Camping La Rouvière ***

6,3

6 reviews over Camping La Rouvière in het Nederlands

Unieke ervaring

D., 25-7-2017

Zeer gastvrije camping, zeer vriendelijk personeel, unieke ligging, maar zeker geen luxe.

Sanitair voldoende proper. Back to basic !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super genoten

M, 17-7-2016

Super ligging, wc en douches heel schoon.

Je weet als je hier boekt, je geen luxe moet verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Camping La Rouvière, Responsable, 21-6-2017

Hartelijk dank voor je mening en we hopen u snel te zien op Camping La Rouvière

Nooit meer...

Jean-paul, 5-5-2016

De ligging was perfect... de uitbating gewoon boertig.

Afgeblaft worden bij elke vraag Wifi was een ramp, bijna geen verbinding.

Het sanitair was vuil, douches waren smerig en de toiletten hingen vol stront.

Zelden of nooit warm water. Het enige voordeel aan deze camping is de gunstige ligging.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
Camping La Rouvière, Responsable, 21-6-2017

Hallo en dank u voor uw mening. Het is waar dat we niet de beste wifi-verbinding hebben, maar het is zeer ingewikkeld campings Vallon Pont d'Arc aan breedbandtoegang te bieden. De meeste vakantiegangers komen voor de natuurlijke omgeving en worden niet gehinderd door het feit dat de verbinding is een beetje traag.

Concenant netheid, het schoonmaken van de toiletten en douches is 2 keer per dag (06:00-08:00 voor 's ochtends en' s middags). Het is mogelijk dat sommige toiletten zijn vies 's nachts, maar die zijn grondig gereinigd van de ochtend. Dank je wel.

Nooit meer!

tcjvandijk, 29-7-2014

Laat ik beginnen met het enige positieve aan deze camping: de ligging. Daar valt niets op af te dingen, prachtig. Maar nu komt het: tijdens ons verblijf waren er een twee jeugdkampen met tientallen jongeren die heel veel lawaai maakten tot diep in de nacht. Auto's rijden midden in de nacht over de camping, keihard gillen en schreeuwen tot 4 uur 's nachts. Vreselijk, deze camping nooit meer voor ons. Dit kan echt niet. Er is geen enkel toezicht zo lijkt het en er heerst, vooral 's avonds, een vreemde haast akelige sfeer. Geen aanrader in ieder geval.
Gereisd met partner in juli 2014

nooit meer

Arnhem Christophe, 15-7-2014

na wat zoeken vonden we deze camping bij de arc zelf. snel mailen met 2 vragen of er plaats net aant water was en of er wifi was. netjes kregen we een mail terug dat er een plaatsje vrij was aant water en wifi niet overal maar wel beschikbaar.

eens aangekomen werden we onvriendelijk ontvangen. bleek dat we toch geen plek hadden aant water en van wifi was er zelf geen sprake. deze zou pas later geplaatst worden. dus onze 2 verwachtingen waren al om zeep. zonder uitleg onze plek zelf gaan zoeken.en dan begon het 3 nachten niet geslapen door het geluid van jongeren en dit steeds tot 4 uur en uitslapen vergeet het met de drukke kajakactiviteit is er al vroeg heel veel lawaai. sanitair is modern maar niet onderhouden en idd das deels door de mensen zelf maar moesten ze trekkers voorzien kunnen we al meer. en mayo en ketchup half jaar overtijd in resto maakte het af. uit pure wanhoop zijn we dan maar 1 dag vroeger vertrokken en gevlucht naar een andere camping. ons zien ze daar nooit meer

Gereisd met partner in juli 2014

mooie plek met tent pal aan de rivier.

wietze, 25-5-2013

IN het voorseizoen super om een lang weekend naartoe te gaan. De camping is leeg, de rivier is vol en het weer is heerlijk. Niet te heet, maar vaak wel stabiel en zonnig.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rouvière in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rouvière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Rouvière scoort een 6.33 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: