Matig

nooit meer

ellen, 1-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

•Laptop gesloten

•Schoonmaak:Appartement niet op tijd klaar (17.00u) daarna nog heel vies (20.00u), onvoldoende lakens en handdoeken,op het balkon lag 1m sneeuw.

•Zwembad: Mijn kinderen zijn echte waterratten, maar kwamen twee keer na 10 minuten terug. Te koud. (we de gehele week niemand meer in het zwembad gezien)

•Fitnesskamer: kapot

•Garage: te klein voor aantal auto's

•Appartement: lekkage, ongezellig, maar wel ruim

•Receptie: 's avonds in het donker achter je laptop

•Eindschoonmaak/terugbetaling borg:Voor de deur worden 2 zakken gelegd. Blijkt bij de controle dat je de lakens en handdoeken hierin moest doen. Snauw, snauw, grauw, grauw,…Het hele appartement wordt gecontroleerd. Hadden ze dit maar eerder gedaan!

Graag willen we een heel groot compliment geven aan het restaurant "Ferme de Rosalie".

Leuk houten restaurantje, kleinschalig en gezellig ingericht. Heel de week heerlijk gegeten voor €159 pp voor 7 dagen. Jean Luc een fijne gastheer!

Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Alaska in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Alaska zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Alaska scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.