Camping Nature Parc L'Ardéchois *****

8,7

295 reviews over Camping Nature Parc L'Ardéchois in het Nederlands

Perfect

Coen, 3-10-2017

5 sterren meer dan waard.

Tot heden de schoonste.

Zo dootgaan

Gereisd anders in oktober 2017

Fantastisch, prachtige camping.

Chris-Rudi, 29-9-2017

De camping is centraal gelegen voor uitstappen en ook om te wandelen. Uiteraard ook om te kajakken maar dat hebben we niet gedaan. Gewoon te weinig tijd. Eerst was het wat raar dat er geen wc brillen zijn , maar achteraf bekeken, is dit wel hygiënisch. Het personeel is heel vriendelijk. Kortom, wij hebben genoten van onze vakantie. Wat aan deze camping ook ideaal is : hij wordt bezocht door veel verschillende nationaliteiten dat is een gezonde mix.
Gereisd met partner in september 2017

Rust en ruimte

Klaas, 28-9-2017

Verblijf in de nazomer (september 2017). Mooie camping met veel faciliteiten direct aan de Ardèche.

Wij hebben genoten.

mooie gezellige camping

jennifer88811, 26-9-2017

Voor ons ondertussen 5de keer in Ardeche waar het geweldig mooi blijft. Camping heeft een mooie ligging en door het gebrek aan een deftig strandje hebben ze een mooi zonneterras gemaakt die uitkijkt op de rivier. Kinderen kunnen in de rivier spelen wat ze bij ons ook leuker vinden dan in het zwembad. Zwembad is klein maar voldoende aangezien de meerderheid in de rivier zit. Mooie ligging op wandelafstand van Vallon. 1 Negatief punt. Na een nacht rijden kan je nergens aan de camping met de caravan parkeren. We begrijpen dat ze je om 8u nog niet op de kampeerplaats kunnen laten. Het probleem is de de Nederlandstalige vrouw ons onvriendelijk zei dat we nog tot 15u moesten rondrijden. Bekijk het maar. Wij met de caravan eerst even aan de pont d'arc en later de wijnhandel aan het rond punt geparkeerd maar leuk is anders. Ze kunnen tenminste voor een parkeerplaats voor caravans zorgen. Voor de prijs die je voor deze camping betaalt zou je tenminste toch wel een half dagje moeten kunnen parkeren.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Marleen, 17-9-2017

Prachtige camping, super dat alles zo schoon is. Wellicht tips voor verbetering: Voor hele kleine kinderen zou een kleine glijbaan in het zwembad wel een plus zijn. We denken dat het bewust niet gedaan wordt voor de rust, maar daardoor voelden we ons soms wel bezwaard als de kids wat geluid maakten. Hoewel het grotere bad verwarmd werd, werd het kinderbed niet verwarmd, dat was wel jammer.

Daarnaast zou een toiletbril toch wel fijn zijn. En als laatste: een keukenrol plaatsen bij de afwasplekken. Dan houden mensen het nog netter schoon. Hebben we in Denemarken toevallig gezien. Ideaal!

Wilbert STADHOUDERS, 17-9-2017

Hele mooie camping met uitstekende voorzieningen en zonder meer een top camping. Een kritisch punt: te weinig privacy op de kampeerplekken, men kijkt open en bloot van alle kanten op jouw plek en jij op die van anderen. Dit aspect hebben wij als negatief ervaren.

Ronald OLDENGARM, 11-9-2017

De kaart van het restaurant is beperkt en de kwaliteit van het eten kan beter (teveel tomatensaus op de pizza met smaakloze salami, en te dunne saus bij de pasta)

De toilet bij het restaurant is slordig, met een kapotte toilet en een herentoilet in het damesdeel

Gerrit EUSER, 10-9-2017

Wij. Hebben een fijne vakantie gehad.

Mooi zwembad schoon en modern sanitair ruimen plaatsen

Jeroen GORTS, 9-9-2017

Jammer dat je een grote plaats reserveert en dan je dan midden op je plek een grote boom hebt. Dan kunnen we onze tent niet op alle manieren neerzetten
    Gereisd anders in september 2017

Super nette en rustige camping

Rob HOVE VAN DEN, 7-9-2017

Dit jaar voor de 2e keer 2 weken met onze vouwwagen op deze camping doorgebracht.

Was weer TOP!

Hadden weer dezelfde mooie grote plaats als het eerste jaar (op ons verzoek)

Zeer mooie grote plaats (140 m2) met waterpunt en afvoer op de plaats.

Sanitair en de rest van de camping tot in de puntjes verzorgd (denk dat je in heel Frankrijk niet een 2e tegenkomt die zo proper is)

Al met al geweldige vakantie gehad.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nature Parc L'Ardéchois bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nature Parc L'Ardéchois in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nature Parc L'Ardéchois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nature Parc L'Ardéchois scoort een 8.7 uit 10 op basis van 508 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: