8,9

Uitstekend

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche**** bij :

98 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

prachtige vakantie

familie bruneel, 13-8-2017
  • Onderkomen9

wij verbleven in villa 18, zeer ruime, mooi onderhouden villa van alle gemakken voorzien, enige minpuntje was dat er geen airco is, heel mooi en groot zwembad, prachtig uitzicht op de berg, bij problemen is de receptie heel behulpzaam en vriendelijk, rustig domein, heel mooie streken er is van alles te doen, voor herhaling vatbaar
Gereisd met vrienden in juli 2017

Genoten van een heerlijke vakantie in luxe villa

Kees de Boer, 22-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Onlangs opnieuw verbleven op dit Domaine via Liberty Resorts. Genoten van opnieuw een heerlijke vakantie!

Zijn verbleven met 4 kinderen in villa voor 8 personen. Een mega villa met zeer grote tuin. Op het park ook villa's met privé zwembaden. Er is een groot algemeen zwembad op het park met ligstoelen en parasols. Op het park ook tennisbanen en een jeu de boule baan aanwezig, waar wij meededen aan een evenement op het park. Leuk georganiseerd! Nederlandse beheerder. Onze kinderen hebben zich vermaakt bij de tafeltennis en speeltoestellen op het park. We mochten overal gratis gebruik van maken.

Bij de receptie en het algemene zwembad is ook een snackbar aanwezig waar ze drank, hapjes en ijsjes verkopen, heerlijk met het warme weer!

In de omgeving leuke restaurantjes op loopafstand. Supermarkt op paar min rijden. Centrum van Vallon ook paar min rijden. Genoeg activiteiten in de omgeving voor zowel actieve sporters als rustzoekers. Leuke middeleeuwse dorpjes in de omgeving. Prachtige uitzicht bij de Pont de berg op. Echt een aanrader, gaan er zo weer heen! Bedankt Liberty Resorts voor deze onvergetelijke vakanties!

Gereisd familie in mei 2017

fantastisch

Rogier van Laren, 6-3-2017
  • Onderkomen9

Super mooi park met goede voorzieningen en mooie dorpjes in de buurt en superleuk de rivier
Gereisd familie in mei 2016

Heel goed, maar vrij duur

Anja, 24-2-2017
  • Onderkomen7

De accomodatie is super verzorgd. Huisje was eveneens in orde. Maar geen overbodige luxe. Hoe dan ook vrij dure locatie.
Gereisd familie in juli 2016

super!!

hendrix, 4-9-2016
  • Onderkomen9

Een hele mooie 8 persoons villa met eigen zwembad.Villa van alle comfort voorzien. Inclusief wasmachine waardoor alles gewassen retour is gekomen.

Mooie rustige ligging. 10 minuutjes lopen naar bakker en een paar minuten rijden naar de Lidl. Privé zwembad is echt super. Grote zwembad werd voornamelijk gebruikt door ouders met kleinere kinderen.

Mooi sportveld en tennisbanen maar helaas niet verlicht waardoor het eind augustus om 21.00 uur te donker is om nog iets te doen.

In de omgeving mooie kartbaan, quad parcours en klimpark dus super geschikt voor tieners.

Tip ga lekker eten in Labeaume op het pleintje aan het water. Super leuk en rustig. Vallon is ook een leuke plaats en er is voldoende te doen in de omgeving.

Top vakantie.

Gereisd familie in augustus 2016

Jes

Ingmarvanstein, 13-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige plaats, mooi uitzicht en een heel mooi meer in de buurt. echt een aanrader. :)
Gereisd met vrienden in maart 2016

Villa 10 zeer de moeite waard

Marieke Slee, 15-4-2016
  • Onderkomen9

Prachtig park. Villa 10 ligt fantastisch met uitzicht over wijnranken!
Gereisd familie in juli 2015

Super vakantie gehad in villa 41 (Le papillon)

Bemmel, 19-10-2015
  • Onderkomen9

Wij zijn hier in het najaar geweest met een baby. Het huis (villa 41) is van alle gemakken voorzien. Er is ook aan kleine kinderen gedacht, zoals 2 goede kinderbedjes i.p.v. die gammele campingbedjes, kinderstoelen, commode en een kindertafeltje. Het verwarmde privezwembad was echt super leuk. De tuin is omheind en lekker groot. Ook onze hond heeft ook genoten, de rivier de Ardeche is vanaf het park zichtbaar. Je kan er heerlijk wandelen, fietsen en zwemmen. Kortom wij komen volgend jaar weer!
Gereisd familie in september 2015

Geweldig!

Fam. Dragt, 25-9-2015
  • Onderkomen10

Fantastisch park vlak bij het gezellige plaatsje Vallon pont d' arc. Mooie villa's , waarvan de meeste met een prive-zwembad. Omgeving leent zich voor veel mooie uitstapjes. Zelfs als het weer iets minder is, is er genoeg te doen.

Beheerders Anneke (spreekt Nederlands) en Yann zijn top. Niets is hun teveel en ze doen echt alles wat in hun mogelijkheid ligt om het naar je zin te maken. Mede door Anneke en Yann hebben we voor het tweede jaar op rij weer een geweldige vakantie gehad. Komen graag nog een keer terug in het prachtige Rives de l' Ardeche.

Gereisd met partner in september 2015

Mooi park en villa 17 is top!

gezin met jonge kinderen, 19-8-2015
  • Onderkomen10

De villa was zeer compleet met eigen zwembad. Het gezamenlijke zwembad was leuk om ook soms naartoe te gaan om zo ook met andere mensen in contact te komen. Wanneer er een vaste airco in de villa zou zijn dan was onze waardering een 10!

Negatief: Slechte ervaring met touroperator! Ze beloven je van alles, laat je eerst alles betalen waarna je erachter komt dat je niet gaat krijgen wat je hebt geboekt. Liberty Resorts heeft dit (terwijl ze dit niet zouden hoeven doen!) opgelost voor ons zodat we hebben genoten van een heerlijke vakantie. Met name Anneke (zij is op het park aanwezig) heeft ons goed geholpen. Wij zeggen: rechtstreeks boeken bij Liberty Resorts, dan krijg je ook wat je boekt!. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de touroperator uiteindelijk alles netjes met ons heeft opgelost maar jammer dat je er wel zelf achteraan moest.

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche scoort een 8.92 uit 10 op basis van 99 reviews.