Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) ****

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)
Les 3 Lacs du Soleil (Glamping)
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) bij:

230 reviews over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) in het Nederlands

Fijne vakantie!

Fam Dijk, 24-9-2017

Vooraf, gezien de negatieve recensies, erg benieuwd naar de camping. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wanneer je niet veel nodig hebt qua vermaak, of hoge eisen stelt, is het een prima camping. De toiletten waren hygiënisch en de douches op een fijne temperatuur. Inderdaad is het gehele gebouw wat verouderd maar wel functioneel.. in de omgeving is niet veel te doen maar wij zijn zelf naar Lyon en Annecy geweest welke op een uur afstand rijden zijn. Prima camping maar wel wanneer je niet veeleisend bent t.a.v de faciliteiten die er zijn.

Geen 4 sterretjes waard

suus, 31-8-2017

Na twee weken op deze camping blij dat ik nu weer thuis ben. We hadden een huurtent van touroperator welke normaal prima zijn. Echter zijn de matrassen ingewisseld voor blauwe plastic matten en slaapcomfort is daarmee slecht. Het zwembad is simpel maar leuk. Het zwemmeer is erg mooi maar staat vol van de algen en stinkt erg. Op de grote glijbaan gebeuren veel ongelukken. Het sanitair is oud en vies en de douche is te heet voor kleine kinderen. Mijn dochter van 5 stond er steeds te huilen. Het is een doorreis camping met als gevolg weinig langdurige speelmaatjes voor onze kinderen. Het is ook lawaaiig en vaak tot laat dronken Fransen die twee nachtjes de camping komen bevuilen. Er zijn er meerdere van de camping gestuurd.Ook dagelijks vanaf 6 uur de doorreis mensen die er met veel kabaal van doorgaan maken het onrustig. Ron en Yvonne camping beheerders van de touroperator zijn fijne mensen die je goed ontvangen. Wij komen niet meer terug.

Voor herhaling vatbaar

Fam. Smit, 28-8-2017

Zojuist teruggekeerd van deze camping en we hebben een prima vakantie gehad. Nederlands sprekende receptie medewerkers en animatie team.De hele dag door werd er wel wat georganiseerd helemaal top !

Geen toiletbrillen en het wc papier was regelmatig op, dus zelf even ouderwets een rolletje meenemen ;) Douche regelmatig erg heet niet regelbaar helaas ! Sommige gasten mogen zelf ook wel eens wat beter de hygiëne regels in acht nemen. Er viel soms niet tegenop te werken door de schoonmaakdienst ! die overigens de hele dag bezig was met het sanitair, chapeau ! Hier en daar de voorzieningen zoals de minigolf en de tennisbaan wel wat verouderd/aan vervanging toe. Maar over het algemeen een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne camping met heerlijk zwem meer.

Visser, 25-8-2017

Vrij rustige camping. Beter dan dat je verwacht als je de site bekijkt. Zwembad stelt weinig voor, afgezien van de kinderdisco elke dag om 5 uur. Ontzettend leuk voor de kinderen. Heel mooi, schoon zwemmeer met fijn strandje. Genoeg plek voor iedereen. Pizzaria bij het meer is erg goed.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vies sanitair, veel wisselingen

Hugo, 23-8-2017

Mooi aangelegde camping met ruime plaatsen. Veel activiteiten via de Nederlandstalige animatie. Helaas is er te weinig sanitair 20 wc's op 600 a 700 gasten en dus zijn de wc's zonder bril vaak vies en is het wc papier op. De betaalde wifi doet het maar sporadisch en ook heb je vaak geen normaal bereik met je telefoon. De stroom is een paar keer kort uitgevallen. Een aantal camping plaatsen stond na een uur of 5 regen blank incl. 1 verhuurtent. Nadeel is ook dat veel mensen maar een paar dagen blijven en de camping gebruiken op doorreis naar bijvoorbeeld Spanje.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima en vriendelijk, maar rumoerig en verouderd

Frank, 23-8-2017

Met het gezin (kleine kinderen tot 7jr.) hier vakantie gevierd. Grote camping met heel veel Nederlanders. Vooral tot s'avonds laat veel rumoer, regelmatig live muziek die door gaat tot na 00.00, voor ons niet nodig. En regelmatig jongeren die s'nachts met veel lawaai terug keren op de camping. Er wordt veel georganiseerd en de dames en heren van de animatie doen dit leuk! Verouderd sanitair wat een opknapbeurt kan gebruiken, wel schoon dus prima en met fijne warme douches!

Het gehele aangezicht: de bar en snackbar, de paden, teveel onkruid, bewegwijzering, de verlichting en een zwaar verouderd midgetgolf en speeltuin doen niet fris en juist een beetje troosteloos aan.

Het brood is te bestellen bij de receptie en komt van de plaatselijke bakker en is heerlijk! Het zwembad en het zwemmeer zijn prima, met een leuke maar ook verouderde glijbaan. In de omgeving leuke uitstapjes kunnen maken, Lyon, Cremieu en Morestel zijn mooi. Ook met de racefiets zit je zo in de bergen met op 40 km col du Grand Colombier en iets verder de Alpen. Al met al oke, maar een camping die een opfris beurt nodig heeft en voor ons te massaal is.

Oké, maar eenmalig

Fam. W., 22-8-2017

Plus: ruime plekken, overzichtelijk, personeel is vriendelijk, ruim aanbod animatie, levendig maar niet tot diep in de nacht lawaai, veel gezinnen met kinderen tot 15, groot terrein, zowel zwembad als meer, leuke glijbaan, veel schaduw, sommige activiteiten zijn gratis.

Min: camping is verouderd en aan en make-over toe. Receptie, bar, sanitair, zwembad, terrein etc. mogen best een lik verf of vernieuwd worden. Veel Nederlanders. De winkel mag geen winkel heten; je kunt er alleen stokbrood bestellen/afhalen. Voor boodschappen moet je 10 minuten rijden.Prijzen in de bar en het restaurant zijn te hoog. (Frankrijk is sowieso prijzig).

De kinderen van 11 en 15 hebben zich prima vermaakt, omdat er veel kinderen van hun leeftijd waren. Wij komen niet terug in deze vergane glorie en kiezen voor een camping met meer allure.In de buurt is best wat te doen: grotten, waterval, kasteeltje, Morestel, Aquaparc. Als je iets verder rijdt zit je in Lyon of Grenoble, Chambery. Zeker de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk voor kinderen

Rianne, 19-8-2017

Samen met mijn man een week op de camping geweest. 80% Nederlands.

De omgeving is het naar ons idee net niet. De waterval van Glandieu is mooi maar na 10 minuten ook wel gezien. Verwacht er niet teveel van. De grotten van la balme daarintegen indrukwekkend.

De camping is voor kinderen tot 10 jr leuk.

Het meertje, net iets groter dan een zwembad, waar wij als mensen mochten zwemmen was groen van de alg.

Positief waren de 2 avonden waarbij er live-muziek was. Niet heel mooi maar wel sfeervol.

Wij zijn 3 dagen eerder dan verwacht vertrokken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne camping, geschikt voor alle leeftijden

Lp, 19-8-2017

Het is voor ons altijd even zoeken naar een camping die zowel leuk is voor jonge als voor oudere kinderen. (Wij nu met 8 jr. en 15 jr.) Deze camping voldoet daar prima aan. De sfeer is gemoedelijk en gezellig. Het animatieteam is enthousiast en organiseert allerlei activiteiten. De camping is zeker niet duur te noemen en veel activiteiten zijn gratis. Het zwemmeer is ideaal. Lekker groot en fris met een mooie ligweide. Het nachtglijden is ook een aanrader. Er zijn wat aandachtspunten zoals het zwaar afgeschreven sanitair, hetzelfde geldt voor de midgetgolf, de speeltuin en de biljarttafel en hoewel de sportzaal vrij nieuw is, wordt hij niet schoon gehouden. Dat is jammer, maar toch een heerlijke vakantie gehad hier. Als de minpunten aangepakt worden, is het echt een topcamping! En als ik een tip mag geven: weg met die midgetgolfbaan. Dit is een heerlijke plek voor gezellige zitjes in de schaduw vlakbij de bar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping, doen wat met het commentaar

Timmer, 16-8-2017

Wij waren hier voor de 2e keer. Prima ruime plaatsen. Er is echt wat gedaan met het commentaar over het sanitair. Wij waren hier de drukste weken en niet 1x een vieze wc pot aangetroffen. Het werd continue in de gaten gehouden of het nog schoon was. Voor de leukere uitjes moet je ongveer een uur rijden. In de omgeving wel de grotten la Balme en het stadje Cremieu. Winkels op 15 min rijden. Zowel onze tieners van 13 en 15 jaar als ons kleuter van 4 hebben zich prima vermaakt. Veel leeftijdsgenootjes. Ga als tiener naar de ping pong tafel en je maakt gelijk vrienden. Animatie team organiseert leuke dingen, voor ieder wat wils.

Waar wel wat aan gedaan kan worden is de speeltuin, veel is kapot. En dat is ook met de midgetgolf baan, ok het is gratis maar de helft valt uit elkaar. De steiger bij het zwemmeer is echt gevaarlijk. Veel planken zitten los, schroeven die uitsteken enz. De reling bij de glijbanen mag ook wel eens vervangen worden. De helft is afgebroken. We komen hier niet meer maar dat komt omdat we de omgeving wel gezien hebben de camping is verder top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) in Trept, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 3 Lacs du Soleil (Glamping) scoort een 7.55 uit 10 op basis van 243 reviews.