Aparthotel Auberge le Romarin ***

Aparthotel Auberge le Romarin
Auberge le Romarin

4 tips over Auberge le Romarin

Ellen, 2-10-2013
Wie graag in de natuur wandelt komt er zeker aan zijn trekken. ,
Leo en Ellen de Koning, 7-9-2012
De Ardèche is een mooie streek. Aan te bevelen zijn de markten in Joyeusse en Largentiere. Ook deze twee dorpen zijn leuk om door te slenteren en te winkelen. Het kastanjemuseum in Joyeusse is leuk voor een bezoek. De bamboe tuin (zie info website Le Romarin) is zeker een bezoek waard.
Fred te Kamp, 23-8-2012
Onze suite had geen balkon, een volgende keer zullen we proberen een van de 3 kamers met balkon te bespreken. Wij zijn o.a. naar Largentiere, Balazuc en Theuys geweest. Leuke stadjes, vooral Largentiere. De Gorges en Pont Darc hebben we bewust overgeslagen, voor ons te druk en toeristisch.

margreet klepper, 9-6-2012

Het dorpje (1 km) en daar is een supermarkt, broodjes. Hoeft niet te gebruiken want....

Blijf gewoon je maaltijden gebruiken in Le Romarin. Dan weet je zeker dat het goed komt!!!

Largentiere: leuke markt/ dorpje. De andere kant op is de bergen in. Naar 1400 meter hoogte. prachtig uitzicht en prima wandelen.

We zijn hier nog lang niet uitgekeken en willen ook via deze weg Fred en Wil bedanken voor deze zorgeloze en goed verzorgde vakantieplek.

Het was top. Ook namens de jongens!!!

Onze bezoekers bekeken ook: