Appartement Le Centre

• Ligging t.o.v. pistes9,3

3 reviews over Appartement Le Centre in het Nederlands

Thea, 16-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zaten in Olympic aan de rand van de piste appartement was klein maar schoon, geen probleem met de borg teruggave.Het is wel een heel eind met je spullen sjouwen vooral als je 50+ bent.Maar de prijs is het bewijs.Voor dit bedrag kun je twee maal gaan.Ook voor uit te gaan is het erg leuk.Volgende keer kiezen we weer voor Husk.
    Gereisd anders in januari 2006

Mayke, 27-2-2005
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hadden een appartement geboekt Le centre, en de naam van het appartement waar we zaten hete "Résidence les Hauts de la Vanoise". we zaten schuin tegen over het Yorin fm Cafe en ook vlak bij de piste en naast het appartement was een supermarkt!!!We hebben met 4e in het appartement gezeten we hadden geen stapelbed dat was wel mooi!! dat kwam denk ik omdat we naast de lift zaten...We hebben hier echt een super vakantie gehad Val Thorens is echt super!!!Het zijn goede pistes en bij ons had bijna heel de week de zon geschenen heerlijk. Het uitgaan in Val thorens was ook super Le Monde was een leuke Bar en Yorin ook wel! see you next year!!
      Gereisd anders in februari 2005

daan, 17-1-2005
      • Ligging t.o.v. pistes10

perfecte locatie

dicht bij de cafeetjes en je doet je skies aan en loopt 20 meter uit het hotel en skiet een kleine piste op die je brengt naar een lift die je naar een grotere piste brengt

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Centre in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Centre scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.