Hotel Novotel Valence Sud ****

6,7

12 reviews over Hotel Novotel Valence Sud in het Nederlands

Novotel onwaardig!

Jack, 22-8-2016

Eerder een 2 sterren motel. Goor zwembad, onvriendelijk personeel of gewoon frans personeel.

Haren op bed, haren in de badkamer, schimmel en afgeleefde kamers. Verder zijn de prijzen voor een 2 sterren hotel, wat meer is het echt niet waard, veel te hoog. 7,50€ voor een glaasje wijn en 4,50€ voor wel een heel klein pilsje.

Misschien goed in vergelijking met ibis budget hotels. Maar in vergelijking met andere novotels is dit echt slecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

onderweg naar Spanje...

Ada, 5-10-2015

Wat een mooi hotel, vlak bij de snelweg en toch een plek waar je je er echt uit voelt (niet zo'n parkeerplaatshotel tegen de snelweg aan). Even relaxen na een dag rijden. Dat lukt daar best... Er is een zwembad, maar dat heb ik niet gezien. Terras is geweldig mooi, met een waterval er achter, 's avonds mooi uitgelicht. Prima kamer.
Gereisd met partner in augustus 2015

Goed overnachtingshotel

SD, 11-8-2015

goed hotel ter overnachting onderweg. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Kamers netjes en schoon. Bedden prima. Kamer voor 4 mensen niet heel groot, maar prima te doen. Met de kinderen ook nog genoten van het zwembad. Was groot genoeg en netjes. Wij hebben geen gebruik gemaakt van eten of drinken in het hotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooi

Janneke visser, 22-7-2013

Mooi en schoon hotel voor een lage prijs. Perfect voor tussenstop naar Portugal of Spanje
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Perfecte Tussenstop naar het zuiden

menno, 16-9-2012

Familienamen was ruim en netjes, met bad en 4 bedden in de kamer. Prima aan te rijden. Geen gebruik gemaakt van het onverwarmde zwembad, maar het is er wel.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Een zeer matig Novotel

jeroen.bos, 11-8-2012

Onderweg naar Spanje hier overnacht. We verblijven al jaren onderweg in Novotel of Ibis hotels maar dit is zonder meer het slechtste Novetel dat we ooit zijn tegengekomen. Op de receptie voor het eerst sinds een tijdje weer eens een "ouderwets" ongeintereseerde Franse behandeling. Wifi werkte niet/nauwelijks (met pubers niet echt heel handig...). Diner veel te duur voor wat je er voor krijgt. Het lijkt er op de Accors Hotels vooral hierop wil besparen. Was ooit een feestje onderweg maar dat is nu echt verleden tijd. Ontbijt wel, zoals altijd in Novotels, uitstekend.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

nooit meer

audi q7, 23-8-2011

te duur hotel voorm dranken. kamers waren goed en proper. Ontbijt is veel te duur en de kwaliteit is slecht. De keuze is minimaal. Hotel ligt afgelegen op een industrieterrein. Diner is waardeloos van kwaliteit en schrikbarend duur. Advies is om ergens anders te eten. Novetel Beaune is veel beter en Novotel Girona is top.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Slecht Hotel

Fam Stoffer, Maastricht, 8-8-2011

Service was zeer sclecht. Ingecheck om 16.15 uur ( doorreis ) receptionist vroeg( met ringbaardtje ) of hij moest reserveren in het restaurant, Prima om 19.00 uur.

Om 19.10 uur arriveren we bij het restaurant en wat denk je, inderdaad geen resevering. Wij wezen de Maitre naar de betreffende medewerker en hij belde met hem. Wat zei receptionist daar weet ik niks van af. Restaurant was vol, volgende ronde was om 21.00 uur, 2 kinderen en de hele dag in de auto gezeten ik hoef u niet te vertellen dat dit geen optie was. In het voorbij lopen bij de receptie zeiden we de betreffende medewerker dat hij bedankt was voor de reservering, waarop hij zei; je had zelf moeten reseveren. We hebben de auto gepakt over de brug terug gereden en we hebben heerlijk gegeten bij de " Bufflo Grill " super.

Voor wat betreft de kamer, no 404 slecht gepoets, overal stofnesten en volgens mij was de poes in het bad geweest, overal haren. Dit hebben wij ook vermeld aan de receptie.

Novotel onwaardig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima overnachtingshotel

Fam. Wils, 14-7-2011

Goed gelegen langs de snelweg, met afgesloten parkeerplaats. Nette kamers, niet al te groot, maar ook zeker niet te klein. Ontbijt is goed genoeg, maar beter, dan de meeste ander franse hotels. Kortom niets mis mee.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Goed voor een nachtje zonder ontbijt

Van Nuffel Geert, 25-9-2008

Twee maal overnacht op doortocht naar en van Spanje. De kamers zijn bruikbaar maar de 2e nacht was de matras te hard.

Het onbijt is ondermaats qua keuze en hoeveelheid en bij de 2e overnachting (meer gasten aanwezig) was er een duidelijk tekort, ook aan keukenpersoneel (waardoor het bijvoorbeeld wachten op glazen,... was).

Diner eten wij (als Belgen) al in geen jaren meer in een Novotel in Frankrijk. Wel ooit geprobeerd... gewoon veel te weinig, niet smakelijk en te duur.

Hou zo rechts mogelijk aan de péage Valence Sud komende van de A7 om de afslag direct erna rechts niet te missen.

Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel Valence Sud bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Valence Sud in Valence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Valence Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Valence Sud scoort een 6.72 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: