Uitstekend

2 reviews over Chalet Rosko in het Nederlands

Erg gezellig

Marije, 17-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg leuk gehad met 18 vrienden. Je kon ruim in de woonkamer zitten. Elke avond lekker eten op tafel op de afgesproken tijd. Kamers waren perfect. We zaten wel aardig hoog in les Brevieres, dus moest je 15 min wandelen om bij de piste te komen. Als het echt goed gesneeuwd heeft kun je met 2 min. al op een piste naar beneden roetschen.

Lekkere hot-tub en sauna.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Geweldig gezellig gehad

Marije, 17-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren er met 18 leuke mensen. Alles was prima voor elkaar. Eten was goed. En wij hadden geluk dat de sneeuwcondities ook prima waren. Wat het echt tot een fijne vakantie maakt is de hot-tub, lekker buiten. Het is wel 15 min wandelen naar beneden tot aan de piste. Kamers waren meer dan prima. In de woonkamer is tv met BVN.

ski's kun je ook goed droog wegzetten in de kelder.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Rosko in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Rosko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Rosko scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.