Camping Les Rives de l'Aygues ***

Les Rives de l'Aygues
8,4

14 tips over Les Rives de l'Aygues

martin, 18-8-2014
Voor de Wifi moet je helaas betalen..... waar wij bij andere campings gratis wifi hadden bij de receptie of restaurant ( waardoor er ook wat gedronken werd/of gegeten = extra omzet??)
finch, 24-8-2013

Neem fiets mee. Tulette dorp op 3 km door de wijnvelden, kleine baantjes.

Bvb voor kleine boodschappen. Is naar tulette ook nog plat.

Tim, 17-8-2013
De plaatsen bij de rivier zijn de rustigste, maar je kan de rivier nooit zien vanop je plaats, wij hadden plaats 44, overal vlakbij en toch rustig.

Brandwagt, 15-8-2013

-De supermarkt in Tulette (U-Express) is ook op zondag enkele uren open (handig als je zaterdagavond aankomt).

-oordopjes mee voor de eerste dagen op de camping (als je last hebt van het lawaai)

Mark, 4-8-2013
Wijnfeest in Carrianne laatste zondag van juli.
Coma, 29-5-2013
Goed fietsgebied. Als dagreis is de Ardèche aan te bevelen.

Edwin Stad, 23-12-2012

Het 'karten' op Station du Mont Serein (paar honderd meter lager dan de top van de Mont Ventoux) is geweldig voor jong en oud. In een simpele kart (zonder motor, alleen een stuur en een rem) middels een skiliftje 200m omhoog en dan over een skihelling weer naar beneden. Let op de openingstijden. Een aanrader.

Ga ook zeker een dag naar Orange (prachtig amfitheater) en naar de dorpjes rond de Dentelles de Montmirail.

Alied van den Berg, 23-8-2012
Leuke plaatsen in de omgeving zijn: Nyons, Vaison la Romaine, Orange en Avignon. Nog een stukje verder ligt Nimes het Rome van Frankrijk. Zeer de moeite waard om te bezoeken.
poldi hendriks, 23-8-2012
neem haringen voor harde ondergrond mee! hadden wij niet....dit leverde heel wat kromme excemplaren op!
kelly_vogelbolleboom, 11-8-2012
Orange, Avignon, Nyons (donderdag en zonddagochtend geweldige markt), Kasteel van Grignan, Kasteel Suze la Rousse, Ferme aux Crocodilles (Pierelatte) (Lavendelmuseum in Coustellet (Vaucluse) , Gordes (Vaucluse), geweldig stadje (leuk te combineren met het Lavendelmuseum)

Onze bezoekers bekeken ook: