Bed and Breakfast Ferme Robin ***

Bed and Breakfast Ferme Robin
Ferme Robin
8,7

77 reviews over Bed and Breakfast Ferme Robin in het Nederlands

Heerlijk plekje om tot rust te komen

Judith, 16-10-2017

Een prachtig idealistisch plekje. Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw en heerlijk eten. Leuke jeux de boules baan waar we ons een hele dag goed vermaakt hebben. Ik raad deze plek zeker aan!!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Dominante gastvrouw, gemiddelde kwaliteit

Robert, 19-8-2017

Annemarie is de gastvrouw van ferme Robin. Wij vonden het verblijf wat tegenvallen afgezet tegen de foto's. Annemarie is vrij dominant van aard en laat dat in vele opzichten merken. Kinderen krijgen weinig ruimte om lekker kind te zijn, gezever over een lichtknopje dat niet goed aan staat, zomaar de kamer inlopen terwijl mijn vrouw zich staat te verschonen... kortom wij voelden ons voortdurend bekeken en gecontroleerd. En als ze ons dan ook restaurantjes adviseert die matige kwaliteit leveren - zijn vast vrienden van ze want we zagen de eigenaren vh restaurant langskomen op lokatie- dan ben ik er wel klaar mee. Nee, dit was hem niet. Wij zoeken rust, kalmte en ruimte. Het moge duidelijk zijn: Wij komen niet meer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
annemarie romviel, eigenaresse, 10-10-2017

Ik heb lang nagedacht of ik hier op zal reageren want hier staan beschuldigingen in die ik zeer onterecht vindt.

Op de eerste plaats loop ik nooit maar ook helemaal nooit zomaar een kamer binnen als er gasten zijn.

Daarnaast wordt er gesuggereerd dat ik een adres van een restaurant geef omdat dat vrienden van ons zijn . Het klopt het restaurant « Chez Theo » in St. Donat sur l'Herbasse zijn vrienden van ons maar ik geef dit adres omdat wij het een heel lekker restaurant vinden. Wij zijn ook niet de enige want ze scoren op twee web-sites met een totaal van 80 meningen een 4.5 op 5

Wat me wel opvalt is als mensen een probleem hebben met een van ons dan is er gelijk niets meer goed. Een beetje zielig om b.v. ook het eten een 3 te geven terwijl alle andere mensen het eten gemiddeld beoordelen op 8.4

Wat ik daarbuiten jammer vindt is als mensen zo ontevreden zijn dat ze hier ter plaatse er niets over zeggen maar dat we dit terug vinden op internet.

fantastische b&b

An-en-Rudy, 2-8-2017

Reeds de 3e maal dat we hier verbleven, en opnieuw een zalige vakantie gehad. Deze maal voor 12 nachten. Het is er heerlijk rustig. Je logeert in een mooi ingerichte kamer met alle comfort en elke morgen wordt een heerlijk ontbijt geserveerd. Op maandag, woensdag en vrijdag kan je er heerlijk dineren en genieten van de uitmuntende kookkunst van Georg en Annemarie, met heerlijke streekproducten. Samen genieten, babbelen en lachen aan de lange tafel op het grote terras.

Op de dagen dat er niet wordt gekookt kan je terecht in vele adresjes

die zij je kunnen aanbevelen.

Of je kan gebruik maken van de goed uitgeruste buitenkeuken.

Indien je wil geven zij je met plezier eveneens vele tips voor uitstappen, wandelingen en bezienswaardigheden in de streek.

Annemarie en Georg, jullie bezorgden ons terug een fantastische tijd in

Ferme Robin! (en opnieuw thuis ook de nodige heimwee)

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig!

Johan en Marloes Becht- van Driel, 5-6-2017

Na een lange reis vanuit Nederland, is dit de ideale tussenstop naar het Zuiden. Een prachtige plek! Ook voor de kinderen! Ze hebben heerlijk gespeeld. 's Avonds eten gekookt in de buitenkeuken en heerlijke buiten gegeten. Prachtige kamer, en lekker ontbeten in de ochtend!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

helemaal geweldig, super gastvrij en nette kamers.

andré van der heijden (ursem), 31-8-2016

heerlijk ontbijt stond iedere morgen klaar.

3 x per week mogelijkheid om aan te schuiven bij diner. 2 x gedaan en was zeer gezellig en goed. (prijs / kwaliteit oke)

eigenaren vertellen graag over wat er allemaal te doen is in de buurt.

zwembad zou dit verblijf voor ons helemaal perfect maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een plek om terug te keren....

Fam. Gallé, 19-8-2016

Ferme Robin is een geweldige plaats om te verblijven. Ligt in een prachtige, landelijke, omgeving. Mooie, ruime, smaakvol ingerichte (familie)kamers. Buiten volop mogelijkheden om te zitten, trampoline voor de kinderen. Erg vriendelijke eigenaren met aandacht voor iedereen. Heerlijk gegeten en gezellig gekletst met de andere gasten van verschillende nationaliteiten. Een zwembad zou Ferme Robin helemaal perfect maken....

Wij hebben genoten en komen graag terug als we in de buurt zijn!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Absolute aanrader

Jeroen Vermeire, 1-8-2016

Zeer mooie omgeving en zeer vriendelijke en gemoedelijke mensen! De eigenaars stonden je bij voor diverse leuke tips, lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. We hebben een fantastische week beleefd.
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke plek om te vertoeven.

Anja en Fred, 25-7-2016

Wij herkennen het verhaal van de "onbeschofte" eigenaar zeker niet. Wij komen hier nu vier jaar en worden altijd door beide een warm welkom geheten.

Wat ons op FermeRobin altijd weer blij maakt is de ontspannen sfeer, de heerlijke ruime en schone kamers en op maandag woensdag en vrijdag de gezellige gezamenlijke maaltijden door de eigenaar klaargemaakt!

Gereisd met partner in juni 2016

nooit weer, vreselijke eigenaar

Peter Saathof, 18-6-2016

Kamer was prima. Eigenaresse was vriendelijk maar de eigenaar was een vreselijke onbeschofte man. Sprak alleen maar frans tegen zijn franse vrienden en heeft zich totaal niet gastvrij gedragen. Geen enkele belangstelling getoond aan de gasten en dronk teveel. Typisch gedrag van een alcoholist.

Eten was zeer matig.

Gereisd met partner in mei 2016
annemarie romviel, eigenaresse, 11-7-2016

Wij doen ons best om het iedereen naar de zin te maken. Dat lukt dus niet altijd en ik vind het jammer dat U zo ontevreden bent. Het spijt me dan ook dat U mijn man zo vreselijk vindt. Waar ik echter een probleem mee heb is dat U mijn man na verblijf van één nacht kunt beschrijven als alcoholist. Ik vind dat U wel heel snel ooordeeld!!!!

Gelukkig hebben alle andere mensen een andere kijk op ons functioneren.

Gewoon Top!

Sonja Kamer, 24-10-2015

Warme ontvangst door de eigenaresse. Heerlijk ruime kamers met een goed bed.Prima sanitair. Lekker ontbijt met eigen gemaakt jam, gekookt eitje, kaas en worst, muesli, yoghurt echt er ontbrak niets.

Er bestaat de mogelijkheid om tijdens een langer verblijf 3 x per week mee te eten. Gekookt door de eigenaar. Een ster restaurant doet er niet voor onder. Kortom wij hebben hier genoten van dit B&B, van de omgeving. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme Robin in Valence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme Robin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ferme Robin scoort een 8.67 uit 10 op basis van 86 reviews.