Appartement Snowtignes

• Ligging t.o.v. pistes9,0

2 reviews over Appartement Snowtignes in het Nederlands

Mi5, 11-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tja: je krijgt gewoon waar voor je geld.

Prima eenvoudige appartementen die gunstig in het dorp gelocaliseerd zijn. (al ligt dat er dus een beetje aan waar je terecht komt)

Niet altijd even vriendelijke en behulpzame personeelsleden overigens.

Al met al wel echt een topvakantie gehad!!!

Gereisd anders in maart 2006

Roy, 23-5-2005
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben bij Snowtignes geboekt. Deze organisatie heeft verschillende accomodaties in het dorp, dus je weet vantevoren nooit waar je precies komt te zitten.

Wij zaten in maart 2005 in 'La Prariond'. Deze accomodatie ligt perfect langs de piste en vlak voor onze kamer was de lift.

Er waren er opvallend veel Engelsen. Die kunnen lastig zijn, maar als je ze op de piste ziet als rode kreeften, is het wel grappig om ze te zien.

Ondanks dat het al een hele tijd niet gesneeuwd had, was de sneeuw nog redelijk, tenminste op de pistes. Off-piste was de sneeuw te hard en dus niet fijn.

Helaas hebben we ook gebruik moeten maken van de ziekepost op de piste. Mijn vriendin had haar pols gebroken. Zonder veel te hoeven zeggen, wordt je verzorgd en wordt alles geregeld totdat je met gips om je pols weer naar het appartement kan. Dit is perfect geregeld.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Snowtignes in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Snowtignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Snowtignes scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.