Appartement Chalet Mariet

zwaar onvoldoende

Jan de Groot, 12-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met Chalet Mariet in Val Thoresn hebben we de volgende ervaringen:

• Het appartement was niet schoon, bij aankomst hebben we eerst kasten, tafels, nachtkastjes en wastafels schoon moeten maken. Zo te zien was er alleen summier stofgezogen. Bovendien waren toiletemmertjes niet geleegd!

• Diverse lampen waren defect.

• De douchestang in één van de badkamers hing los

• Er miste 3 latten in een lattenbodem van één van de bedden.

• Slaapkamer 4 met 1 éénpersoonsbed is geen slaapkamer maar een kast.

• Verder had de cabine geen 2 éénpersoonsbedden maar 2 matrassen. Bedden pasten niet onder het dak. Geen echte slaapplaatsen!

E.e.a. hebben we gemeld bij de hostess van Jiba, echter hier is niets mee gedaan.

Kortom het appartement scoorde naar onze mening zwaar onvoldoende, zeker voor die prijs! Een slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Verder ligt het appartement comfortabel dicht bij het dorpscentrum.

Vanaf het chalet moet je 150m lopen voordat je kunt skiën.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chalet Mariet in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chalet Mariet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chalet Mariet scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.