Villa Vallon

9,4

5 reviews over Villa Vallon in het Nederlands

Het was gewoon perfect

Maarten van der Kolk, 15-8-2013

We hebben genoten van onze korte vakantie 1 weekje op dit zeer mooi aangelegde villapark in de Ardèche, alles klopte de villa die wij hadden was nummer 69 was in een woord perfect met airco op de slaapkamers top zoals het hoort, verder heerlijke ligbedden met kussens onder de pergola's plus en leuke tuin en zwembadverlichting.

We hebben ervan genoten, hier komen wij zeker nog een keer terug maar dan wel een weekje langer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Villa Vallon

vincent, 21-4-2013

Super mooi gelegen villa op een vakantiepark aan de rivier de ardeche
        Gereisd met jonge kinderen in april 2013

HET WAS GEWELDIG

aad, 30-7-2012

Nadat Erik diverse malen prachtige verhalen verteld heeft over dit huis hadden wij besloten om hier onze vakantie een keer door te brengen!

Erik, het enige wat wij kwijt willen is; Het was geweldig.

Wij zullen je echt nog weer een keer benaderen of we dit huis van je mogen huren.

Bedankt voor je goede tip

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Het bestaat echt

aad, 26-10-2011

het is een prachtige villa nummer 69 op het tevens geweldig mooi aangelegde park aan de oever van de rivier de Ardeche.

Het huis welk perfect gelegen is aan de buitenrand van het park tevens een heerlijk verwarmd prive zwembad en airco op alle slaapkamers wat achteraf een niet overbodige luxe was wel moet men voor beide optie's van verwarmd zwembad en aircoinstallatie totaal € 150,00 per week extra betalen in onze ogen was het dit zeker waard echt we kunnen het een ieder aanraden om op dit park je vakantie door te brengen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

nu al heimwee

vincent, 23-8-2009

Heerlijk genoten in villa vallon de villa is werkelijk uniek gelegen op mooi aangelegde park.

Gelukkig hadden we een prive zwembad in de tuin en dit zorgde voor een aangename afkoeling van onze met zonovergoten vakantie wij komen zeker hier terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vallon in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vallon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Vallon scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: