Aparthotel Auberge le Romarin ***

Aparthotel Auberge le Romarin
Auberge le Romarin

51 reviews over Aparthotel Auberge le Romarin in het Nederlands

Eenvoudig hotel waar je heerlijk kunt eten.

Wim van Hattem, 28-8-2017

Het hotel ligt in een zeer rustig gedeelte van de Ardèche waar je heerlijk kunt wandelen of uitdagende fietstochten maken. Minpunt is wel dat er maar weinig of geen horeca is in dat gebied.

De Auberge wordt gerund door de Belgische Inge & Pascal. Ze doen er beiden alles aan om een je verblijf daar zo aangenaam mogelijk te maken. Speciale vermelding waard is de kookkunst van Inge, ze is, zo zegt haar partner Pascal, een gepassioneerd kok en daar is inderdaad geen woord teveel mee gezegd.

Ze weet, vooral met kruiden, steeds iets speciaals toe te voegen aan de dagelijkse gevarieerde maaltijden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een absolute aanrader!

Dirk & Miranda, 18-8-2017

De ontvangst door de eigenaars Pascal en Inge was zoals altijd hartelijk, de sfeer supergezellig, de kamers netjes, het personeel vriendelijk, het eten superlekker!

Goed gelegen om uitstapjes of wandelingen te maken.

Gereisd met partner in juli 2017

1 woord :geweldig!

Bjorn, Iris, ella, 18-4-2017

Op het laatste moment beslist om onze vakantie daar door te brengen...Het kon geen betere keuze zijn!We hadden het al getroffen met het weer(dat wisten we) maar dat het hotel zo goed zou zijn konden we alleen maar dromen!!Echt,wat een geweldige mensen!Niets is teveel maar echt niets!Ze helpen waar ze helpen kunnen, geven informatie, reserveren indien nodig(voor ons de uitstappen, paard rijden, kano varen, wandelingen,...)Moesten het zelf niet vragen!We hebben al veel overnachtingen gedaan maar dit hadden we nog nooit mee gemaakt!Je voelt je zo thuis met toch de nodige afstand.En inderdaad,het is en eindje,de berg omhoog voor alleer je er bent,maar echt,dat doe je met plezier! Onze dochter(7 jaar) heeft de tijd van haar leven gehad.Ook dankzij pascal en Inge (en Patrick).Het eten is echt verrukkelijk!Zeker half pension nemen, aanrader!de bediening is top!Prijs kwaliteit kan dat niets overtreffen!Echt bedankt voor de goede zorgen!We hadden echt een zorgeloos verlof!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een aanrader, zeker voor de geoefende fietser

Walter Van den Brandt, 4-8-2015

Vriendelijk ontvangst en een gezellige familiale sfeer. Inge en Pascal staan steeds klaar om te helpen, o.a. voor mooie fietsparcours. De auberge ligt in een prachtige omgeving waar wandelen en fietsen een waar genot zijn. Lekker eten, klaargemaakt door Inge en een ruime keuze aan Belgische bieren, wat in Frankrijk veeleer zeldzaam is. ’s Morgens is er een uitgebreid buffetontbijt en ’s avonds telkens andere, lekkere gerechten. De kamer bood alle comfort die ik nodig had.
Gereisd alleenreizend in juli 2015

Perfect verblijf voor 12 dagen......

Joke en Joop, 4-7-2015

Inge en Pascal kijken niet eerst wat voor gasten er binnen stappen, iedereen is welkom. Ontvangst met een drankje en je bent meteen op je gemak. Genoeg te ondernemen en te zien in de omgeving. Het grillige karakter van de wegen maken wel dat je even in de auto zit eer je ergens bent, maar spannend is het zeker. Heeeeerlijk eten in de auberge en stokbrood en water gratis en in overvloed bij het diner. Wij dachten geboekt te hebben tot en met 12 juni maar we hadden ons een overnachting vergist. Die kregen we gratis, maar logischerwijs werd ons wel gevraagd het ontbijt en diner wel gewoon te betalen. Vonden we natuurlijk geen probleem. Na de Provence is dit de beste vakantie die we ooit gehad hebben.
Gereisd met partner in mei 2015

fantastisch

dolcivita-1, 11-6-2015

wij hebben genoten van onze vakantie in de auberge

goed ontvangen door twee sympathieke mensen

het was net als thuiskomen direct een drankje van het huis gekregen . kortom het was gezellig s' avonds genieten van het eten die met veel liefde van de huisvrouw inge word klaargemaakt voor haar gasten

bij deze nog eens bedankt voor jullie gastvrijheid inge & pascal

Gereisd met partner in juni 2015

schitterend een 9 op 10

vangramberen alain, 22-10-2014

klantvriendelijk/ prijskwaliteit een tien
Gereisd met partner in september 2014

Leuke ervaring

Nathalie White, 25-8-2014

Wij verbleven in Valgorge en gingen een avondje op restaurant hier en het was een heel aangename ervaring: heel lekker eten, zeer gastvrije en vriendelijke gastheer, entertainment voor de kinderen (met Vlaamse Televisie). We komen zeker nog terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Rustige omgeving, veel groen

Karin, 18-8-2014

Vriendelijke ontvangst, appartement was ruim, enigzins verouderd maar netjes en schoon. Het eten (zowel lunchkaart als diner) vonden we erg goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Voor herhaling vatbaar!

Dirk en Miranda, 12-8-2014

Auberge Le Romarin is in één woord "fantastisch". Heel vriendelijke ontvangst, we voelden er ons onmiddellijk thuis. Inge en Pascal zijn uiterst behulpzaam en doen echt alles om het er naar je zin te maken. De kooktalenten van Inge zijn uitmuntend. Elke dag een compleet nieuw gerechts, nooit 2x hetzelfde in 10 dagen. Ook de informatiemappen die ze uitlenen aan hun klanten zijn top, je weet elke dag waar naartoe en er is zoveel moois te zien in de omgeving. Wij komen hier zeker en vast terug!
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Auberge le Romarin in Valgorge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Auberge le Romarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Auberge le Romarin scoort een 9 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: