7,3

10 reviews over Camping Au Valbonheur (vh. Plan d'Eau) in het Nederlands

dubbel....

Frank, 14-8-2017

Weer genoten van de prachtige camping in mooie omgeving. Camping vaart er wel bij dat mensen terugkomen vanwege de plek denk ik. het sanitair in twee van de drie gebouwen is redelijk: sta je bij het derde gebouw in de buurt dan weet je regelmatig echt niet wat je ziet, ook als je gewend bent aan "de franse slag". En dan hangt de beheerder ook nog een briefje op dat het aan de gasten ligt.... Kortom: mooie camping maar beheerder zou met investering op gebied van sanitair een topcamping neerzetten.
Gereisd familie in augustus 2017

geweldig genoten van zon, meer en bergen. Super!

Mirjam, 10-8-2017

Met 2 tieners (11 en 13) prima verblijf gehad in een stacaravan. Deels onder de bomen, van alle gemakken voorzien. Camping zelf ligt mooi in een dal van waaruit diverse wandelingen, fiets- of autotochten zijn te maken. In het hoogseizoen was er (Nederlandse) animatie welke ook voor de (vele)Nederlandse tieners en kleintjes goed voor elkaar was.

Zwemmen bij het meer is leuk met eigen ligbedden van de camping. Openbare deel is erg druk met de Fransen. Strandtent is prima en lekker eten!

Het riviertje de Bonne welke achter de camping langs loopt is voor de oudere jeugd geweldig!

Grote Intermarche in La Mure (25 min) of kleine superette in het dorp (weinig keus/basis). Elke ochtend op de camping een bakkertje met brood.

Bij de receptie is men erg behulpzaam en ook staat er wekelijks een info-stand van de regionale VVV in het hoogseizoen.

We raden deze camping zeker aan!

Gereisd familie in augustus 2017

Locatie verdient betere camping

G. Brockhoff, 2-8-2017

Mooie ligging aan meertje en aan voet Col d'Ornon op zo'n 20m van La Mure en 30m van Bourg d'Oison. Ruim opgezet, sub's/kano's te huur. Mooie uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. Meertje is druk en luid door openbare toegang. Sanitair is met Franse slag en (ver) onder de maat: oud, onvoldoende en onhygiënisch. Zou met een paar verbeteringen topcamping kunnen zijn.
Gereisd familie in juli 2017

Mooie omgeving

Jansen, 31-7-2017

Camping ligt op super mooie plek. We komen er nu al paar jaar maar merken dat het wel steeds drukker wordt. Vooral sanitair laat te wensen over, oud, vies en te weinig. Mooie kampeerplekken, heerlijk meertje.
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige omgeving

Marco, 27-7-2017

Heel veel mooiebwandelingen in de buurt. Op de camping zelf kan van alles. Heerlijk voor de campeerders die houden van wandelen en water!
Gereisd familie in januari 2017

Paradijs op aarde, voor ons.

Joop van Zuilen, 18-11-2016

Fantastisch ruime plekken, rust, ruimte, water, prachtige natuur, uitstekende eetgelegenheden en zeer vriendelijke, hard werkende mensen die alles voor hun gasten zo goed mogelijk proberen te regelen. Sanitair is Franse slag, houwen zo, zijn niet voor niets in Frankrijk. Geweldige uitvalsbasis voor schitterende bergwandelingen. Leuke supermarkt in dorp. Mét zon, een leven als God in Frankrijk in een paradijs op aarde. 2015 saampies, 2016 saampies plus een week met onze grote kids (bijna 30) . Heerlijk in tenten direct aan t meer. We kijken alweer uit naar 2017 hier. Fantastisch
Gereisd familie in augustus 2016

Prachtig uitzicht, ruime plekken.

Irma, 5-8-2015

Rustige camping met zeer ruime plekken. Sanitair is redelijk maar veel te weinig. Zwemwater is heerlijk doordat het meertje niet te diep is snel een prima temperatuur. Groote camping daardoor ook veel ruimte voor voetbal, volleybal, badmaton Enz. Geen animatie maar kids 15> hebben zich prima vermaakt. Restaurant goed ook voor afhalen van pizza en patat en in de morgen brood. Boven in het dorp een klein supermarktje. Grote supermarkt en leuk markt in la mure (30 min. Met auto).

Camping heeft een nieuwe eigenaar die zijn camping goed onderhoud en snel meer sanitair erbij wil maken.

Gereisd familie in juli 2015
Franck Perron,
Hallo Irma! Hartelijk dank voor deze review! We gaan alweer richting seizoen 2016 en zijn al sinds eind oktober hard aan het werk om alles helemaal spik en span te hebben voor de opening! Er is inmiddels een derde sanitair-blok bijgekomen, de andere twee krijgen ook nog een "lift" en er is straks ook op meer plekjes electriciteit te krijgen! We hebben er enorm veel zin in en we hopen jullie weer te mogen verwelkomen! Groetjes van het hele team! Suzanne, de receptionniste.

Prettige camping, mooi gelegen

R. Driessen , 16-7-2015

Goede uitgangsplek voor bergwandelingen. Na afloop zwemmen in het meer dat aan de camping ligt.

De camping is geen municipal meer, maar in particuliere handen over gegaan. Lijkt nu beter georganiseerd, oa een aardige Nederlandse vrouw, die vriendelijk en behulpzaam is.

Sanitair is schoon, geen muntjes meer bij de douches, capaciteit enigszins te weinig.

Gereisd met partner in juli 2015

Schitterende ligging is enige positieve!

Stolk, 22-8-2014

Een mooie groene camping is het zeker maar waar het mooi groen is, juist, valt veel regen! Ligging is formidabel, echter voor ons eens maar nooit weer. Korte opsomming: sanitair belachelijk smerig en oud. 2 x per dag 'schoonmaak', de remsporen aan de buiten kant (!) van de pot zaten er na 3 dagen nog. Rond scheurende busjes over camping met kano-gasten (die ook allemaal van 'onze' wc gebruik maken)...

Douche muntje kost 1 euro! Als dank voor die kosten mag je ongeveer 10 min douchen maar zelf temp. instellen, dat dan weer niet. Ene douche warm, andere koud. Stroomuitval gehad! 3 kwart dag zonder stroom en water gezeten en alle wc's smerig omdat ze niet doorgetrokken konden worden. Schoonmaken na herstel? Nee, we zijn zelf de wc's langs gegaan om te spoelen...

We dachten echte kampeerders te zijn maar als dit echt kamperen is dan passen we. Een gezin met 2 volwassen en 2 kinderen (1 en 3) kan hier niet kamperen. Mijn oudste moet namelijk de bril vast houden bij wc bezoek. Oja, wc bril?

Gereisd familie in augustus 2014

Prachtig uitzicht op de bergen!

Marjon, 2-7-2012

Aantal keren op deze camping geweest. Je bent vrij om een plaats te kiezen. Ruimte genoeg! Het hoofdsanitairgebouw ziet er prima uit maar werd matig schoongemaakt. Het andere gebouwtje kun je beter mijden. De ligging is subliem bij een meer waar je omheen kunt wandelen en mooi uitzicht vanuit je tentje. De wandelmogelijkheden zijn fantastisch. Het Ecrin-gebied is gewoon prachtig. De prijs was een aantal jaren geleden een lachertje maar dat kan veranderd zijn.
Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Valbonheur (vh. Plan d'Eau) in Valbonnais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Valbonheur (vh. Plan d'Eau) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Au Valbonheur (vh. Plan d'Eau) scoort een 7.32 uit 10 op basis van 10 reviews.