Beoordelingen Appartement Résidence La Turra & Chalets****

Résidence La Turra & Chalets****
68 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Résidence La Turra & Chalets****
310 rue du Cheval Blanc, F-73500, Valfréjus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence La Turra & Chalets**** in Valfréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence La Turra & Chalets**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Résidence La Turra & Chalets scoort een 7,5 uit 10, op basis van 68 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence La Turra & Chalets**** in Valfréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence La Turra & Chalets****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Résidence La Turra & Chalets**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 49 vakantiefoto's van Appartement Résidence La Turra & Chalets**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Appartement Résidence La Turra & Chalets**** met andere accommodaties in Valfréjus.
Even geduld a.u.b.

6,9
6,3
8,1
6,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Apr. 2014
"Accommodatie met behoorlijke min en pluspunten"vertalen
Barenarman
2,0

18-04-2014 De pluspunten van dit appartement:
- Nederlands sprekend management
- mooi uitzicht
- complete inventaris
- gescheiden bad/douche/toilet
- afstand tot diverse pistes
- vriendelijk en behulpzaam personeel
- afgesloten ski lockers
- vlakbij Italië
- gemoedelijke sfeer ook op de pistes

De minpunten van dit appartement:
- koud appartement
- overall te weinig ruimte (6-pers kamer app is eigenlijk 3- pers kamer app)
- klein (apres) ski gebied
- heel gehorig waardoor gebrek aan nachtrust

met vrienden, Jan. 2014
"Prima voor Franse begrippen"vertalen
F.L. Kosterman
7,0

02-02-2014 Allereerst konden we om 12.00 uur het appartement al in, na een prettig ontvangst. De inventaris werd nauwkeurig gecontroleerd, en aangepast waar nodig. Er is een goede broodservice. Een goede waterkoker, goede vaatwasser, en goed koffiezetapparaat. We hadden 2 badkamers, die allebei goed waren.. Het hele complex werd aldoor schoongemaakt, liften werkten goed. enz enz. En in de avond gezellig een drankje doen in de bar. Met een hele goede en gezellige barman, die een leuk woordje nederlands praat.
Kortom, en hele goede accommodatie ..

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Linden van der
5,0

29-12-2013 De sauna, 1 kleine cabine dus geen wellnesscenter en het openlucht zwembadzijn alleen beschikbaar van 17.00 tot 20.00 uur. De bar is pas open vanaf 17.00 uur en als de kinderen daar de wifi willen gebruiken kan dit alleen als men een consumptie koopt.
De receptie is alleen open van 08.00 tot 11.00 en van 17.00 tot 20.00 uur en dan is ook alleen de gratis wifi beschikbaar. Overdag wordt het systeem uitgeschakeld.
De verwarming in het appartement schakelt overdag uit. Wanneer je deze 's-nachts goed heet laat staan blijft het overdag nog een beetje behaaglijk.
Wij hadden dit complex geboekt omdat er 1 persoon/volwassenen niet skiet en dus overdag van deze faciliteiten gebruik zou kunnen maken maar dat is dus niet mogelijk.
Reactie van het personeel: in Frankrijk kom je om te skiën en als je dit niet doet heb je daar niets te zoeken en er wordt geen personeel ingezet overdag om de faciliteiten open te houden voor mensen die niet skiën.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Supermooie omgeving!!!"vertalen
Fam. V. E.
10,0

11-08-2013 Een hele fijne vakantie achter de rug in een 8 pers app met ons gezin v 7 pers ,( mijn man en ik en onze 5 oudere en jongere kinderen.)Zowel onze jongste kinderen als de oudste hebben zich de hele week prima vermaakt! Dit kwam mede door de wifi (Chill) ruimte waar ze van internet gebruik konden maken en het zwembad en veel leeftijdsgenoten hebben ontmoet. Ook was er genoeg te doen (minidisco, sport en spel, kabelbaan , schuimdisco enz.)in het dorpje (5 min lopen) en is de omgeving ronduit schitterend. Ook nog dagje naar Italië geweest (susa) en via schitterende route er heen gereden.
( door de bergen, niet door tunnel)

met jonge kinderen, 2013
"Niet geschikt voor kleine kinderen.. geen vertier"vertalen
Rijs
3,0
3,0
6,0

01-08-2013 In de zomer (juli) is deze accommodatie ongeschikt voor kleine kinderen. Het zwembad is klein (en dus vol), het dorp is niet op loopafstand, geen vangrail, dus gevaarlijk. Wij zijn dan ook eerder teruggegaan want binnen zitten kan thuis ook. Kortom, tis een gat. Als je een schrijver bent en absolute stilte wil is dit een prima plek. Kan me voorstellen dat bergwandelaars dit ook leuk vinden. Voor ons was het eens en nooit weer. Pluspunt:: Vriendelijk personeel.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke bestemming voor in de zomer"vertalen
Wiebe en Jenneke Ku...
10,0
8,0

18-08-2013 Via een veiling hier een week doorgebracht.
Mooi app.complex met zwembad en gratis goedwerkende wifi in een leuke ruimte voor de jeugd e.d. Verder een leuk zwembad voor als je terugkomt vanuit de bergen.
De omgeving is geweldig. We hebben de auto niet hoeven te gebruiken.
We zijn alle dagen de bergen in geweest. Het dorp is klein maar levendig.
Het is jammer dat het gebied vooral gericht is op de winter. Voor in de zomer is het nl. een top bestemming. Je kan er ook volop mountainbike´s huren.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuk voor een keer in de zomer"vertalen
astrid
8,0

01-08-2013 Via veilingsite hier in de zomer een week doorgebracht. De appartementen zijn aan de kleine kant, maar wel prima qua uitrusting en comfort. Jammer dat de bar 's avonds gesloten was, want in het dorp is niks te doen. Het is puur ge-ent op wintersport en andere hotels waren allemaal dicht, de bars, muv 2 stuks, waren dicht enz. De pizzeria la piccolini was wel open en is een echte aanrader.
Ga hier heen als je van wandelen en rust houdt of ondernemend bent qua uitstapjes. Met hele kleine kinderen heb je hier niets. Wij hebben van hieruit 2 dagen Milaan en een dag Turijn gedaan en dat ging prima, minpuntje was de tol voor de frejustunnel en italiaanse autobanen, maar personeel la turra kan je aan korting helpen. Als je je een beetje voorbereid en voor je eigen vertier zorgt, kun je hier een prima vakantie vieren.

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Gewoon goed!"vertalen
Maria
6,0

10-02-2013 La Turra heeft het gewoon goed voor elkaar! De ruimtes zijn inderdaad klein, maar te doen. Wij hadden, gezien de vorige berichten, een 8-persoonsappartement voor 5 personen (jong echtpaar met 5-jarig jongetje en een ouder echtpaar).
De omgeving is magnifiek, het is vooral prachtig om vanaf Punta Bagna te skiën, deze afdalingen zijn wat mooier dan die aan de 'voorkant' van de berg. Leuk dorpje, behulpzame mensen (voor Franse Begrippen).
Minpuntje is de ligging van het hotel ten opzichte van de cabinelift: dit is ca. 300 meter lopen (sjouwen dus, met ski's en skischoenen aan). Je kunt wel met de stoeltjeslift vlakbij het hotel, maar de enige manier om bij de cabinelift te komen (en dus vervolgens bij het middenstation waar alle bedrijvigheid is) is via een lange groene piste waarbij je veel moet prikken.
Onze zoon heeft een week skiles gehad via korting van touroperator bij ESF. Het zijn wel grote groepen.

met jonge kinderen, Dec. 2012
"Goede accommodatie in Frankrijk"vertalen
WIchert Dijkstra
9,0

29-12-2013 Voor Franse begrippen goede accommodatie. Accommodatie is goed onderhouden, heeft broodservice en prima buitenzwembad.

met oudere kinderen, Dec. 2012
"Prima accommodatie!"vertalen
Tanya
8,0

06-01-2013 Rustig gelegen, doch naast de piste. Leuk skigebied! De appartementen zijn voor Nederlandse begrippen erg klein. Ga je met 2 pers, dan zou ik een 4 pers appartement boeken, bij 3 pers een 6p appartement etc.
Eenvoudig ingericht, vriendelijk personeel. Complex in het bijzonder geschikt voor gezinnen.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?