Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche ****

8,7

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,1

100 reviews over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in het Nederlands

Leuk park met luxe villa's dichtbij de rivier

Ronald, 30-9-2017
  • Onderkomen8

Les Rives de l'Ardeche is rustig gelegen, enkele km's buiten Vallon Pont d'Arc. Het ligt centraal in de Ardeche. Alle hoogtepunten in de streek zijn goed bereikbaar.

De rivier is vlakbij. De omgeving is mooi (veel groen,ook in de hete zomer).

Op het park is genoeg te doen; centraal zwembad (zonder glijbanen e.d.), voetbal, tennis, tafeltennis, etc., ook voor de kinderen.

Wij zaten in villa 61 (met eigen zwembad). Uitzicht hadden we niet echt. De villa zelf is mooi, ruim, schoon en van veel gemakken voorzien.

We zaten er overigens maar met vier personen in. Met 8 personen is de ruimte te doen, maar niet super denken wij.

Helaas ontbrak een airco en dat is in de hete zomer een groot gemis; een airco is dan echt onmisbaar!

De buitenruimte is redelijk (we hadden het wat groter verwacht) en je zit door het groen wel vrij t.o.v. de buren.

We hadden helaas last van muziek van onze buren aan twee kanten. Er zijn regels voor opgesteld, maar die worden massaal overtreden en niet gehandhaafd.

Het personeel spreekt Nederlands en is vriendelijk en behulpzaam.

Grootste domper was dat we bijna een hele week heftige overlast hebben gehad van het zagen en versnipperen van bomen op het perceel achter ons.

Het personeel ter plaatse heeft zijn best gedaan om de overlast weg te nemen, maar helaas heeft dat tot niets geleid. Onze klacht is tot op de dag van vandaag niet afgehandeld en dat is teleurstellend.

Op het parkje zit een snackbar. Voor restaurants moet je op pad, maar dat is op zich niet erg. Er is geen winkel, maar broodjes zijn er wel te bestellen.

De overlast van de bomen zagen en van de muziek van de buren maakt, tezamen met ontbreken van de airco, dat wij slechts een 6 als algemeen cijfer geven. Dat is jammer, want dat had een dikke 9 kunnen zijn.

De onvoldoende voor Service is het gevolg van de slechte afhandeling van onze klacht(en).

Al met vinden wij de prijs die we hebben betaald te hoog. Ons vakantieplezier is een week lang helaas verziekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie huizen op duur en saai park

Renée, 21-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

We hadden misschien te veel verwacht van dit park maar het viel ons tegen. Zeker voor de prijs van €2000 per week (zonder privé zwembad) die je betaalt.

Het zijn mooie ruime huizen. In ons huis zat een aircofunctie op de verwarming. In de electrokast was de schakelaar v deze groep echter uit gezet.

De meeste huizen hebben een privé zwembad dus bij het grote zwembad is het vrij rustig. Voordeel dat er meestal wel een ligbed vrij is maar voor de kinderen wel saaier omdat er weinig andere kinderen zijn. Het zwembad is eenvoudig. De prullenbakken bij het zwembad werden niet dagelijks geleegd wat slordig oogt voor een Vila-park.

Er is een voetbalveld. Dit is echter van asfalt dus minder prettig om op te spelen. Ook 2 tennisbanen en een pingpongtafel. Alles oogt echter kaal en kil.

Als je je tuin en privé zwembad niet uit wilt komen is het park oké maar zoek je een wat gezelligere en bruisendere omgeving dan zou ik dit park niet aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prachtige vakantie

familie bruneel, 13-8-2017
  • Onderkomen9

wij verbleven in villa 18, zeer ruime, mooi onderhouden villa van alle gemakken voorzien, enige minpuntje was dat er geen airco is, heel mooi en groot zwembad, prachtig uitzicht op de berg, bij problemen is de receptie heel behulpzaam en vriendelijk, rustig domein, heel mooie streken er is van alles te doen, voor herhaling vatbaar
Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Rives de l'Ardèche bij:

Genoten van een heerlijke vakantie in luxe villa

Kees de Boer, 22-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Onlangs opnieuw verbleven op dit Domaine via Liberty Resorts. Genoten van opnieuw een heerlijke vakantie!

Zijn verbleven met 4 kinderen in villa voor 8 personen. Een mega villa met zeer grote tuin. Op het park ook villa's met privé zwembaden. Er is een groot algemeen zwembad op het park met ligstoelen en parasols. Op het park ook tennisbanen en een jeu de boule baan aanwezig, waar wij meededen aan een evenement op het park. Leuk georganiseerd! Nederlandse beheerder. Onze kinderen hebben zich vermaakt bij de tafeltennis en speeltoestellen op het park. We mochten overal gratis gebruik van maken.

Bij de receptie en het algemene zwembad is ook een snackbar aanwezig waar ze drank, hapjes en ijsjes verkopen, heerlijk met het warme weer!

In de omgeving leuke restaurantjes op loopafstand. Supermarkt op paar min rijden. Centrum van Vallon ook paar min rijden. Genoeg activiteiten in de omgeving voor zowel actieve sporters als rustzoekers. Leuke middeleeuwse dorpjes in de omgeving. Prachtige uitzicht bij de Pont de berg op. Echt een aanrader, gaan er zo weer heen! Bedankt Liberty Resorts voor deze onvergetelijke vakanties!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

fantastisch

Rogier van Laren, 6-3-2017
  • Onderkomen9

Super mooi park met goede voorzieningen en mooie dorpjes in de buurt en superleuk de rivier
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Heel goed, maar vrij duur

Anja, 24-2-2017
  • Onderkomen7

De accomodatie is super verzorgd. Huisje was eveneens in orde. Maar geen overbodige luxe. Hoe dan ook vrij dure locatie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

super!!

hendrix, 4-9-2016
  • Onderkomen9

Een hele mooie 8 persoons villa met eigen zwembad.Villa van alle comfort voorzien. Inclusief wasmachine waardoor alles gewassen retour is gekomen.

Mooie rustige ligging. 10 minuutjes lopen naar bakker en een paar minuten rijden naar de Lidl. Privé zwembad is echt super. Grote zwembad werd voornamelijk gebruikt door ouders met kleinere kinderen.

Mooi sportveld en tennisbanen maar helaas niet verlicht waardoor het eind augustus om 21.00 uur te donker is om nog iets te doen.

In de omgeving mooie kartbaan, quad parcours en klimpark dus super geschikt voor tieners.

Tip ga lekker eten in Labeaume op het pleintje aan het water. Super leuk en rustig. Vallon is ook een leuke plaats en er is voldoende te doen in de omgeving.

Top vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Jes

Ingmarvanstein, 13-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige plaats, mooi uitzicht en een heel mooi meer in de buurt. echt een aanrader. :)
Gereisd met vrienden in maart 2016

Villa 10 zeer de moeite waard

Marieke Slee, 15-4-2016
  • Onderkomen9

Prachtig park. Villa 10 ligt fantastisch met uitzicht over wijnranken!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super vakantie gehad in villa 41 (Le papillon)

Bemmel, 19-10-2015
  • Onderkomen9

Wij zijn hier in het najaar geweest met een baby. Het huis (villa 41) is van alle gemakken voorzien. Er is ook aan kleine kinderen gedacht, zoals 2 goede kinderbedjes i.p.v. die gammele campingbedjes, kinderstoelen, commode en een kindertafeltje. Het verwarmde privezwembad was echt super leuk. De tuin is omheind en lekker groot. Ook onze hond heeft ook genoten, de rivier de Ardeche is vanaf het park zichtbaar. Je kan er heerlijk wandelen, fietsen en zwemmen. Kortom wij komen volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Rives de l'Ardèche bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Rives de l'Ardèche scoort een 8.74 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: