt op de parking van een tankstation (dit is geen grap).

Dus, Dit nooit meer!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Zeer grote teleurstelling

Thom, 28-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer kleine appartementen, 6 persoons appartement was misschien net 25m2 groot. Alles is oud en versleten. Geen fatsoenlijke douche aanwezig, enkel een klein halfpersoons bad.

Wij hadden half pension geboekt. De reisorganisator maakt standaard gebruik van Hotel Etendard. Omdat we gezien eerdere ervaring niet overtuigd waren van de kookkunsten van dit hotel hadden we met de reisorganisatie afgesproken om een andere eetlocatie voor ons te regelen. Het ontbijt was okay, helaas was het avondeten een groot drama. Men had enkele personeelsleden van Etendard gevraagd voor ons te koken in een ruimte die hier blijkbaar niet voor geschikt was. Het resultaat was, avondeten waar bijna elk spoor van groente ontbrak, koude maaltijden, stroomuitval zodra de kok probeerde het frituurvet op te warmen met alle gevolgen voor het resultaat van dien. Helaas bleek reisorganisatie niet in staat om de problemen op te lossen en zijn we met een claim richting de reisorganisatie naar huis vertrokken.

Gereisd met vrienden in december 2014

mooi

neven, 23-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooie appartementen in gezellig dorpje.

niet al te groot maar voldoende; net en met mooi uitzicht vanop balkon.

goed uitgerust, zelfs met vaatwasser.

Gereisd met partner in juni 2014

mooi

bart, 12-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

de appartementen liggen mooi boven het dorp met schitterend uitzicht.

in de winter zijn de liften per roltrap bereikbaar.

niet nieuw, maar goed onderhouden.

Gereisd met vrienden in juni 2014

C complex; Vreselijk appartementen

Alma, 12-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het complex bestaat uit drie gebouwen, A, B en C. Wij hebben in het C complex gezeten. De oppervlakte bedraagt ongeveer 12 m2; zeer klein voor een 6 persoon appartement! Er is jaren niets aan het interieur gedaan, kortom: zeer gedateerd.

Bij aankomst was de studio ronduit smerig, de vloer bedekking was ongelofelijk vies. Het rook er erg muf. De appartementen zijn zeer gehorig. De appartementen zijn in de zomer erg kil en koud en dus zeer zeker niet geschikt voor wintersport. Het appartement heeft drie kleine elektrische kachels, die bijna niet warm werden. Een in de woonkamer, een in de badkamer en een in de slaapkamer. De badkamer was vreselijk. Je kunt niet normaal douche, in het bad bevindt zich een handdouche en er hangt geen douche gordijn dus alles wordt drijfnat. De slaapkamers zijn ontoereikend, slechte matrassen en geen dekbedden maar een soort van vieze verhuisdekens. Gelukkig hadden we onze slaapzakken meegenomen. Als je op toilet zit kan de deur niet meer dicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

geslaagde vakantie

sarah, 29-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooie appartementen.

niet nieuw, maar goed onderhouden.

en goed gelegen.

Gereisd met partner in juni 2013

prettige vakantie

leo, 27-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

goed ingerichte appartementen op goede locatie.

niet nieuw, niet ruim, maar heel verzorgd en goedkope prijs

Gereisd met partner in juni 2013

heel goed meegevallen

ellen, 18-9-2013

Leuke omgeving.

Goede appartementen. Niet te groot.

Op zijn Frans.

Maar meer dan voldoende.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

heel goed

elian, 17-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie appartementen boven het dorp.

Als je niet wil wandelen heb je roltrappen.

Voldoende winkeltjes vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Hauts De La Drayre in Vaujany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Hauts De La Drayre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Hauts De La Drayre scoort een 7.64 uit 10 op basis van 67 reviews.