Beoordelingen Camping Les 3 Lacs du Soleil****

Les 3 Lacs du Soleil****
190 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les 3 Lacs du Soleil****
La Plaine de Serrieres, F-38460, Trept

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs du Soleil**** in Trept, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs du Soleil**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les 3 Lacs du Soleil scoort een 7,7 uit 10, op basis van 190 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs du Soleil**** in Trept, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs du Soleil****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les 3 Lacs du Soleil**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 136 vakantiefoto's van Camping Les 3 Lacs du Soleil**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les 3 Lacs du Soleil**** met andere accommodaties in Trept.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

172 beoordelingen over Les 3 Lacs du Soleil****

190 beoordelingen
6,1
6,8
8,1
Toon score en beoordelingen van:
"Prima camping"vertalen
James Karijopawiro
8,0

30-08-2014 Voor het eerst met partner en mijn 2 kindjes van 3 en 1 jaar wezen kamperen. We verbleven er in een bungalow tent van touroperator. Aller eerst mijn complimenten voor het hartelijke ontvangst van onze camping beheerders Klaas en Sylvia, fantastische mensen, nog bedankt daar voor! Ruim opgezette camping, mooie locatie kind vriendelijk. Animatie team (kim en collega) deden het ook erg leuk. We zijn pas laat in het seizoen gegaan (vandaag terug gekomen) veel camping gasten waren inmiddels al vertrokken dus weinig last van de andere gasten. We weten dus niet hoe het is met een volle bezetting qua herrie etc. Stokbrood ed. kan je 1 dag van te voren bestellen kwaliteit van het stokbrood vonden wij slecht het was erg hard wij haalden het regelmatig bij de Lidl vandaan dat was zelfs veel beter. De kinderspeeltuin vonden wij toch wel heel erg matig, weinig faciliteiten voor de kinderen om mee/op te spelen. Voor ons was het voor het eerst dat we gingen kamperen en waren heel tevreden.

"Twitter beoordelingen"
19-07-2013 @Bernardus8 Vandaag de laatste dag op camping @3lacsdusoleil, nog steeds mooi weer. Morgen vroeg terug naar de Highland-clan. #jammer --- Bron: https://twitter.com/Bernardus8/status/358154399949930497
"Goeie camping !"vertalen
Vakantieman gezell...
8,0

21-09-2014 Leuke camping. Niet te groot wel ruim opgezet. Met meren om in te vissen. 1 meer voor in te zwemmen. Waterschoenen erbij is handig. Zwembad zonder chloor ! Wel schoon en mooi, niks te groot... We zaten in een lodge tent. Dit Is ons heel erg goed bevallen. We zaten op de beste plek van de camping, super uitzicht ! Voldoende Nederlanders leuk voor de kinderen, maar ook Fransen. Animatie is Top ! Leuke plaats is Morestel. Met rondleiding vanuit de camping.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping met plus en minpunten"vertalen
Mirjam de Radder
8,0

17-08-2014 Wij zijn 2,5 week in een touroperator tent geweest. Dit zijn onze ervaringen: De gastheer- en vrouw: Els en Gerit waren ronduit fantastisch!!!!
De minpunten zijn: bijna elke keer een koude/lauwe douche gehad. Het toilet mannen en vrouwen niet gescheiden zijn en er geen toiletbril aanwezig is. De toilets werden wel vaak gecontroleerd en schoongemaakt.
De muziek staat erg hard en gaat vaak door tot 11 / 12 uur. Wel leuke dans- en vermaakavonden (als je daar van houd) WiFi is slecht.
Pluspunten: Voor kleine kinderen heb je een mooi washok met een binnenspeel plek. Voor de wat grotere kids is er een ballenbak e.d. aan de andere kant van der camping. Er is ook een leuk animatie team die veel onderneemt, voor ieder wat wils.
In de omgeving kun je veel ondernemen. Soms moet je er wel even voor rijden, maar dat is geen straf hier in Frankrijk. Het zwembad ziet er mooi en verzorgt uit en ook de het zwemmeer en glijbaan is erg leuk
Je kunt gratis tennissen, midgetgolfen en fitness.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Les 3 Lacs du Soleil****...

"Zeker goed genoeg"vertalen
henk_van_kerkhof
7,0

16-08-2014 Camping laat bij het vertrek een goede herinnering achter. Kindvriendelijk, prima sanitair, niet altijd warm water bij het douchen in een gebouw, maar zeer heet water in een ander gebouw. Mooie babyruimte.
Helaas hadden wij een plek die iets teveel schaduw had voor ons , plaatsen (met rug naar slagboom) links achter de toiletgebouwen zagen er wat beter uit. receptie zeer vriendelijk (nederlandstalig).
Jammer: we hopen op mooie zwemvijvers. Bijna alle meren zijn echter alleen om te vissen of om in te roeien. Je mag er niet in zwemmen. Alleen in een stukje van het achterste meer mag je zwemmen, dat is dan best wel weer een eindje lopen. Daarvandaan naar de glijbaan is dan ook weer een stukje verder. Het ziet er fraai uit, maar je kunt er bijna niets mee!

"Wij komen niet meer."vertalen
Foppen
5,0
4,0
8,0

11-08-2014 Wij hebben de camping uitgezocht voor e.en gezin met 2jongens van 15 en 17. WiFi was een wens. Helaas werkt dat alleen midden in de nacht redelijk. Overdag kom je er vrijwel nooit op. De douches zijn vaker koud dan warm. De snackbar is gewoon slecht. Een cheeseburger komt uit de magnetron en friet kun je uitwringen. Jammer want met kleine aanpassingen heb je volgens mij een super camping. Onder deze omstandigheden voor ons nooit meer.

"Prima en ruime camping"vertalen
elisabeth
8,0

04-09-2014 Wij hadden een mooie waikiki caravan. Goed, ruime camping. Mooi verzorgd zwembad, heerlijk zwemmeer (glad!) met ligweides, leuke glijbaan. Gevoel van ruimte! Wifi gratis en wij hadden goed ontvangst. Broodjes bestel-service. In Morestel 2 supermarkten, MacDonalds en schoenenwinkel. In Bourjoin zijn de hypermarchées te vinden. Animatie was leuk, veel voor kinderen te doen en leuk was de franse zangeres, goochelaar, gemoedelijke camping!!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk voor een keer als doorreis."vertalen
Marjan
8,0

01-09-2014 Een leuke camping voor een kort verblijf als doorreis. Het was verder rijden dan verwacht op onze eerste dag. We hadden een bungalowtent. Altijd leuk! Helaas wordt het wel snel vies. 1 ding was een groot minpunt, en dat waren de torachtige of kakkerlakachtige beestjes die je overal tegenkwam en je tent binnen kropen, ook in de toiletruimtes, brrrrrr. 1 x een koude douche gehad. Sanitairgebouwen niet altijd even schoon, snel vies. Wel een hele leuke animatie voor de kids, en een lekker zwembad erbij. Jammer dat er geen campingwinkel was. Toch goed verblijf gehad, maar niet voor herhaling vatbaar.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie kind vriendelijke camping...een aanrader"vertalen
Fam stoffers
9,0

11-08-2014 wij hebben via intercamp een bungalow tent gehuurt op deze prachtige camping.
Onze zoon van 6 jr heeft heerlijk genoten van alle faceliteiten die de camping bood. goed verzorgd sanitair en leuk zwembad en meer + glijbaan.
Onze speciale dank gaat uit naar de contact personen op de camping KLAAS en SYLVIA.....ze staat altijd voor iedereen klaar met een advies of een praatje....Dank jullie wel voor de heerlijke week...
groetjes
Fam Stoffers

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Een aanrader!"vertalen
niels_njb
9,0

28-07-2014 Mooie staplaatsen, veel schaduw, sanitair in orde, animatie en restaurant ok, zwembad ok, zwemmen in meer prima. Voldoende mogelijkheden en afwisseling op deze camping. Boven gemiddeld!

Rustige omgeving, weinig te beleven.

Juli 2014
"Ieder jaar beter"vertalen
Jurgen
10,0
8,0

21-07-2014 Wij komen vanaf 2008 ieder jaar een paar dagen naar deze camping op de terugweg van onze vakantie. Ieder jaar zien we de camping verbeteren. Mooi nieuw sanitairgebouw met ruime douches achter op de camping. De oudere gebouwen zijn verouderd maar wel schoon. Gezellige bar met snack (soms wel lang wachten, er zijn plannen de snack te vernieuwen). Voor (karper)vissers een perfecte camping dankzij de vismeren. Veel Nederlandse gezinnen op de camping. De omgeving is mooi, maar je moet wel bereid zijn er een stukje voor te rijden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?