Beoordelingen Camping Les 3 Lacs du Soleil****

Les 3 Lacs du Soleil****
186 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les 3 Lacs du Soleil****
La Plaine de Serrieres, F-38460, Trept

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs du Soleil**** in Trept, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs du Soleil**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les 3 Lacs du Soleil scoort een 7,7 uit 10, op basis van 186 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs du Soleil**** in Trept, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs du Soleil****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les 3 Lacs du Soleil**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 135 vakantiefoto's van Camping Les 3 Lacs du Soleil**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les 3 Lacs du Soleil**** met andere accommodaties in Trept.
Even geduld a.u.b.

8,3
6,1
6,8
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping met plus en minpunten"vertalen
Mirjam de Radder
8,0

17-08-2014 Wij zijn 2,5 week in een touroperator tent geweest. Dit zijn onze ervaringen: De gastheer- en vrouw: Els en Gerit waren ronduit fantastisch!!!!
De minpunten zijn: bijna elke keer een koude/lauwe douche gehad. Het toilet mannen en vrouwen niet gescheiden zijn en er geen toiletbril aanwezig is. De toilets werden wel vaak gecontroleerd en schoongemaakt.
De muziek staat erg hard en gaat vaak door tot 11 / 12 uur. Wel leuke dans- en vermaakavonden (als je daar van houd) WiFi is slecht.
Pluspunten: Voor kleine kinderen heb je een mooi washok met een binnenspeel plek. Voor de wat grotere kids is er een ballenbak e.d. aan de andere kant van der camping. Er is ook een leuk animatie team die veel onderneemt, voor ieder wat wils.
In de omgeving kun je veel ondernemen. Soms moet je er wel even voor rijden, maar dat is geen straf hier in Frankrijk. Het zwembad ziet er mooi en verzorgt uit en ook de het zwemmeer en glijbaan is erg leuk
Je kunt gratis tennissen, midgetgolfen en fitness.

"Twitter beoordelingen"
19-07-2013 @Bernardus8 Vandaag de laatste dag op camping @3lacsdusoleil, nog steeds mooi weer. Morgen vroeg terug naar de Highland-clan. #jammer --- Bron: https://twitter.com/Bernardus8/status/358154399949930497
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zeker goed genoeg"vertalen
henk_van_kerkhof
7,0

16-08-2014 Camping laat bij het vertrek een goede herinnering achter. Kindvriendelijk, prima sanitair, niet altijd warm water bij het douchen in een gebouw, maar zeer heet water in een ander gebouw. Mooie babyruimte.
Helaas hadden wij een plek die iets teveel schaduw had voor ons , plaatsen (met rug naar slagboom) links achter de toiletgebouwen zagen er wat beter uit. receptie zeer vriendelijk (nederlandstalig).
Jammer: we hopen op mooie zwemvijvers. Bijna alle meren zijn echter alleen om te vissen of om in te roeien. Je mag er niet in zwemmen. Alleen in een stukje van het achterste meer mag je zwemmen, dat is dan best wel weer een eindje lopen. Daarvandaan naar de glijbaan is dan ook weer een stukje verder. Het ziet er fraai uit, maar je kunt er bijna niets mee!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Wij komen niet meer."vertalen
Foppen
4,0
6,0
8,0

11-08-2014 Wij hebben de camping uitgezocht voor e.en gezin met 2jongens van 15 en 17. WiFi was een wens. Helaas werkt dat alleen midden in de nacht redelijk. Overdag kom je er vrijwel nooit op. De douches zijn vaker koud dan warm. De snackbar is gewoon slecht. Een cheeseburger komt uit de magnetron en friet kun je uitwringen. Jammer want met kleine aanpassingen heb je volgens mij een super camping. Onder deze omstandigheden voor ons nooit meer.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie kind vriendelijke camping...een aanrader"vertalen
Fam stoffers
6,0
9,0

11-08-2014 wij hebben via intercamp een bungalow tent gehuurt op deze prachtige camping.
Onze zoon van 6 jr heeft heerlijk genoten van alle faceliteiten die de camping bood. goed verzorgd sanitair en leuk zwembad en meer + glijbaan.
Onze speciale dank gaat uit naar de contact personen op de camping KLAAS en SYLVIA.....ze staat altijd voor iedereen klaar met een advies of een praatje....Dank jullie wel voor de heerlijke week...
groetjes
Fam Stoffers

met jonge kinderen, Juli 2014
"Een aanrader!"vertalen
niels_njb
9,0

28-07-2014 Mooie staplaatsen, veel schaduw, sanitair in orde, animatie en restaurant ok, zwembad ok, zwemmen in meer prima. Voldoende mogelijkheden en afwisseling op deze camping. Boven gemiddeld!

Rustige omgeving, weinig te beleven.

Juli 2014
"Ieder jaar beter"vertalen
Jurgen
10,0
8,0

21-07-2014 Wij komen vanaf 2008 ieder jaar een paar dagen naar deze camping op de terugweg van onze vakantie. Ieder jaar zien we de camping verbeteren. Mooi nieuw sanitairgebouw met ruime douches achter op de camping. De oudere gebouwen zijn verouderd maar wel schoon. Gezellige bar met snack (soms wel lang wachten, er zijn plannen de snack te vernieuwen). Voor (karper)vissers een perfecte camping dankzij de vismeren. Veel Nederlandse gezinnen op de camping. De omgeving is mooi, maar je moet wel bereid zijn er een stukje voor te rijden.

"Wat een leuke camping!"vertalen
matojuda
9,0

21-07-2014 We komen net terug van een vakantie op deze camping en we hebben genoten!!! Heerlijk gevist direct naast onze grote sta plaats. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en zwemmeer. Enthousiaste animatie en zeer vriendelijke en goede hulp van al het personeel. De pizza's van het restaurant zijn heerlijk en de frieten van de snackbar ook! Neem alleen geen cheeseburger want die komt uit de magnetron.
Sanitair word goed schoongemaakt en geprobeerd bij te houden. Helaas doen sommigen er alles om het weer vies te maken. Heerlijk brood kun je bestellen voor de volgende ochtend en dan ophalen tussen 8.00 en 11.00.
We komen eigenlijk nooit 2 keer op dezelfde camping maar bij deze camping komen we vast nog een keer terug!

"Leuke camping"vertalen
Jessica Visser
7,0

01-08-2014 leuk camping met veel groen. Leuk zwemmeer met snelle glijbaan (wel even lopen), zwembad bijna niet geweest., is wel wat ondiep. Sanitair prima schoongehouden. Camping met alleen meer Nederlanders. De hele dag door wordt er een animatieprogramma gedraaid, onze kinderen hebben daar niet aan mee gedaan. Ik vond het het 's morgens wel wat vroeg onrustig op de camping (veel huilende en schreeuwende kinderen), maar daar kan de camping niets aan doen. In de buurt genoeg dingen te doen. Leuke stadjes, Lyon, bergen, grot, waterval, wandeltochten. Supermarkt is 10 minuten rijden, brood kun je elke bestellen op de camping, de camping zelf heeft een klein winkeltje.

"Na 8 jaar nog altijd geweldig !!!"vertalen
Fam Olree
8,0

02-08-2014 Een heerlijke camping met enthousiast managers echtpaar. Al voor de 8e keer een supervakantie doorgebracht op deze camping. Dit jaar was het weer dan niet zo geweldig,maar daar kan niemand iets aan doen. Is zeker een aanrader voor de karpervisser exemplaren van 30pond en zwaarder. Personeel op deze camping is erg vriendelijk en enthousiast. Animatieteam die elke dag van alles voor de kinderen organiseerde kampvuur,lampionoptocht,disco, en bv spooktocht. Al met al echt een aanrader!!! Volgend jaar gaan wij zeker weer terug.

"Mooie rustige camping"vertalen
Geerts
8,0

11-08-2014 Een mooie camping, op een rustige plaats.
Veel groen, prachtig aan de drie meren. Weinig te beleven in de omgeving. alles is wat verder weg. Denk daarbij aan supermarkt
Het personeel is vriendelijk, ze doen hun best om je te helpen.
Prijskwaliteit mbt de accomodatie is prima, maar de snackbar is erg prijzig en niet te eten. Slappe friet! De pizza's waren wel prima te eten.
Wat ons tegenspreekt is dat er wifi was op de hele camping en dat is niet waar. Je moest blij zijn als je er op kan en dat met tieners bij je is dat niet altijd prettig.
Verder hebben ze een mooi nieuw sanitair gebouw, maar de douches en de toiletten zijn er erg smerig. Vaak koud water.
We hadden het gevoel dat de tweede week wel beter werd schoongemaakt.
Al met al een fijne tijd gehad maar zou er met tieners niet meer naar toe gaan.
Deze camping is zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?