Camping Le Pastural ***

Camping Le Pastural
Le Pastural
8,4

18 reviews over Camping Le Pastural in het Nederlands

SUPER camping met heel vriendelijke eigenaars

familie geldof, 28-8-2017

beleefd,rustig,prima zwembad,wc's en douches ok

behulpzame eigenaars

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

aanrader

WLannoye, 17-8-2017

Nette camping gelegen in het noordelijke deel van de zuidelijke Ardèche. Ideaal als uitvalsbasis voor de weide omgeving. Net sanitair dat dagelijks 3 x wordt schoongemaakt. Vele activiteiten door de camping georganiseerd : karaoke, kinderanimatie, concours de petanque en ping pong. Voor lange caravans niet zo eenvoudig maar opa komt met zijn tractor de caravan ophalen en ter plaatse zetten. Zeer rustige camping, vooral 's avonds. Overdag moet je het lawaai van de vele Nederlands erbij nemen. Uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad maar toegang tot riviertje met waterval waarin je kunt zwemmen en van de rotsen springen. De plaatsen zijn niet echt zeer groot maar wel te doen. Wifi gratis over bijna de ganse camping. Wij hadden gereserveerd voor 14 dagen maar hebben bij aankomst ons verblijf verlengd tot 1 maand. Hier komen we zeker nog terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Leuke camping!

Jolanda, 27-8-2016

Fijne tijd gehad op deze camping. Nette mobile home op het mooiste plekje van de camping. Prima zwembad en leuke speeltuin voor de kinderen.

Leuk riviertje onderaan de camping.

's Avonds wel wat last van wind, zorgde voor koele avonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Relaxte vakantie!

Reneenl, 4-9-2015

Rustige kleine camping gelegen in een mooie omgeving. Het riviertje langs de camping heeft verschillende mogelijkheden. Leuk voor kinderen die graag visjes vangen, terwijl een je een eindje verderop bij de waterval van de rotsen kunt springen. De camping eigenaren ontvingen ons aller hartelijkst. Bij aankomst bleken wij niet de juiste stekker bij ons te hebben, de eigenaar had deze voor ons te leen. Ze hadden ook goede adviezen voor het fietsen in de omgeving. 'S avonds hoor je alleen de krekels en het stromen van het riviertje. Je komt hier voor de rust. Wil je vermaakt worden met knutselgroepjes en disco avonden dan ben je hier aan het verkeerde adres.

Toiletten worden goed schoongehouden, voorzien van toilet papier. Er is geen wc bril, die heb ik ook niet nodig. Wij gaan niet gauw 2 x naar dezelfde camping maar hier zouden wij zo naar terug gaan. Er is eten te krijgen, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het zwembad is klein, maar voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk ontspannen

Evert, 10-8-2015

De camping is een goede uitvalsbasis wanneer je van ontspannen, midden in de natuur houdt. Veel lokale markten in de nabije omgeving en zeer veel wandel en mountainbike mogelijkheden.

De camping zelf bestaat uit zeer grote plekken welke duidelijk afgebakend zijn. Sanitair niet super nieuw maar wel altijd schoon. De eigenaren staan altijd voor je klaar en zijn meer dan behulpzaam. Wij hebben een heerlijke week gehad op Le Pastural!

Gereisd met partner in juni 2013

Heel leuke camping voor uitstappen in de Ardèche

Karel, 1-8-2015

Kleine camping in een rustig dorpje. Vriendelijke en behulpzame uitbaters. De grootte van het zwembad is in verhouding met de grootte van de camping. Beneden aan de camping is er een riviertje met een waterval waar de kinderen van de rotsen kunnen springen; heel leuk. Je kon er hamburgers of pizza eten; deze waren heel lekker. Het brood 's morgens wordt daar zelf afgebakken en is dus niet hetzelfde als het brood van de bakker. Wij waren telkens redelijk laat en hadden af en toe niet datgene wat we wilden of we moesten even wachten tot het gebakken was. Het systeem van het brood vonden we een klein minpuntje. Verder is de camping heel goed gelegen voor uitstappen naar Vals Les Bains, de gorge van de Ardèche en vele andere kleine dorpjes en leuke riviertjes in de buurt. Waarschijnlijk ook een hele leuke wandelstreek, maar op het moment dat wij er waren was het gewoon veel te warm om te wandelen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

'' ontstpannen'' vakantie

J. Koot, 11-9-2013

Ondanks dat wij gevraagd hebben om een rustig gelegen huisje zijn de Franse kinderen toch echt van god los... Niet leuk spelen maar hysterisch krijsen.Ouders die toekijken en niet ingrijpen. Zo zit je 2 weken lang achter de heg waar tot 23uur je elkaar op de veranda niet kan verstaan zonder overdreven je stem te verheffen. Zonde geld... Ze zouden entertainment voor kinderen van deze leeftijd moeten organiseren om dit te voorkomen. Met de Camping is verder niets mis...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima te doen

Nils Meester, 27-7-2013

As we speak zijn mijn zoon en ik nog op de camping en ik wilde toch even zeggen wat een leuke camping dit is. Een kleine camping maar met een redelijk zwembad en een beekje voor de kinderen.

Het sanitair wordt goed bijgehouden en de eigenaren zijn heel vriendelijk. het is hier gemoedelijk en heel veel mensen die hier zijn komen hier al jaren, wat voor zich spreekt. Wat echt de moeite waard is, is het watervalletje 200 meter verderop langs de camping. Hier kunnen de kinderen heerlijk spelen. De omgeving is prachtig en een bezoek aan Aubenas en Vails les Bains is zeker een aanrader. Een minpuntje zou kunnen zijn dat er 's avonds geen bar open is en het gezeur over de zwembroek is nu echt in heel Frankrijk. Kortom prijs/kwaliteit is uitstekend!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

2 heerlijke weken gehad

mamakvs, 26-8-2012

We hadden eigenlijk voor 1 week geboekt,maar hadden het zo naar ons zin, dat we 2 gebleven zijn.

Niet al te grote camping, vriendelijke, behulpzame eigenaren. Mooi zwembad, vlakbij een watervalletje in de rivier.

's avonds mooi uitzicht op Aubenas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Rustige plek voor de Ardèche

isa_1, 16-8-2012

De camping ligt aan een kleine waterloop dat uitkomt in de Ardèche, waar deze nog smal is en niet diep. Beide rivieren zijn super om in de spelen en klauteren. De camping heeft kleine plekken, wel schaduwrijk, wat aangenaam is midden in de hete zomer. Sanitair in nette staat, wel kleine hokjes. Zeker een plaats om terug te keren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pastural in Ucel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pastural zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Pastural scoort een 8.35 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: