Appartement Agence 2300

• Ligging t.o.v. pistes9,3

4 reviews over Appartement Agence 2300 in het Nederlands

Ingrid, 8-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten in appartement Diamant recht tegenover het kerkje. Ik vond het een prima appartement met open haard, ligbad, 2 slaapkamers, ruim balkon en een ruime kamer met open keuken. Wij waren met z´n 4en en dan was dit ruim genoeg. We moesten een trap af en stonden dan op de piste en bij 2 liften. Ook zit je midden in het centrum, max. 5 minuten lopen en dan heb je alles wat je wilt. Ik vind het een aanrader.
    Gereisd anders in januari 2007

M@rt1n, 10-10-2005
    • Ligging t.o.v. pistes9

Agence 2300 verhuurt verschillende appartementen in verschillende complexen. Deze beoordeling gaat over complex Hauts de la Vanoise, 1 kamer appartment voor 3 personen.

Appartement volgens Franse begrippen: niet te groot (te klein voor 3 personen, max. 2!!), van alles voorzien, goede ligging in het dorp, klein stukje lopen naar de piste. Als je weinig eisen stelt en niet veel wilt betalen zit je hier redelijk goed.

Gereisd anders in oktober 2005

P. de Jong, 18-8-2005
      • Ligging t.o.v. pistes10

Klein appartement, met alle benodigheden. Perfecte ligging in het dorp
        Gereisd anders in augustus 2005

arnold, 2-2-2005
        • Ligging t.o.v. pistes9

standaard complex met een gunstige ligging.
          Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agence 2300 in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agence 2300 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agence 2300 scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.