7,2

• Ligging t.o.v. pistes8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Résidence La Turra & Chalets**** bij :

60 reviews over Appartement Résidence La Turra & Chalets in het Nederlands

Mooie ontspannende vakantie

Peter, 7-8-2016

Wel goed: lokatie, omgeving, weer, restaurantjes en activiteiten, prijs.

Niet goed: 6 persoons appartement eigenlijk voor slechts 4 personen.

La Turra staat in een wintersportgebied. In omgeving vele goed aangegeven wandelpaden. La Turra zelf scoort een 6 op netheid. Was niet super schoon. Bedden waren ok maar niet meer dan dat. Neem je eigen kussen mee. Men was behulpzaam. Het is een accomodatie om te slapen en verder eigenlijk niet. De omgeving is leuk. Uitstapjes naar Italie (Sussa erg leuk, Turijn met de trein info bij Info in Valfrejus) Turijn is een mooie schone stad. Susa via de bergpas (tolwegen uitschakelen) erg leuk. Verder klimmen, midgetgolf, veel wandelen, bergliften 2 x per week en als het warm is een klein zwembadje bij het complex zelf. Boodschappen in het dorpje niet erg goedkoop. In Modane via 14 (!) haarspeldbochten goedkoper. Een leuk stadje is ook Bardonechia in Italie, via de bus bij het politiebureau Modane in een half uurtje 2 eu pp.

Gereisd familie in augustus 2016

The show is over

Jan Willem, 20-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier een aantal keren geweest. Onlangs is echter het eigendom van Nederlandse in Franse handen gegaan. Dat is te merken in de service en gastvrijheid.

Daarbij is het meubilair inmiddels wel aan verhanging toe. Heb je nog geen hernia dan krijg je hem wel.

Kortom ons zien ze niet meer!

Gereisd familie in december 2015

Gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dré en Jacqueline, 17-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed :

Schoon.

Bedden zijn goed.

Vriendelijk behulpzaam personeel.

Goed toeristen informatie in bergdorp.

Prachtige ligging (midden in Franse Alpen)

Voldoende voorzieningen in het bergdorp (supermarkt met alle dagelijkse spullen en

niet duur ! = belangrijk voor een Nederlander)

Elke dag animatie voor kinderen (verschillende keren per dag).

In de buurt voldoende te doen voor 1 - 1,5 week.

Uitstapjes maken Turijn met bus naar Bardonechia (Italie) en trein naar Turijn

Uitgebreid klimpark en Via Veratta richting Col

d' Iseran (17 km).

De plaats Susa in Italie via Col Cenis erg mooi ! Leuke dagtrip bij mooi weer.

Minder Goed:

6 persoons app, is eigenlijk voor 4 personen geschikt.

Telecabine gaat maar 2 x per week naar boven.

Internet=WAARDELOOS !!! Echt een punt voor verbetering.

Zwembad klein en dus druk

De moeite waard als je een leuke aanbieding hebt kunnen bemachtigen. Wij zaten er voor € 200,- voor 7 nachten ("actie van de dag").

Gereisd met partner in augustus 2015

Super

dirk, 14-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Juist terug van een weekje Valfréjus, La Turra. Ben super tevreden over de accomodatie. Het zwembad was aangenaam van temperatuur en steeds netjes. Ook de sauna was ok (wel slechts toegankelijk van 16u tot 19u). Ons appartement beantwoordde ook zeker aan de verwachtingen. We hadden wel een appartement voor 8personen gekozen (3 slaapkamers) daar we een samengesteld gezin zijn en op die manier de kinderen toch nog elk hun privacy hadden. De mensen aan de receptie waren ook super vriendelijk en spraken behoorlijk goed nederlands. De wifi was niet steeds optimaal. Maar er zijn zoveel prachtige wandelingen te doen en dingen die het bezoeken waard dat dat niet echt een gebrek was. Kortom best super tevreden !!!
Gereisd familie in juli 2015

Niet aan te bevelen!

Moniqie, 28-12-2014

De appartementen zijn echt heel erg klein. De bedden liggen niet lekker en de slaapkamers zijn veel te krap! Het tweepersoonsbed is amper 1.40 breed en 1.90 lang en je hebt 10 cm om achter het bed langs te "lopen". Wij zaten met 4 personen in een 6-persoons appartement. Ook is het appartement verre van comfortabel. Er is een bedbank die niet comfortabel zit en een tafel met oncomfortabele houten stoelen. Verder is er geen meubilair. Ook geen stoeltjes om buiten te zitten. Wij zaten in de kelder met de parkeerplaats vlak voor je terrasdeur en met uitzicht op lelijke schuttingen van het zwembad. In de omgeving kun je wel aardig wandelen maar het is heel erg jammer dat de kabelbanen alleen op dinsdag en donderdag gaan in de zomer. Wij hadden voor ieder een pas (25 euro) genomen, dit is het geld niet waard. Het is heel onduidelijk, geen enkele uitleg krijg je hierbij waar alles is. De wifi is traag en werkt vaak zelfs helemaal niet. Het zwembad is erg klein voor zoveel gasten!
Gereisd familie in januari 2014

Nooit meer, zonde van je geld voor skivakantie

Greetje000, 21-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes2

Het appartement is te klein en uitgeleefd. Gehorig, krakende bedden met een niet complete keukeninventaris. Ze hebben volgens ons poppenservies ingekocht, waardoor je geen fatsoenlijke drinkbekers hebt. De ontvangst en de receptie is gericht op veel volume ( meest klagende) gasten en daarmee niet vriendelijk. Het zwembad is te klein, armoedig en niet de moeite waard en zeer beperkt geopend. De WiFi is zeer slechtHet is een uitgeleefd appartementencomplex, dat wordt gebruikt als melkkoe. Wij hebben veel betere accomodaties gehad in Frankrijk en gaan er daarom ook nooit meer naartoe. Het zou platgegooid moeten worden en geheel opnieuw naar de huidige maatstaven moeten worden gebouwd. Valfrejus is een armoedige plaats, als je komt aanrijden schrik je. Bovenop de berg ligt Valfrejus ( lange slingerweg). Veel politie bij aankomst, grote chaos om uberhaupt te kunnen parkeren. Skigebied Valfrejus is verwaarloosd, weinig onderhoud waardoor skipistes niet open zijn. Geen dalafdaling mogelijk.
Gereisd familie in december 2013

erg klein, veel te harde en te kleine bedden

Irene, 20-8-2014

Via veiling geboekt. Prijs kwaliteit goed.

De veel te harde en veel te kleine bedden, tweepersoons 1.20 x 1.80, hebben onze vakantiepret flink bedorven! Rugpijn en slapeloze nachten. De bank lag iets comfortabeler, want wel normale breedte, maar nog steeds niet prettig.

Bij lengte boven 1.80 m niet doen!

Wij waren met 4 personen en vonden het erg klein, moet er niet aan denken met 6 personen en/of met skispullen in dit appartement te verblijven.

Omgeving mooi, klimparken, skiliften en andere activiteiten in de buurt. Ook Susa en stuwmeer zijn prachtig om te bezoeken. Het dorp is klein maar gezellig.

Personeel vriendelijk en de broodjesservice subliem!

Het weer viel tegen, het was soms maar 10 graden overdag en dat in augustus! Het zwembad was leuk, maar gezien het weer weinig gebruik van gemaakt

Al met al: prijs kwaliteit oké, maar ons zien ze hier niet meer.

Gereisd familie in augustus 2014

Fantastische week gehad

G van der Bok, 17-8-2014

We hebben hier met onze kinderen 12/14 een fantastische week gehad , mooie ligging van het appartementen complex ,vriendelijk ontvangen door Nederlands sprekend personeel,

Leuk verwarmd zwembad met sauna , kinderen vonden de lounge room ook geweldig omdat daar wifi beschikbaar was en je kon poolen

Elke morgen verse broodjes op bestelling bij de receptie was ook top

Wij hadden een 5/6 persoons-- appartement wat schoon en ruim was met 2 douche gelegenheden

In de omgeving is ook genoeg te doen , zijn nog een dag naar een prachtig meer geweest nabij de Italiaanse grens , schitterend !!

Ook in de omgeving is er een mooi klim park , aanrader !

Al met al was een week voor ons te kort en komen graag hier nog eens terug !!!

Gereisd familie in augustus 2014

Geweldig!

Mathilde, 2-8-2014

We waren hier een week in de zomervakantie. Via een veiling dus low budget. Zonder al te veel verwachtingen naar Valfrejus gereden alwaar wij aangenaam verrast werden door de schitterende ligging, het uitzicht en de faciliteiten van het resort.

Het weer was erg slecht maar voor onze jongens (9&11jr) was het verwarmde zwembad, de salon en de mogelijkheden tot poolen, tafelvoetbal etc hierdoor ideaal. Beneden in "het dorpje" was voldoende gelegenheid om te voetballen, tafel tennissen enzovoort.

Vanuit het appartement hebben we schitterde wandeltochten gemaakt, de natuur en uitzichten zijn weergaloos!

We konden voor 25 euro (ipv 54) de Frejustunnel door naar bijvoorbeeld Turijn. Ook Susa is een aanrader om te bezoeken.

Het appartement is aan de kleine kant maar wel compleet. Vanwege het slechte weer zaten we wat meer binnen waardoor dit opviel, waarschijnlijk had het ons anders niet gestoord.

Een absolute aanrader als je van natuur houdt en sportief bezig wil zijn!

Gereisd familie in juli 2014

Accommodatie met behoorlijke min en pluspunten

Barenarman, 18-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

De pluspunten van dit appartement:

- Nederlands sprekend management

- mooi uitzicht

- complete inventaris

- gescheiden bad/douche/toilet

- afstand tot diverse pistes

- vriendelijk en behulpzaam personeel

- afgesloten ski lockers

- vlakbij Italië

- gemoedelijke sfeer ook op de pistes

De minpunten van dit appartement:

- koud appartement

- overall te weinig ruimte (6-pers kamer app is eigenlijk 3- pers kamer app)

- klein (apres) ski gebied

- heel gehorig waardoor gebrek aan nachtrust

Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence La Turra & Chalets in Valfréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence La Turra & Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence La Turra & Chalets scoort een 7.15 uit 10 op basis van 77 reviews.