Beoordelingen Camping Les 3 Lacs du Soleil****

Les 3 Lacs du Soleil****
173 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les 3 Lacs du Soleil****
La Plaine de Serrieres, F-38460, Trept

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs du Soleil**** in Trept, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs du Soleil**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les 3 Lacs du Soleil scoort een 7,6 uit 10, op basis van 173 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs du Soleil**** in Trept, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs du Soleil****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les 3 Lacs du Soleil**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 126 vakantiefoto's van Camping Les 3 Lacs du Soleil**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les 3 Lacs du Soleil**** met andere accommodaties in Trept.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,3
6,7
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooi camping met ruime plekken"vertalen
Wing Yieuw
7,0

31-8-2013 12 Augustus t/m 27 Augustus op deze camping gestaan. Ruime schaduwrijke plekken. De staanplaatsen zijn per 4 opgedeeld, in laantjes. De plekken zijn wel erg ruim. Zwembad was koud, maar lekker fris. Het zwemmeer was erg lekker, elke ochtend een duikje nemen was erg verfrissend. Veel Nederlanders, nederlands was ook de voertaal daar.. Aan het einde van de vakantie kwamen er wat meer Fransen. De poort was kapot denk ik want de slagboom stond elke dag open. Ook liep er naar mijn idee geen beveiliging rond. Bar etc waren wel wat verouderd, zo ook de minigolf. Verder wel een hele lekkere vakantie gehad met mijn gezin. De kleintjes hebben zich prima vermaakt!

"Twitter beoordelingen"
19-7-2013 @Bernardus8 Vandaag de laatste dag op camping @3lacsdusoleil, nog steeds mooi weer. Morgen vroeg terug naar de Highland-clan. #jammer --- Bron: https://twitter.com/Bernardus8/status/358154399949930497
"Perfecte vakantie in 'n bungalowtent van Intercamp"vertalen
Patrick Bosvelt
9,0

25-8-2013 Camping 3 Lacs du soleil is een mooie nette camping met veel groen. We werden perfect ontvangen door de beheerders van Intercamp ter plekke. De bungalowtent was mooi schoon en eigenlijk voorzien van alles wat je nodig hebt.
De toilet / douche / wasvoorzieningen zijn net nieuw en worden goed schoon gehouden. Er is een grote waterglijbaan, een zwemmeer en een echt zwembad met voor de kleintjes een pierebadje. Er is een Nederlands animatieteam dat op verschillende tijden iets organiseert voor de kinderen. Je hebt de mogelijkheid om vers (frans) brood op de camping te bestellen voor de volgende dag.
In de omgeving zitten diverse supermarkten voor het geval je iets bent vergeten mee te nemen.
Er zijn leuke en mooie bezienswaardigheden in de omgeving.

"Leuke camping"vertalen
cynthia schuddebeur...
8,0

3-9-2013 Leuke camping. met zwembad en een 'baby'bad. Animatie is heel leuk. leuke speeltuin, helaas was daar zo'n wipkip kapot en bleef de hele vakantie kapot. Wij hadden via touroperator een tent, dit was prima te doen, de mensen van touroperator ook heel aardig. De 2e week van onze vakantie werd mijn man ernstig ziek en moest naar het ziekenhuis.De man van touroperator en een man vd camping gingen mee... heel fijn want wij spreken geen woord frans! mijn man moest er een week blijven. In die tijd mocht ik elke dag naar de receptie komen zodat ze daar het ziekenhuis konden bellen voor vragen oid. qua eten kan ik niks over zeggen want wij hebben daar niks gegeten. je kan wel brood bestellen voor volgende dag en dat was wel heel lekker! omgeving is mooi en idd wil je grotten oid zien moet je wat km's rijden. de dorpjes rondom zijn goed te doen en ja... tussen 12.30 en 14.30 zijn de winkels (muv supermarkten) dicht maja dat is frankrijk!

"Ok camping"vertalen
Angelique
3,0
5,0

15-8-2013 We hebben 2 nachten op deze camping gestaan. Onze plaats was niet echt bijgehouden. Er slingerden nog kleinigheden. Het zwembad was ijskoud, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. De glijbaan bij het meer vonden onze kinderen fantastisch! Bij het meer was het ook voor ons heel aangenaam. Mooi uitzicht! Lastig vonden we wel dat er geen mogelijkheid tot pinnen was op de camping zelf. Daarvoor moesten we een aantal kilometers rijden. De cafetaria vonden we heel slecht. De patat was droog en de cheeseburger was volgens ons een magnetrongeval. Het nieuwe gedeelte om te douchen was mooi. Voor 2 nachtjes is deze camping ok, langer zouden wij er niet willen staan.

"Leuke camping tot 13 jaar"vertalen
vre
8,0

7-9-2013 Prima camping mooie ruime staan plaatsen. Je kan met gemak een tent naast je caravan zetten. Leuk meer met glijbaan, zwembad is prima, 6 dagen in de week is er nederlandse animatie, kinder disco in het zwembad om 16.30 uur is super!Sanitair wat verouderd maar wel schoon! Prima camping voor kinderen tot een jaar of 13!

met vrienden, Juli 2013
"Omgeving"vertalen
Dirk

26-8-2013 Plekken zijn goed
Saniter prima
Omgeving slecht, totaal niets te beleven of een heel eind rijden .

met een groep, Juli 2013
"Fantastische plek"vertalen
Marbruce
8,0

31-10-2013 Wij waren met 4 volwassen en 2 kinderen die op de middelbare school zitten.
Zij hebben een heerlijke vakantie gehad en wij ook trouwens.
Goeie Animatie in het nederlands was prima omdat er ook veel nederlanders komen.
Lekker gevist in het meertje waar goed gevangen werd.
Prima camping voor jong en oud.
Wat wel lastig was dat je s,morgens bij de bakker in de rij moest staan
en gelijk voor de volgende dag brood moest bestellen, maar dan was je in ieder geval verzekerd hiervan.
Leuk zwembad voor de kleineren en zwemmeer plus glijbanen voor de groteren.
Er werden ook nog andere uitjes georganiseerd voor de volwassenen.
Wij hadden een 6 persoons- cottage met airco was heel goed.
Al met al een leuke vakantie gehad.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fijne camping!"vertalen
pbuitenhuis
9,0

31-12-2013 Op deze camping hadden we op een nieuw gecreeerd veld (ex parkeerplaats) een ruime plek. Bij regen wel wat wateroverlast, maar was te doen. Wel vol in de zon. Vriendelijk personeel. 90% Nederlanders. Super gezellig veld! Nieuw sanitairblok is prima in orde, alleen deur van wc gaat naar binnen open, uitkijken bij doorspoelen. Enige versmeerders blijven de gasten zelf, jammer. Douches zijn daar uitstekend, alleen het water liep soms niet weg, douches werden wel door zeer veel mensen bezocht. Restaurant hebben we niet bezocht, maar wel pizza van gehaald en deze was voortreffelijk. Zwembad voldoende groot, maar niet verwarmd. Zwemmeer is leuk, ook zonneweide. Glijbaan en nachtglijden super leuk voor zowel kids als volwassenen. Annimatie hebben wij niet aan deelgenomen maar is goed. Supermarkt(en) dichtbij. Leuke kleinschalige dorpjes, mooie omgeving maar niet echt veel te doen of te bezichtigen.
Grenoble en Lyon zijn leuke steden en de kabelbaan in Grenoble is een aanrader. Alpen kort bij.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke plek maar nooit meer"vertalen
Mark
4,0
3,0
4,0
6,0

8-10-2013 - buitenzwembad: water wordt een keer per week vervangen (als het water groen is geworden)
- veeel te klein zwembad en te weinig bedden tov ht aantal plaatsen
-wc en douches zijn niet schoon (er wordt te weinig schoongemaakt)
- gratis wifi betekent dat je (als je geluk hebt) een keer per dag een half uurtje verbinding.
- redelijk voor jonge jongeren ( = herrie in de avond)
- activiteiten voor kinderen zijn erg mager
- midget golf: 1/3 van de 'holes' zijn kapot
- meertje met strandje: is een betonnen bak in een meer. Glad aan de kan (zijn veel kinderen gevallen); en veel scherpe steentjes (schoentjes is aan te bevelen).

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie plek, prima ligging, vriendelijk personeel"vertalen
H. Janssen
9,0

6-8-2013 les 3 lacs du soleil is een prima camping met mooi sanitair, alleen is het water in het nieuwe sanitairgebouw niet echt warm. Het personeel is erg vriendelijk en dan animatie top voor kinderen tot 10 jaar, voor de oudere jeugd is er niets te doen, wat jammer is. Dus gewoon een leuke camping en een aanrader voor mensen met jonge kinderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?