Appartement Centre Du Luxe ****

• Ligging t.o.v. pistes8,3

10 reviews over Appartement Centre Du Luxe in het Nederlands

Marlou, 6-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten in de Dutchweek in Centr de Luxe, Le Glaciers. Wij hebben voor 4p een 6p app geboekt want de app in Frankrijk zijn over het algemeen erg klein. Wij hadden een huiskamer met 2p slaapbank en 2 aparte slaapkamers met 2 1p bedden. De keuken was prima ook de leefruimte is voor 4p prima. De douche was ruim maar er zat wel wat schimmel in de voegen van de douche. Verder prima locatie naast bar Le Monde en tegenover het overdekte winkelcentrum. En aanrader om hier te zitten en tip; boek een groter app als dan je eigenlijk nodig hebt, want app in Frankrijk zijn echt klein!
Gereisd met vrienden in april 2008

korna, 24-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Residence Centre du Luxe is een verzamelnaam. Wij zaten in Hauts de Vanoise en Trois Vallees. Nette appartementen met nieuwe badkamers. Het uitgaansleven dichtbij, er is geen volledige nacht stilte. Voor lichte slapers zijn oordopjes een must. De piste was erg dichtbij! De appartementen waren prima en we zijn zeer te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding. Prijzen in Val Thorens zijn uiteraard duurder dan in Nederland of andere ski resorts. Je kan prima je weg vinden in de supermarkt. De restaurants hebben prijzen op Nederlands niveau. Drinken zowel op de piste als in het dorp is duur.

Het ski resort is uitdagend. Van de kleur aanduidingen op de pistes klopt niks, dus een complete verrassing. Ik zou Val Thorens niet aanraden voor de beginnende skiër maar voor ervaren skiërs. De hoge rode pistes zijn in de ochtend werkelijk te gek en het uitzicht vanaf 3200m is adembenemend.

Gereisd met vrienden in februari 2008

monique, 2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten ook in Eskival, rustig gelegen. De appartementen zijn echt Frans, superklein en gehorig. De ligging en pistes zijn perfect en de rest is echt frans, dus helemaal niets te beleven.
Gereisd familie in december 2007

Peter, 2-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Centre de luxe bestaat eigenlijk niet als één complex, het is een verzamelnaam voor meerdere app. verdeeld over het dorp. Ook wij hadden de pech in het app. te zitten boven de vikking bar. App. is eenvoudig en absoluut zijn geld niet waard. Tot 4 uur in de nacht gewoon super herrie, zowel van lolbroeken op de gang (alles is van beton en app ligt vlakbij de lift) als vanuit de onderliggende bar. Gelukkig zijn de bergen hier fantastisch en 's-avonds dan zelf ook maar een flinke neut. (geboekt bij Touroperator)
Gereisd met vrienden in januari 2006

Cees & Tialda, 1-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten in het Esquival, direct aan de "sneeuwplein" (verzamelplaats lessen). Appartement is niet groot, maar wel compleet (vaatwasser, oven, magnetron). Moesten slapen op stapelbed en bedbank, maar dat was voor een weekje niet zo erg. Appartement is wel erg gehorig m.n. voor diegene die in de woonkamer slapen. Kleine vijf minuten lopen naar de winkels, kroegen etc. Wij hadden via Touroperator geboekt en service was op zich oké, behalve dat één van de reisleidsters op de dag van vertrek niet zoals afgesproken langskwam en telefonisch ook onbereikbaar was. Erg lastig als je vroeg weg wil... Maar voor de rest een super wintersport gehad!
    Gereisd anders in maart 2007

Peter , 7-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes10

het app. was gewoon super we zate er met 4 mannen en zaten voor en zacht prijsje een hele week lekker te feesten, en in het app. ook niets te kort gekomen!!
      Gereisd anders in februari 2007

Mar., 28-1-2007
      • Ligging t.o.v. pistes6

Gesitueerd pal boven de Viking-bar. Kortom: tot 04.00 uur 's nachts 'gratis' live-muziek en schreeuwend volk. Apparatement was vrijwel gelijk aan 2-sterren app. genaamd 'Neves'.

Absoluut -GEEN- vier sterren waard...!!!

Gereisd anders in januari 2007

siezen, 30-12-2006
        • Ligging t.o.v. pistes9

prima appartementen voor prima prijs, boek bij Touroperator en je bent het goedkoopste uit.

wij zijn altijd met alleen mannen en nemen een 6 persoons appartement en dat bezetten we met 7. eentje op luchtbes gaat prima en je bespaart weer een paar centen. appartementen zijn verdeeld over val thorens, hebben een prima inrichting. veel plezier zal zeker lukken.

Gereisd anders in december 2006

Eleveld, 16-1-2006
          • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartement, maar zoals in heel frankrijk moet je voor 2 personen een 4 persoons appartement huren
            Gereisd anders in januari 2006

Sjaak, 1-4-2005
            • Ligging t.o.v. pistes9

Onder de formule "Centre Deluxe" kun je worden ingedeeld in diverse acco's. Wij mochten onze week doorbrengen in complex Olympiade. De luxe was erg ver te zoeken en voor 5 personen was het app wel erg klein. Wel een geweldige vakantie gehad overigens.
              Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centre Du Luxe in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centre Du Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Centre Du Luxe scoort een 6.7 uit 10 op basis van 10 reviews.