8,7

Uitstekend

266 reviews over Camping Nature Parc L'Ardéchois in het Nederlands

Prima camping

Dirk, 13-8-2017

Voor ons de tweede keer op deze camping. Helemaal niets mis mee, maar als nederlander wil je natuurlijk wat te zeken hebben: in tegenstelling tot twee jaar geleden waren er dit jaar heel veel Engelse en Duitse campinggasten. Op zich natuurlijk niets mis mee, maar onze meiden hadden niet de vriendinnetjes die ze twee jaar geleden wel hadden. Het personeel in het restaurant/bar was vaak onderbezet, waardoor je regelmatig lang moest wachten op bediening, maaar gied we waren op vakantie..... kwaliteit van het eten was niet bijzonder, maar het terras is wel een gezellige setting.

Plekken zijn groot, liggen mooi met schaduw, zwembad prima, sanitair geweldig, netheid op de camping helemaal top. Ligging aan de rivier is een pluspunt vinden wij, geeft lekker verkoeling en geeft je wat te kijken met de honderden kanoe's die langs komen dagelijks.

Omgeving is erg toeristisch en druk met verkeer.

Wij hebben genoten van deze vakantie en van ons verblijf op de camping, volgend jaar weer eens naar een ander gebied.

Gereisd familie in augustus 2017

Mooie prettige camping aan de rivier de Ardeche

Marco RAPMUND, 13-8-2017

Zeer prettige en goed onderhouden camping direct aan de rivier de Ardeche. Mooie ruime plaatsen en prima voorzieningen. In het restaurant mag men meer personeel inzetten waardoor de wachtijd aanzienlijk verkort kan worden. Personeel verder bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We komen graag terug!

Mirjam GODSCHALK, 13-8-2017

Alles klopt op de camping, echter de bediening en kwaliteit van het restaurant doen afbreuk aan het geheel. (Achtergrond)Muziek gedurende de hele avond zou ook niet misstaan. Veel te weinig personeel op terras, omzet zou vele malen hoger kunnen zijn. Verder ben ik zeer tevreden over de camping.

Joanie RIKKEN, 13-8-2017

Alles was perfect , wij hebben onze vakantie vroegtijdig moeten annuleren vanwege een erg ziek kind . Jammer dat hier helemaal geen tegenmoetkoming in was.

Mooie locatie aan Ardèche

Sylvia, 12-8-2017

Zeer nette en leuke camping met veel animatie.
Gereisd familie in augustus 2017

Edwin VAN DE VELDE, 12-8-2017

Prima camping alleen is er voor oudere jeugd niets op de camping

Verder was alles prima geregeld

Elias Jacob Cornelis HARTHOORN, 11-8-2017

Geachte,

Jammer dat er in het restaurant geen moeite gedaan wordt om een glutenvrije maaltijd te serveren. Nu waren we aangewezen op de restaurants in het dorp. Voor een 5 sterren camping echt een "must".

Jill GIEBELS, 10-8-2017

We hebben n super week gehad in de cabanou... met 40 graden buiten was de airco ook lekker

Diana BRINK VAN DEN, 10-8-2017

Nette camping! Mooie ligging! Ruime plekken, prachtige bomen! Alleen het zwembad mag wat vrijer voor de kinderen! Doordat er geen glijbanen zijn is bijv een band in het water erg leuk voor ze. Vooral als het niet druk is in het water. Er mocht weinig, waar door ze sneller uitgekeken waren, erg jammer! Het zijn kinderen en zij willen spelen!

Verder erg genoten van ons verblijf! Bedankt!

Erik, 8-8-2017

Super camping, een premium plaats geboekt en die was inderdaad echt wel fantastisch, niet goedkoop maar wel super. Een hangmat, tuinmeubel, extra ijskast en zelf jetons voor een vaatwasser, voor ons een geslaagde vakantie. Camping heeft een super ligging, direct aan de rivier en op wandelafstand van Vallon pont d'arc. Heel mooi goed onderhouden sanitair meermaals per dag gepoetst, campingplaatsen worden ook goed onderhouden. Personeel was vriendelijk en zelfs een Nederlands talige dame op de receptie. Kajaks kun je huren en vertrekken van op de camping. Mooie speeltuin en mooi zwembad. Niet zoveel animatie( meestal zangers) maar dat hoeft voor ons niet. s' avonds lekker rustig. Wij gaan zeker nog eens terug !
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nature Parc L'Ardéchois in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nature Parc L'Ardéchois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nature Parc L'Ardéchois scoort een 8.67 uit 10 op basis van 396 reviews.