Camping Beau Rivage ****

Beau Rivage

70 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Prima camping met veel Frans talige

J., 16-8-2017

Kleinschalige Camping met vooral Belgen en Fransen

Ligging is prima met een strandje aan een rustig stukje van de Ardesch

in de zomer maanden is er bijna elke dag wel iets georganiseerd

Sanitair vonden wij vrij basic, met drukknoppen die relatief kort water geven, en afwaswater dat bijna nooit echt heet was (maar dat zal wel bij kamperen horen)

Wel vond ik het jammer dat we het grote sanitair gebouw niet meer in konden na 3.30u s'nachts omdat er dan schoongemaakt werd. (meer mensen op de camping vonden dit vreemd)

Ook vonden we het niet altijd handig dat je alleen met de eigenaar van de camping Engels kon spreken, en de rest van al het personeel alleen Frans sprak.

Het restaurant was naar onze mening redelijk, maar niet beter dan veel andere restaurants in de omgeving > wel handig als je de camping niet af wil.

Maar over het algemeen hebben is het een prima camping, waar het bijna altijd na 23.00u echt rustig/stil is, en waar genoeg georganiseerd word.

tip, eet je bij de tent en sta je onder de bomen, zorg dan dat je onder een luifel zit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Franse familiecamping aan de rivier de Ardèche

Yvonne, 7-8-2017

Sympathieke familiecamping aan de Ardèche. Goed en sympathiek management. Goed zwembad (gesloten tijdens siesta-uren, geen zwemshorts), en strandje aan de rivier met vlot in de rivier alwaar veel kano's langskomen. Prima schoon zwemwater. Leuke activiteiten gedaan zoals 14 juli paella-maaltijd met de hele camping, een karaoke-avond, cursus StandUp paddling en heel veel jeu de boules. Camping heeft een omroep installatie en in de ochtend kondigen ze eea aan (vonden wij wel leuk). Leuke omgeving, kanotocht op de rivier is heel leuk, en je kunt dagelijks met een busje vanaf de camping starten. Plaatsje Vallon Pont d'Arc ligt vlakbij is is gezellig om een keer te bezoeken. Sanitair prima. Plekken ook ruim en schaduwrijk. Mooie parkachtige camping, met grote bomen en struiken. Goed beheerd/onderhouden. Leuk restaurant met groot terras, als ontmoetingsplek voor de avonden.

Veel vaste Franse gasten (caravans, weinig tenten, helaas ook geen tentenveld maar laantjes), een enkele Belg en een handvol NL. Er zijn wat huurhuisjes.

Wij dachten iets meer NL gezinnen met tienerkinderen aan te treffen maar die zijn hier niet. Toch hebben we genoten van deze prachtige ruime écht Franse camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leo

Van Velthoven Leo, 22-6-2017

Fantastische camping met super vriendelijke eigenaars en personeel
      Gereisd anders in juni 2017

een hele mooie camping

vens vandecasteele, 27-10-2016

een klantvrienddeiike onthaa l en een vlotte bediening
      Gereisd anders in oktober 2016

fantastische vakantie

briers benny, 9-8-2016

Zeer, zeer goede familie camping met alles op en aan en oog voor iedereen. Niet te vergeten deze camping heeft een zeer goed restaurant en word geleid door fijne mensen.
      Gereisd anders in augustus 2016

jacobs, 8-8-2016

Schitterende,rustige familiecamping. Aanrader voor gezinnen met kinderen, jong en oud.
        Gereisd anders in augustus 2016

3 heerlijke weken op Beau Rivage in De Ardesch

Jos Rutjes, 30-7-2016

Een zeer nette rustige familie camping. Vriendelijke mensen die veel voor de gasten over hebben. Na 17 jaar komen we in 2017 graag weer terug.

Mooie en nette familiecamping

Roel Lafleur, 30-7-2016

Rustige familiecamping met goede toegang tot de ardeche. Voldoende leuke activiteiten voir jong en oud. Verder goed onderhouden camping.
                Gereisd anders in juli 2016

Fijne schaduw rijke camping, voor elk wat wils.

Aad van der Helm, 22-7-2016

Mooi zwembad en geweldige rivier om te zwemmen.

Vrijwel geheel voor volwassenen doorwaadbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

perfecte camping

Christoph Massez, 19-7-2016

Familiale sfeer, zeer vriendelijk, erg proper en hygiënisch, leuke activiteiten en zeer goed gelegen (dicht bij Vallon en vlakbij de Ardèche)
                Gereisd anders in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beau Rivage scoort een 8.99 uit 10 op basis van 144 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: