Appartement Résidence Maeva Le Lac *

Appartement Résidence Maeva Le Lac
Résidence Maeva Le Lac

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Résidence Maeva Le Lac bij:

2 reviews over Appartement Résidence Maeva Le Lac in het Nederlands

Goede ligging

Nadine, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging van het appartement was super, je loopt de deur uit en kan direct een van de liften in stappen. Het appartement oogde niet schoon, er zaten vlekken in de vloerbedekking. Daarnaast zag alles er niet heel fris en schoon uit. Het personeel was daarentegen wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Tegenover het appartement zat een supermarkt, wat erg prettig was i.v.m. ontbijt.

Wij vonden het slecht onderhouden en gedateerd. Mochten ze het appartement wat opknappen, dan zouden wij hier zeker terugkomen. Echter in deze status niet.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Never nooit meer ergens anders heen!!

Wouter, 3-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na 23 jaar elke kerstvakantie 2 weken in het Oostenrijkse Flachau te hebben vertoefd toch maar besloten om eens wat anders te kiezen... En wat een geweldige keuze was dat!

Tignes is vanaf heden voor mij HET wintersport-walhalla! Ik ben de eerste week van januari geweest. Hele week top weer gehad. De pistes en het ski-gebied zijn extreem breed en uitgebreid! Ik ben een zeer gevorderd skiër/boarder en heb volgens mijn GPS-tracker zo'n 400 km op de pistes afgelegd in 8 dagen, dat was exclusief ski-liften, en nog heb ik legio pistes nog niet eens gehad. Dit geeft al aan hoe breed het Espace Killy gebied is.

Hotel Maeva Le Lac is ook perfect! Recht aan de piste; je stapt zowat letterlijk meteen de ski-lift in. Kamer was prima ingericht, klein keukentje, prima badkamer en goede bedden. Fijn balkon waar je tot 16.00 vol de zon op je kop kan hebben. In de lobby gratis WIFI en tegenover het hotel een zwembad/spa... Deze week geboekt voor weer 8 dagen in januari; Ik kan niet wachten!

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Maeva Le Lac in Tignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Maeva Le Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Maeva Le Lac scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.